Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37538877 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Геннадій Петрович Павлов +380975692702 7787@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
- ст. 1 Закон України "Про теплопостачання" № 263 від 02.06.2005р. (зі змінами);
- ст. 5 Закону України "Про природні монополії" № 1682-III від 20.04.2000р. (зі змінами);
- Постанова Кабінету Міністрів України "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" від 01.06.2011 № 869;
- розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р "Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій";
- зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 21.01.2019 року.
Відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку щодо закупівлі послуг з постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) ( єдиний можливий постачальник за адресами: м. Дніпро, вул Робоча 85, та м. Дніпро, вул Робоча 85 - Комунальне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГО» Дніпровської міської ради, є суб'єктом природної монополії в сфері теплопостачання), внаслідок чого застосована переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 16:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
21 лютого 2019 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-26-000018 ● 1e2beac1bd82429a9dcc18dd5d1f5bc2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2019 20:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.12.2019 № 219
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.12.2019 № 219
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-02-21-002263-b 21.02.2019 Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 37538877) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-02 09:29:28
Про надання пояснень
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що дана закупівля була запланована Замовником у сумі 47 000,00 грн, що менше очікуваної вартості та є порушенням норм частини 1 статті 4 Закону про закупівлі.
Окрім того, згідно з абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону про закупівлі договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
За результатами переговорної процедури було укладено договір від 12.03.2019 №091418, який оприлюднений 09.09.2019, що пізніше на 179 днів пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-08 17:03:22
Пояснення
Закупівля Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) є допороговою та у відповідності до Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Також, виходячи з того що згідно Статті 2. Сфера застосування Закону п.1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, та з урахуваннням того, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель. Головою тендерного комітету, який є інвалідом третьої групи було послаблено контроль за виконанням вимог, щодо публікації договору та інших вимог лише з урахуванням того. що закупівля здійснювалась через електронну систему та не підпадає під дію Закону. Постачальнник такої послуги не має конкуренції з технічних причин. Але про планування, закупівлі, договір, та виконання договору всю інформацію надано в загальний доступ. Просимо Вас врахувати, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. В подальшому тендерним комітетом буде змінено ставлення до такого типу закупівель з урахуванням Ваших зауважень. Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-02 09:50:17
Про надання пояснень
Чому запланована сума закупівлі була меншою, ніж очікувана вартість?
Чому договір від 12.03.2019 №091418 оприлюднений з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону про закупівлі?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-08 11:47:15
Пояснення
Закупівля Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) є допороговою та у відповідності до Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Також, виходячи з того що згідно Статті 2. Сфера застосування Закону п.1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, та з урахуваннням того, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.
Головою тендерного комітету, який є інвалідом третьої групи було послаблено контроль за виконанням вимог, щодо публікації договору та інших вимог лише з урахуванням того. що закупівля здійснювалась через електронну систему та не підпадає під дію Закону. Постачальнник такої послуги не має конкуренції з технічних причин. Але про планування, закупівлі, договір, та виконання договору всю інформацію надано в загальний доступ.
Просимо Вас врахувати, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
В подальшому тендерним комітетом буде змінено ставлення до такого типу закупівель з урахуванням Ваших зауважень. Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи, щодо усунення порушень. 1. Взяти до уваги виявленні ДАСУ порушення та в подальшому ретельно та відповідально ставитись до планування закупівель Пари та гарячої води. 2. Голові тендерного комітету та секретарю висловити догану за послаблення контролю за своєчасною публікацією договору і звернутись до ДАСУ з проханням переглянути свій висновок у зв’язку з тим. що закупівля прооводилась через електронну систему, мала суму меншу ніж встановлено законом для сфери дії Закону згідно ст.2 2. В подальшому подібні закупівлі проводити з урахуваннямм висновку ДАСУ. 3.Запланувати додаткове навчання Голови тендерного комітету та секретаря для підвищення кваліфікації за власні кошти. 4. У звязку із закінченням дії договору з 31.12 2019, неможливістю його розірвання та проведення нової закупівлі вважати неможливим усунення порушень стосовно закупівлі.
2020-01-14 10:09:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 1 статті 4 Закону дана закупівля була запланована Замовником у сумі 47 000,00 грн, що менше очікуваної вартості.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32688148 |
Переможець |
51 680,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2019 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:42
|
Тепло 01-03.19 КП ТЕПЛОЕНЕРГО 4868,48грн.pdf | укладений |
09 вересня 2019 21:41
|