Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Яворівської районної ради Львівської області "Новояворівська районна лікарня імені Юрія Липи" |
Код ЄДРПОУ: | 20763289 |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18 |
Контактна особа: |
ярослава зенкова +380685814408,+380325640534 nrl_hospital@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 215 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 077,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 13:52 |
Медико_-_технічні_вимоги_розчини (1).docx | |
21 лютого 2019 13:52 |
Проект_договору_(3).docx | |
21 лютого 2019 13:52 |
’Відкриті торги медикаменти.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000051 ● edc7b0b678f24136b9e642111a91f157
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-21-001385-b 21.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-30 10:37:19
Про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Фармацевтична продукція (CPV) медичні розчини» (ID: UA-2019-02-21-001385-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення із питання.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини 1 Додатку 2 тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, а саме: довідку в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару (інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару) та відомості у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть здійснювати поставку товару.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Медичний Центр «М.Т.К.» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог Замовника у якій вказано наявність автомобілів (у власності ТОВ «Медичний Центр «М.Т.К.») у кількості 6 одиниць. Також учасником надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 9 осіб, зокрема: генеральний директор, директор центрального регіонального торгового представництва, фінансовий директор – головний бухгалтер, директор департаменту складської логістики, менеджер по ключовим клієнтам, провізор відділу роздрібних продаж, заступник завідувача складу, завідувач аптечного пункту, начальник відділу роздрібних продаж. Поряд з тим не вказано працівників, котрі будуть здійснювати поставку товару, як це передбачено вимогами тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами акцептовано пропозицію ТОВ «Медичний Центр «М.Т.К.» яка не відповідала умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-02 09:31:44
КНП ЯРР ЛО "НРЛ імені Ю.Липи"
Пояснення
Тендерний комітет КНП ЯРР ЛО «Новояворівської районної лікарні імені Юрія Липи» повідомляє, що відповідно до пунктів 1 і 2 частини 1 додатку 2 тендерної документації, Учаснику необхідно було надати довідки довільної форми про механізми та обладнання необхідні для поставки товару та відомості про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть здійснювати поставку товару.
Поставка товару –включає комплекс організаційних, економічних і техніко-технологічних заходів, спрямованих на забезпечення товарами Замовника.
Учасником ТзОВ « Медичний центр «М.Т.К.» було надано Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника за № 1569/8 від 05.03.2019 року та про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №1570/8 від 05.03.2019 року.
В Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №1570/8 від 05.03.2019 року були перелічені працівники Учасника, які займаються безпосередньо оформленням та формуванням замовлення, виконують організаційно-розпорядчі функції по поставці медичного товару.
Крім того на запит тендерного комітету Учасником Тз ОВ «Медичний центр «М.Т.К.» 11.03.2019 року було надано довідку за № 1695-1/8 про те, що доставка товару буде проводитися в супроводі менеджера по ключовим клієнтам Шевчуком А. М.
Тендерним комітетом під час розкриття тендерних пропозицій було визначено, що довідки довільної форми , надані Учасником, відповідають вимогам тендерної документації.
Пропозиція ТзОВ «Медичний центр «М.Т.К.» була найбільш економічно вигідною та відповідала нашим вимогам, тому була акцептована.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КНП ЯРР ЛО «Новояворівської районної лікарні імені Юрія Липи» повідомляє, що на висновок Західного офісу Держаудитслужби 09.08.2019 року нами було проведено засідання, де розглянуто вищевикладені порушення в частині розгляду та /або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції учасника. На засідання було наголошено про необхідність в подальшому при розгляді тендерних пропозицій більш ретельного їх аналізу та необхідності відхилення тих пропозицій які повністю чи частково не відповідають усім вимогам тендерної документації Замовника.
2019-08-12 09:11:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
1 157 213,56
UAH з ПДВ
|
1 157 213,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
1 163 846,47
UAH з ПДВ
|
1 157 768,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
1 157 213,56
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 17:55
|
Дод.дог. медичні розчини.PDF | зміни до договору |
29 січня 2020 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 11:43
|
Додаткова угода мед.розчини.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 12:02
|
Дод.дог. медичні розчини.PDF | зміни до договору |
05 липня 2019 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 11:13
|
Договір медичні розчини.PDF | укладений |
28 березня 2019 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в банківських реквізитах |
Номер договору про закупівлю: | 189/19-ЛВ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 189/19-ЛВ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, що визначена в основному Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 189/19-ЛВ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |