Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (CPV) медичні розчини
Очікувана вартість
1 215 500,00 UAH
UA-2019-02-21-001385-b 78ff9b34daee4383ae9f5ac2a07feccf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ярослава зенкова

+380685814408
+380325640534
nrl_hospital@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Яворівської районної ради Львівської області "Новояворівська районна лікарня імені Юрія Липи"
Код ЄДРПОУ: 20763289
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18
Контактна особа: ярослава зенкова
+380685814408,+380325640534
nrl_hospital@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:36
Очікувана вартість: 1 215 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 077,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


14 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 одиниця
ГЕКОДЕЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydroxyethylstarch
АТХ: B05AA07
12512 одиниця
ГЛЮКОЗА (розчин для інфузій 50 мг/мл, по 200 мл у пляшках скляних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01
2460 одиниця
ГЛЮКОЗА (розчин для інфузій 50 мг/мл, по 400 мл у пляшках скляних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01
100 одиниця
ГЛЮКОЗА ( розчин для інфузій 100 мг/мл, по 200 мл у пляшках скляних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01
320 одиниця
КАЛІЮ ХЛОРИД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Potassium chloride
АТХ: B05XA01
222 одиниця
ЛЕФЛОЦИН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
АТХ: B05XA01
1364 одиниця
МАНІТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mannitol
АТХ: J01MA12
29152 одиниця
НАТРІЮ ХЛОРИД (розчин для інфузій, 9 мг/мл, по 200 мл у пляшках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: B05BC01
3080 одиниця
НАТРІЮ ХЛОРИД (розчин для інфузій, 9 мг/мл, по 400 мл у пляшках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: B05BC01
600 одиниця
НОВОКАЇН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Procaine
АТХ: N01BA02
2643 одиниця
РЕОСОРБІЛАКТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
АТХ: B05AA05
5589 одиниця
РОЗЧИН РІНГЕРА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
АТХ: B05BB01
25 одиниця
САНГЕРА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tranexamic acid
АТХ: B02AA02
330 одиниця
Метронідазол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metronidazole
АТХ: J01XD01

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 13:52
Медико_-_технічні_вимоги_розчини (1).docx
21 лютого 2019 13:52
Проект_договору_(3).docx
21 лютого 2019 13:52
’Відкриті торги медикаменти.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000051 ● edc7b0b678f24136b9e642111a91f157
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 121

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-21-001385-b 21.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-30 10:37:19

Про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Фармацевтична продукція (CPV) медичні розчини» (ID: UA-2019-02-21-001385-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення із питання.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини 1 Додатку 2 тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, а саме: довідку в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару (інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару) та відомості у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть здійснювати поставку товару.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Медичний Центр «М.Т.К.» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог Замовника у якій вказано наявність автомобілів (у власності ТОВ «Медичний Центр «М.Т.К.») у кількості 6 одиниць. Також учасником надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 9 осіб, зокрема: генеральний директор, директор центрального регіонального торгового представництва, фінансовий директор – головний бухгалтер, директор департаменту складської логістики, менеджер по ключовим клієнтам, провізор відділу роздрібних продаж, заступник завідувача складу, завідувач аптечного пункту, начальник відділу роздрібних продаж. Поряд з тим не вказано працівників, котрі будуть здійснювати поставку товару, як це передбачено вимогами тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами акцептовано пропозицію ТОВ «Медичний Центр «М.Т.К.» яка не відповідала умовам тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-02 09:31:44

КНП ЯРР ЛО "НРЛ імені Ю.Липи"

Пояснення
Тендерний комітет КНП ЯРР ЛО «Новояворівської районної лікарні імені Юрія Липи» повідомляє, що відповідно до пунктів 1 і 2 частини 1 додатку 2 тендерної документації, Учаснику необхідно було надати довідки довільної форми про механізми та обладнання необхідні для поставки товару та відомості про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть здійснювати поставку товару.
Поставка товару –включає комплекс організаційних, економічних і техніко-технологічних заходів, спрямованих на забезпечення товарами Замовника.
Учасником ТзОВ « Медичний центр «М.Т.К.» було надано Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника за № 1569/8 від 05.03.2019 року та про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №1570/8 від 05.03.2019 року.
В Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №1570/8 від 05.03.2019 року були перелічені працівники Учасника, які займаються безпосередньо оформленням та формуванням замовлення, виконують організаційно-розпорядчі функції по поставці медичного товару.
Крім того на запит тендерного комітету Учасником Тз ОВ «Медичний центр «М.Т.К.» 11.03.2019 року було надано довідку за № 1695-1/8 про те, що доставка товару буде проводитися в супроводі менеджера по ключовим клієнтам Шевчуком А. М.
Тендерним комітетом під час розкриття тендерних пропозицій було визначено, що довідки довільної форми , надані Учасником, відповідають вимогам тендерної документації.
Пропозиція ТзОВ «Медичний центр «М.Т.К.» була найбільш економічно вигідною та відповідала нашим вимогам, тому була акцептована.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КНП ЯРР ЛО «Новояворівської районної лікарні імені Юрія Липи» повідомляє, що на висновок Західного офісу Держаудитслужби 09.08.2019 року нами було проведено засідання, де розглянуто вищевикладені порушення в частині розгляду та /або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції учасника. На засідання було наголошено про необхідність в подальшому при розгляді тендерних пропозицій більш ретельного їх аналізу та необхідності відхилення тих пропозицій які повністю чи частково не відповідають усім вимогам тендерної документації Замовника.

2019-08-12 09:11:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 1 157 213,56
UAH з ПДВ
1 157 213,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 1 163 846,47
UAH з ПДВ
1 157 768,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 12:08
Документи переможця.pdf
07 березня 2019 15:33
Пропозиція МТК.pdf
06 березня 2019 11:13
Пропозиція МТК.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 13:49
ТЧ.pdf
07 березня 2019 13:49
КЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 1 157 213,56
UAH з ПДВ
11 березня 2019 15:47

Документи

11 березня 2019 15:47
Електронний підпис
11 березня 2019 15:44
протокол 3.pdf
11 березня 2019 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
1 157 213,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 15:47
Електронний підпис
11 березня 2019 15:44
протокол 3.pdf
11 березня 2019 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 17:55
Дод.дог. медичні розчини.PDF зміни до договору
29 січня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 11:43
Додаткова угода мед.розчини.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 12:02
Дод.дог. медичні розчини.PDF зміни до договору
05 липня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 11:13
Договір медичні розчини.PDF укладений
28 березня 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в банківських реквізитах
Номер договору про закупівлю: 189/19-ЛВ2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 189/19-ЛВ2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, що визначена в основному Договорі
Номер договору про закупівлю: 189/19-ЛВ2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 157 213,56
UAH (в тому числі ПДВ 75 705,56 UAH)