Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книги складського обліку, журнали обліку робочого часу, табель обліку робочого часу, бланки
Очікувана вартість
6 120,00 UAH
UA-2019-02-21-001525-a 1a96245e75d640a2b7c2ea542b9016da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018451 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018451
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 12:15
Очікувана вартість: 6 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Поставка разова. Детальніший опис дивитись у інформації для учасника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4982 штуки
Книга складського обліку на білому папері від 200сторінок, м’який перепліт - 10шт,
Картка складського обліку (картонна, розміри 21*15см) - 2000шт,
Журнал обліку робочого часу працівників на білому папері 60 арк., м’який перепліт -15шт,
Журнал реєстрації звернень громадян на білому папері (формат А4, 96 арк. пронумеровані) м’який перепліт - 2шт,
Особова картка працівника А-4 форма П-2, картон 2-х стороння - 100шт,
Шляховий лист легкового автомобіля газетний Ф№3 100арк А5 - 2уп.,
Особовий рахунок по зарплаті, картонний 2-х сторонній -300шт,
Табель обліку робочого часу П-5 100арк. - 3уп.,
Бланк «Меню-вимога» А-3, 2-х сторонній - 500шт,
Бланк «Арматурна картка» нового зразка - 250шт,
Медична картка амбулаторного хворого (форма 025/о) 32арк. - 300шт,
Бланк «Листок лікарських призначень» - 1500шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська область, Київ, М. Юнкерова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 лютого 2019 09:57
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Закупівля не містить торгови марок та моделей. 2) До торгів допускаються Фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Для нас нема різниці до якої групи платників відноситься учасник. Ціну пропозиції визначає електронна система закупівельного майданчика, замовник не може самостійно щось додавати до цінової пропозиції.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 25 лютого 2019 09:55
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:01
Прошу точніше вказати технічні вимоги до наступних позицій: 3. - яка щільність паперу? 7-8. - Формат? 9. - яка щільність паперу? 10,11,12 - Формат та яка щільність паперу?
Відповідь: Добрий день! 3. 80гм² , 7. А-4, 8. А-3, 9. 80гм², 10.по щільності картон, 11. форма 025/о, 12.-
Технічні вимоги товару
Дата подання: 25 лютого 2019 16:46
Дата відповіді: 26 лютого 2019 10:20
Якого формату (А5 чи А4?) та яка щільність паперу (газетній чи офсетний?): 1.Бланк «Арматурна картка» нового зразка 2. Медична картка амбулаторного хворого 3. Бланк «Листок лікарських призначень» Ця інформація важлива для прорахунку товару.
Відповідь: Добрий ранок! 2.А-5, 3. А-4
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Терно-граф" 5 631,00
UAH з ПДВ
5 600,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "БІЛИЙ ТИГР" 6 082,80
UAH з ПДВ
5 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 09:29
Свідоцтво.pdf
28 лютого 2019 09:29
Податкова 4-ОПП.pdf
28 лютого 2019 09:29
Цінова пропозиція_2019.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 12:45
Список документов.doc
28 лютого 2019 12:45
Статистика 2 стр..jpg
28 лютого 2019 12:45
Статистика 1 стр..jpg
28 лютого 2019 12:45
Витяг з реєстру ПДВ .jpg
28 лютого 2019 12:45
Scan5.pdf
28 лютого 2019 12:45
Scan4.pdf
28 лютого 2019 12:45
Scan3.pdf
28 лютого 2019 12:45
Scan2.pdf
28 лютого 2019 12:45
Scan1.pdf
28 лютого 2019 12:45
Scan.pdf
28 лютого 2019 12:45
9.jpg
28 лютого 2019 12:45
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_1.bmp

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Терно-граф"

ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "БІЛИЙ ТИГР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Терно-граф"
#24635074
Переможець 5 600,40
UAH з ПДВ
11 березня 2019 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Терно-граф"
#24635074
5 600,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 09:37
Договір 34 бланки.pdf укладений
15 березня 2019 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 600,40
UAH з ПДВ