Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби, а саме: Амікацин, амоксицилін, клавуланат, Меропенем, Цефазолін, Цефепім, Цефотаксим, Цефтриаксон, Бензилпеніциліну натрієва сіль
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001617-a 4480f28360e64ee49e82aa9e984ff26e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробель Оксана Миколаївна

380322587102 emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука 9
Контактна особа: Воробель Оксана Миколаївна
380322587102
emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 11:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 15:41
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 8 штук слід розуміти 8 найменувань згідно медико-технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Лікарські засоби, а саме: Амікацин, амоксицилін, клавуланат, Меропенем, Цефазолін, Цефепім, Цефотаксим, Цефтриаксон, Бензилпеніциліну натрієва сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amikacin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 16:32
Тендерна документація_ліки.doc
21 лютого 2019 16:32
Медико - технічні вимоги.docx
21 лютого 2019 16:32
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-001617-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БаДМ", Код ЄДРПОУ:31816235
Дата подання: 28 лютого 2019 19:11
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 18:15
Вимога про надання учасником у складі пропозиції оригіналів листів авторизації від виробника (у разі, якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні), котра зазначена в п. 4 додатку 3 «Медико-технічних вимог» тендерної документації жодним чином не перешкоджає суб’єктам господарювання, що не є виробниками продукції або не мають відповідних договірних відносин із такими виробниками або їх представниками, взяти участь у тендері та не звужує тим самим коло потенційних учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Насправді, вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції .
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Вищенаведене підтверджується позиціями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішеннях
№ 4651-р/пк-пз від 16.05.2018 року та № 4681-р/пк-пз від 17.05.2018 року.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
відповідь на вимогу учасника

Документи подані скаржником

28 лютого 2019 19:11
Авторизац-лист.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 481 101,97
UAH з ПДВ
481 101,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" 484 771,12
UAH з ПДВ
484 771,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 15:25
Документи переможця .pdf
07 березня 2019 15:38
Електронний підпис
07 березня 2019 15:38
1. Цінова пропозиція .pdf
07 березня 2019 15:37
4 Інші документи.pdf
07 березня 2019 15:36
5 Проект договору .pdf
07 березня 2019 15:36
6.1 Технична частина.pdf
07 березня 2019 15:36
6.2. Технична частина.pdf
07 березня 2019 15:36
7 Довідка санкции.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 17:43
Електронний підпис
05 березня 2019 17:42
Пропозиція_UA-2019-02-21-001617-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "САНА КО"

ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
Переможець 481 101,97
UAH з ПДВ
19 березня 2019 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
481 101,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 21:55
дод угода 3 42-19.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 21:54
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 11:48
дод угода 3 42-19.pdf зміни до договору
29 січня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 11:33
антиб 42-19.pdf зміни до договору
17 січня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:37
антибіотики 1 42-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:02
договір 42-19.pdf укладений
01 квітня 2019 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, із зазначенням суми в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти в редакції загальна вартість додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторна публікація додаткової угоди з метою усунення некоректної роботи електронного майданчика та технічної можливості внесення суми оплати за договором
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 577 312,52
UAH (в тому числі ПДВ 37 768,11 UAH)