Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Очікувана вартість
51 680,00 UAH
UA-2019-02-21-002263-b 25124a8e7e4a4ba886208c70b7f201dc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Петрович Павлов

+380975692702 7787@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37538877
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Геннадій Петрович Павлов
+380975692702
7787@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами);
- ст. 1 Закон України "Про теплопостачання" № 263 від 02.06.2005р. (зі змінами);
- ст. 5 Закону України "Про природні монополії" № 1682-III від 20.04.2000р. (зі змінами);
- Постанова Кабінету Міністрів України "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" від 01.06.2011 № 869;
- розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р "Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій";
- зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 21.01.2019 року.
Відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку щодо закупівлі послуг з постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) ( єдиний можливий постачальник за адресами: м. Дніпро, вул Робоча 85, та м. Дніпро, вул Робоча 85 - Комунальне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГО» Дніпровської міської ради, є суб'єктом природної монополії в сфері теплопостачання), внаслідок чого застосована переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 04 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Центральне опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Робоча 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

21 лютого 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-26-000018 ● 1e2beac1bd82429a9dcc18dd5d1f5bc2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019 20:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.12.2019 № 219
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.12.2019 № 219

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-02-21-002263-b 21.02.2019 Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 37538877) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-02 09:29:28

Про надання пояснень

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що дана закупівля була запланована Замовником у сумі 47 000,00 грн, що менше очікуваної вартості та є порушенням норм частини 1 статті 4 Закону про закупівлі.
Окрім того, згідно з абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону про закупівлі договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
За результатами переговорної процедури було укладено договір від 12.03.2019 №091418, який оприлюднений 09.09.2019, що пізніше на 179 днів пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-08 17:03:22

Пояснення

Закупівля Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) є допороговою та у відповідності до Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Також, виходячи з того що згідно Статті 2. Сфера застосування Закону п.1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, та з урахуваннням того, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель. Головою тендерного комітету, який є інвалідом третьої групи було послаблено контроль за виконанням вимог, щодо публікації договору та інших вимог лише з урахуванням того. що закупівля здійснювалась через електронну систему та не підпадає під дію Закону. Постачальнник такої послуги не має конкуренції з технічних причин. Але про планування, закупівлі, договір, та виконання договору всю інформацію надано в загальний доступ. Просимо Вас врахувати, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. В подальшому тендерним комітетом буде змінено ставлення до такого типу закупівель з урахуванням Ваших зауважень. Заздалегідь дякуємо за розуміння.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-02 09:50:17

Про надання пояснень

Чому запланована сума закупівлі була меншою, ніж очікувана вартість?
Чому договір від 12.03.2019 №091418 оприлюднений з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону про закупівлі?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-08 11:47:15

Пояснення

Закупівля Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) є допороговою та у відповідності до Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Також, виходячи з того що згідно Статті 2. Сфера застосування Закону п.1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, та з урахуваннням того, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.
Головою тендерного комітету, який є інвалідом третьої групи було послаблено контроль за виконанням вимог, щодо публікації договору та інших вимог лише з урахуванням того. що закупівля здійснювалась через електронну систему та не підпадає під дію Закону. Постачальнник такої послуги не має конкуренції з технічних причин. Але про планування, закупівлі, договір, та виконання договору всю інформацію надано в загальний доступ.
Просимо Вас врахувати, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
В подальшому тендерним комітетом буде змінено ставлення до такого типу закупівель з урахуванням Ваших зауважень. Заздалегідь дякуємо за розуміння.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи, щодо усунення порушень. 1. Взяти до уваги виявленні ДАСУ порушення та в подальшому ретельно та відповідально ставитись до планування закупівель Пари та гарячої води. 2. Голові тендерного комітету та секретарю висловити догану за послаблення контролю за своєчасною публікацією договору і звернутись до ДАСУ з проханням переглянути свій висновок у зв’язку з тим. що закупівля прооводилась через електронну систему, мала суму меншу ніж встановлено законом для сфери дії Закону згідно ст.2 2. В подальшому подібні закупівлі проводити з урахуваннямм висновку ДАСУ. 3.Запланувати додаткове навчання Голови тендерного комітету та секретаря для підвищення кваліфікації за власні кошти. 4. У звязку із закінченням дії договору з 31.12 2019, неможливістю його розірвання та проведення нової закупівлі вважати неможливим усунення порушень стосовно закупівлі.

2020-01-14 10:09:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 1 статті 4 Закону дана закупівля була запланована Замовником у сумі 47 000,00 грн, що менше очікуваної вартості.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 51 680,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 16:26

Документи

21 лютого 2019 16:26
Електронний підпис
21 лютого 2019 16:26
протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
51 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 16:26
Електронний підпис
21 лютого 2019 16:26
протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:42
Тепло 01-03.19 КП ТЕПЛОЕНЕРГО 4868,48грн.pdf укладений
09 вересня 2019 21:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 51 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 613,33 UAH)