Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Очікувана вартість
629 238,00 UAH
UA-2019-02-21-001437-a 9f516813294f45eaab0684e64062f8fb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротун Володимир Миколайович

380472544831 bugalter_mp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги
Код ЄДРПОУ: 38469862
Вебсайт: http://e-tender.biz/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Дахнівська,34
Контактна особа: Коротун Володимир Миколайович
380472544831
bugalter_mp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 15:21
Очікувана вартість: 629 238,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 146,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1207 упаковка
Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Дахнівська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:58
тендерна документація( підгузки) 2019 р..doc
21 лютого 2019 15:53
тендерна документація( підгузки) 2019 р..doc
21 лютого 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:58
тендерна документація( підгузки) 2019 р..doc
21 лютого 2019 15:53
тендерна документація( підгузки) 2019 р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 21 лютого 2019 16:21
Дата відповіді: 22 лютого 2019 08:43
Доброго дня, яку тендерну документацію вважати вірною?
Відповідь: Доброго дня.
Перша та друга тендерні документації є ідентичними і нічим не відрізняються.
Із-за технічних неполадок інтернету тендерна документація була завантажена двічі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-15-000009 ● f3310e4bbe6949c7806a6f858c3d2c7f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019 12:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.03.2019 № 33
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника С.МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 15.03.2019 № 33

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2019-02-21-001437-а, 21.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-15 12:55:59

Запит про надання поясненнь

У межах проведення моніторингу закупівлі «Засоби для догляду за малюками (підгузки)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-21-001437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступного питання:
- Чому Додаток 1 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (протокол від 21.0.2019 №22) містить вимогу для учасника-переможця, яка суперечить вимогам частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«гарантійний лист для підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 4, 9, 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
- З яких причин не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНТ ЮНІТІ» (ЄДРПОУ – 39295989 ) ?
В тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНТ ЮНІТІ» відсутня виписка з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (протокол від 21.0.2019 №22), (або списання/резервування коштів на відповідному рахунку, тощо), або документом договірного характеру, що підтверджує покриття гарантії у вигляді, що відрізняється від грошового та згідно ч. 5 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-18 12:15:26

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській обл.

Зауваження враховано. Дані питання будуть винесені на розгляд засідання тендерного комітету.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів (протокол тендерного комітету №32 від 18.03.19р.)

2019-03-18 15:15:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів (протокол тендерного комітету №32 від 18.03.19р.)

2019-03-18 15:18:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД ЮНІТІ" 628 845,00
UAH з ПДВ
625 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Капрі Трейд 628 527,70
UAH з ПДВ
628 527,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 10:36
Електронний підпис
15 березня 2019 10:34
Довідка_МВС.jpeg
15 березня 2019 10:34
Довідка_п2_ч1_ст_17_ЗУ.jpeg
15 березня 2019 10:34
Довідка_п3_ч1_ст_17_ЗУ.jpeg
15 березня 2019 10:34
Довідка_п5_ч1_ст_17_ЗУ.jpeg
15 березня 2019 10:34
Довідка_п6_ч1_ст_17_ЗУ.jpeg
15 березня 2019 10:34
Довідка_п8_ч1_ст_17_ЗУ.jpeg
15 березня 2019 10:34
Довідка_ч2_ст_17_ЗУ.jpeg
13 березня 2019 18:58
Електронний підпис
13 березня 2019 18:57
Виписка.rar
12 березня 2019 08:32
Електронний підпис
07 березня 2019 18:51
Електронний підпис
07 березня 2019 18:46
Договір_відгук.rar
07 березня 2019 16:00
Електронний підпис
07 березня 2019 15:59
Довідка_покриття_онлайн.pdf
07 березня 2019 15:59
Підписаний_G0319-9562-GL_tender.pdf
07 березня 2019 15:59
Лицензия с эцп.pdf
07 березня 2019 12:25
Електронний підпис
07 березня 2019 12:11
Транспорт ГЮ.rar
07 березня 2019 12:11
Сертифікати_Seni.rar
07 березня 2019 12:11
Працівники.rar
07 березня 2019 12:11
Паспорт Зеленько.rar
07 березня 2019 12:11
Документ_ЄДР_1005085499.zip
07 березня 2019 12:11
Установчи документи ГЮ.rar
07 березня 2019 12:11
Довідка_Стаття_17.jpeg
07 березня 2019 12:11
Довідка_персонал.jpeg
07 березня 2019 12:11
Довідка_опт_ціни.jpeg
07 березня 2019 12:11
Тендерна_Пропозиція.jpeg

Публічні документи

07 березня 2019 16:36
Електронний підпис
07 березня 2019 16:17
inquiry_print9382.PDF
07 березня 2019 16:17
платіжне доручення.jpg
07 березня 2019 16:17
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
07 березня 2019 16:17
Підписаний_G0319-9382-GL_tender.pdf
07 березня 2019 16:17
КТД на подгузники SENI.pdf
07 березня 2019 16:17
КТД Super Seni укр.28.07.2016.docx
07 березня 2019 16:17
scan-2018-05-22_09-35-05.jpg
07 березня 2019 16:17
scan-2018-05-22_09-30-09.jpg
07 березня 2019 16:17
scan-2018-05-22_09-29-40.jpg
07 березня 2019 16:17
scan-2018-05-22_09-28-37.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК_Силка.jpg
07 березня 2019 16:17
наказ_Силка.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК_Дамиденко.jpg
07 березня 2019 16:17
наказ Демиденко.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК_Обжилян1.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК_Обжилян.jpg
07 березня 2019 16:17
наказОбжилян.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК_Онопрієнко1.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК_Онопрієнко.jpg
07 березня 2019 16:17
наказ_Онопрієнко.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК_Сердюк.jpg
07 березня 2019 16:17
Наказ_Сердюк.jpg
07 березня 2019 16:17
ТК.Каліга.jpg
07 березня 2019 16:17
договір_приміщення.jpg
07 березня 2019 16:17
договір)приміщення2.jpg
07 березня 2019 16:17
договір приміщеня1.jpg
07 березня 2019 16:17
лист відгук_городнянка.jpg
07 березня 2019 16:17
Договір городнянський.pdf
07 березня 2019 16:17
ДоговірНіжин.PDF
07 березня 2019 16:17
відгук ніжин.PDF
07 березня 2019 16:17
договір1.jpg
07 березня 2019 16:17
договір.jpg
07 березня 2019 16:17
відгук.jpg
07 березня 2019 16:17
довідка про несудимість.jpg
07 березня 2019 16:17
статут13.jpg
07 березня 2019 16:17
статут12.jpg
07 березня 2019 16:17
статут11.jpg
07 березня 2019 16:16
статут10.jpg
07 березня 2019 16:16
статут9.jpg
07 березня 2019 16:16
статут8.jpg
07 березня 2019 16:16
статут7.jpg
07 березня 2019 16:16
статут6.jpg
07 березня 2019 16:16
статут5.jpg
07 березня 2019 16:16
статут4.jpg
07 березня 2019 16:16
статут3.jpg
07 березня 2019 16:16
статут2.jpg
07 березня 2019 16:16
статут1.jpg
07 березня 2019 16:16
ІПН_Каліга_Директор.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт Каліга9.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт Каліга8.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт_каліга7.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт_Каліга6.jpg
07 березня 2019 16:16
паспортКаліга5.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт_Каліга4.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт_Каліга3.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт_Каліга2.jpg
07 березня 2019 16:16
паспорт_Каліга1.jpg
07 березня 2019 16:16
Витяг_ПДВ.jpg
07 березня 2019 16:16
Виписка_ЄДР1.jpg
07 березня 2019 16:16
Документ_ЄДР_1004965480.zip
07 березня 2019 16:16
Виписка_ЄДР.jpg
07 березня 2019 16:16
Проект_Договору.jpg
07 березня 2019 16:16
Проект Договору.jpg
07 березня 2019 16:16
проект Договору.jpg
07 березня 2019 16:16
проект договору.jpg
07 березня 2019 16:16
Проект договору.jpg
07 березня 2019 16:16
згода персональні дані.jpg
07 березня 2019 16:16
довідка працівники.jpg
07 березня 2019 16:16
довідка МТБ.jpg
07 березня 2019 16:16
довідка приміщення.jpg
07 березня 2019 16:16
ГЛ_щодо забезпечення.jpg
07 березня 2019 16:16
довідка ст.17.jpg
07 березня 2019 16:16
відомості про учасника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАНД ЮНІТІ"

ТОВ Капрі Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАНД ЮНІТІ"
#39295989
Переможець 625 698,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД ЮНІТІ"
#39295989
625 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 березня 2019 14:16
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
18 березня 2019 14:14
Протокол №32 (2).PDF
18 березня 2019 14:14
Протокол №32 (1).PDF