Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Книги складського обліку, журнали обліку робочого часу, табель обліку робочого часу, бланки
Очікувана вартість
6 120,00 UAH
UA-2019-02-21-001525-a ● 1a96245e75d640a2b7c2ea542b9016da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 26021206 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37 |
Контактна особа: |
Руденко Галина В'ячеславівна 380444018451 pv_vp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 6 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Поставка разова. Детальніший опис дивитись у інформації для учасника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4982 штуки
Книга складського обліку на білому папері від 200сторінок, м’який перепліт - 10шт,
Картка складського обліку (картонна, розміри 21*15см) - 2000шт,
Журнал обліку робочого часу працівників на білому папері 60 арк., м’який перепліт -15шт,
Журнал реєстрації звернень громадян на білому папері (формат А4, 96 арк. пронумеровані) м’який перепліт - 2шт,
Особова картка працівника А-4 форма П-2, картон 2-х стороння - 100шт,
Шляховий лист легкового автомобіля газетний Ф№3 100арк А5 - 2уп.,
Особовий рахунок по зарплаті, картонний 2-х сторонній -300шт,
Табель обліку робочого часу П-5 100арк. - 3уп.,
Бланк «Меню-вимога» А-3, 2-х сторонній - 500шт,
Бланк «Арматурна картка» нового зразка - 250шт,
Медична картка амбулаторного хворого (форма 025/о) 32арк. - 300шт,
Бланк «Листок лікарських призначень» - 1500шт.
Розгорнути
Згорнути
Картка складського обліку (картонна, розміри 21*15см) - 2000шт,
Журнал обліку робочого часу працівників на білому папері 60 арк., м’який перепліт -15шт,
Журнал реєстрації звернень громадян на білому папері (формат А4, 96 арк. пронумеровані) м’який перепліт - 2шт,
Особова картка працівника А-4 форма П-2, картон 2-х стороння - 100шт,
Шляховий лист легкового автомобіля газетний Ф№3 100арк А5 - 2уп.,
Особовий рахунок по зарплаті, картонний 2-х сторонній -300шт,
Табель обліку робочого часу П-5 100арк. - 3уп.,
Бланк «Меню-вимога» А-3, 2-х сторонній - 500шт,
Бланк «Арматурна картка» нового зразка - 250шт,
Медична картка амбулаторного хворого (форма 025/о) 32арк. - 300шт,
Бланк «Листок лікарських призначень» - 1500шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, Київська область, Київ, М. Юнкерова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 березня 2019
—
31 березня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 16:11 |
Інформація для учасників журнали обліку, бланки 2019.docx |
21 лютого 2019 16:10 |
Проект договору журнали, бланки, шляхові листи 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 лютого 2019 09:57
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Закупівля не містить торгови марок та моделей. 2) До торгів допускаються Фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Для нас нема різниці до якої групи платників відноситься учасник. Ціну пропозиції визначає електронна система закупівельного майданчика, замовник не може самостійно щось додавати до цінової пропозиції.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 25 лютого 2019 09:55
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:01
Прошу точніше вказати технічні вимоги до наступних позицій:
3. - яка щільність паперу?
7-8. - Формат?
9. - яка щільність паперу?
10,11,12 - Формат та яка щільність паперу?
Відповідь: Добрий день! 3. 80гм² , 7. А-4, 8. А-3, 9. 80гм², 10.по щільності картон, 11. форма 025/о, 12.-
Технічні вимоги товару
Дата подання: 25 лютого 2019 16:46
Дата відповіді: 26 лютого 2019 10:20
Якого формату (А5 чи А4?) та яка щільність паперу (газетній чи офсетний?):
1.Бланк «Арматурна картка» нового зразка
2. Медична картка амбулаторного хворого
3. Бланк «Листок лікарських призначень»
Ця інформація важлива для прорахунку товару.
Відповідь: Добрий ранок! 2.А-5, 3. А-4
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Терно-граф" #24635074 |
Переможець |
5 600,40
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2019 09:37
|
Договір 34 бланки.pdf | укладений |
15 березня 2019 15:02
|