Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 71320000-7- Послуги з інженерного проектування (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: « Реставрація приміщень корпусу №3 під створення відділення нейрореабілітації в Олександрівській клінічній лікарні м. Києва по вул. Шовковичній, 39/1»).
Очікувана вартість
4 261 390,00 UAH
UA-2019-02-21-000770-c 6b941cb2622f4931b8a524024a43a802
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська клінічна лікарня м.Києва
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2019 16:14
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 16:14
Початок аукціону: 13 березня 2019 14:49
Очікувана вартість: 4 261 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


код ДК 021:2015 71320000-7- Послуги з інженерного проектування (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: « Реставрація приміщень корпусу №3 під створення відділення нейрореабілітації в Олександрівській клінічній лікарні м. Києва по вул. Шовковичній, 39/1»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
код ДК 021:2015 71320000-7- Послуги з інженерного проектування (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: « Реставрація приміщень корпусу №3 під створення відділення нейрореабілітації в Олександрівській клінічній лікарні м. Києва по вул. Шовковичній, 39/1»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:57
Зміни корп3.pdf
28 лютого 2019 14:57
Т Д проектні роботи 3 корпус нов.docx
28 лютого 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:57
Зміни корп3.pdf
28 лютого 2019 14:57
Т Д проектні роботи 3 корпус нов.docx
21 лютого 2019 16:10
Т Д проектні роботи 3 корпус.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

код ДК 021:2015 71320000-7
Дата подання: 25 лютого 2019 15:44
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:55
1. Назва об'єкту « Реставрація приміщень корпусу №3 під створення відділення нейрореабілітації в Олександрівській клінічній лікарні м. Києва по вул. Шовковичній, 39/1»), не віповідає Розпорядженню № 257 від 20.02.2018, так як там мова йде про реконструкцію, а не реставрацію. Така неточність є порушенням, так як вимоги до реставрації є зовсім іншими ніж зазначено в даній ТД і кошти згідно бюджетного фінансування виділятимуться також на реконструкцію, а не на реставрацію і така назва об'єкту матиме свої негативні наслідки при проходженні експертизи !? 2. Терміни виконання робіт - 45 календарних днів (з отриманням експертного звіту), завідомо є не реалістичними, та може вказувати на попередню змову з одним із Учасників. Згідно розділу 6, п.6.1, ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, лише для проходження експертизи для об'єктів даної категорії надається до 30-ти календарних днів. Для розробки стадії РП об'єкту на 7000 м. кв. залишається 15 днів !?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Медичне завдання
Дата подання: 25 лютого 2019 16:31
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:55
1. В п. 12 Завдання на проектування є посилання на медичне завдання. Самого завдання в додатках до тендерної документації немає. Просимо додати для ознайомлення та підготовки тендерної пропозиції. 2. Для уникнення плутанини, необхідно видалити п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації "На підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції по пункту 10 частини першої статті 17 Закону Учасник подає антикорупційну програму та документи про наявність уповноваженого з реалізації антикорупційної програми", так як сума даної закупівлі не перевищує 20 млн. грн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
На якій підставі Ви вимагаєте наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності? Цей вид не є обов'язковим, а є добровільним страхуванням
Дата подання: 25 лютого 2019 16:33
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:57
На якій підставі Ви вимагаєте наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності? Цей вид не є обов'язковим, а є добровільним страхуванням
Відповідь: Замовник вимагає наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності в звязку з тим, що визначена персональна відповідальність за правопорушення ГІПа. Зокрема, нещодавно прийнятим Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності» стаття 96-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення викладена в новій редакції та передбачає відповідальність за передачу замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт на об'єкті, розробленої з порушенням вимог законодавства, містобудівної документації, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, будівельних норм, державних стандартів і правил, а також заниження категорії складності об'єкта будівництва.
Цивільно-правова відповідальність
Дата подання: 28 лютого 2019 14:26
Дата відповіді: 04 березня 2019 16:21
Ваща відповідь на попереднє питання щодо підстав на яких Ви вимагаєте наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності? - не може бути прийнятою. Це не відповідь, а ,,відмазка" та спроба заховатись за нормативним документом, який не має жодного відношення до закладеної Вами неправомірної вимоги до Учасників. Стаття 96-1. Порушення законодавства під час планування і забудови територій, Кодексу України про адміністративні правопорушення, містить в собі перелік порушень та санкції за них, але жодним чином не вимагає наявність вищезазначеного полісу як умову для виконання своїх професійних обов'язків. Відповідальність за порушення, передбачені вищезазначеним Кодексом, наступають в любому випадку незалежно від того чи мала відповідальна особа такий поліс, чи ні якщо його провина буде доведена судом. Таким чином Вами обмежені, а значить порушені права суб'єктів підприємницької діяльності, порушено антимонопольне законодавство, Конституцію України та може свідчити про попередню змову Замовника закупівлі з одним їз потенційним Учасником даної закупівлі. Нагадаю Вам, що статті Конституції України - мають силу прямої дії і не можуть бути скасовані жодним іншим Законом чи нормативним документом; (Стаття 42., абзац 2, Конституції України. ,,Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.") Виходячи з вищезазначеного, прошу надати чітку відповідь з посилання на конкретну норму закону чи іншого нормативного документа яка вимагає наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності в даній галузі (наприклад страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами за заподіяну шкоду при ДТП, є обов'язковими для кожного водія і наявність полісу регламентується Законом України про дорожній рух та ПДР) , або прибрати дану вимогу з ТД. В противному разі наступним кроком буде ,,Вимога", а потім оскарження результатів тендеру в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одним з принципів публічних закупівель є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.Страхові поліси добровільного страхування цивільно-правової відповідальності ГІП перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності наявні у багатьох інженерів-проектантів, а також згідно ст. 3 Стандарту №3 професійної діяльності інженерів-проектувальників погодженого Мінрегіоном (лист від 11.07.2014 №7/17-8350) повинна бути застрахована цивільно-правова відповідальність членів ВУГіП при здійсненні ними професійної діяльності.
Враховуюче вищезазначене, Замовник не порушує принципів здійснення закупівель та не встановив ніяких дискримінаційнихвимог, які б виходили за межі вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000071 ● 5b3bd6776d1a408db4258c20a8584dcd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2019 №115
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-02-21-000770-c 21.02.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-19 16:01:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу послуг з інженерного проектування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-21-000770-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Що є предметом даної закупівлі: товари, послуги чи роботи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-20 08:41:43

Відповідь.

Предметом даної закупівлі є роботи. (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: « Реставрація приміщень корпусу №3 під створення відділення нейрореабілітації в Олександрівській клінічній лікарні м. Києва по вул. Шовковичній, 39/1»)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" 4 048 320,50
UAH з ПДВ
3 555 555,00
UAH з ПДВ
Документи
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" 4 252 622,50
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕГАСТРОЙПРОЕКТ 4 170 086,15
UAH з ПДВ
4 170 086,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 13:16
Тендерна пропозиція.PDF
11 березня 2019 13:14
Аналогічний договір.pdf
11 березня 2019 13:14
Протокол директор.PDF
11 березня 2019 13:14
Наказ Директор.PDF
11 березня 2019 13:14
Додаток 2 до ТД.PDF
11 березня 2019 13:14
Додаток 8 до ТД.PDF
11 березня 2019 13:14
Техніні умови.PDF
11 березня 2019 13:14
Довідка ст.17 пррпозиція.PDF
11 березня 2019 13:14
Лист-гарантія.PDF
11 березня 2019 13:14
Довідка судові справи.PDF
11 березня 2019 13:14
Довідка санкції.PDF

Публічні документи

11 березня 2019 15:03
п.5. ТД Статут з листом.pdf
11 березня 2019 15:03
п.3 ТД Витяг ПДВ.pdf
11 березня 2019 15:02
п. 1 ТД Кошториси.pdf
11 березня 2019 15:02
Ліцензії.pdf
11 березня 2019 15:02
12862_УВБА_p7s.rar

Публічні документи

26 березня 2019 16:20
Електронний підпис
25 березня 2019 11:45
Довідка МВС.PDF
25 березня 2019 11:45
Довідка ДФС.PDF
08 березня 2019 15:51
Електронний підпис
07 березня 2019 17:18
Лист-відгук.PDF
07 березня 2019 17:18
Аналогічний договір.pdf
07 березня 2019 17:18
накази щодо працівників.PDF
07 березня 2019 17:18
Страховий поліс Іванов.PDF
07 березня 2019 17:18
Договір оренди.PDF
07 березня 2019 17:18
Банківська гарантія.zip
07 березня 2019 17:18
6_Проект Договору.pdf
07 березня 2019 17:18
Статут Мега СП.pdf
07 березня 2019 17:18
Опис документів.PDF
07 березня 2019 17:18
Витяг ПДВ.PDF
07 березня 2019 17:18
Протокол.pdf
07 березня 2019 17:18
Наказ.PDF
07 березня 2019 17:18
16_Рішення учасника.pdf
07 березня 2019 17:18
15_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"

"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"

ТОВ МЕГАСТРОЙПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"
#40785229
Відхилено 3 555 555,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 13:17
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"
#34280208
Відхилено 3 600 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 17:01
ТОВ МЕГАСТРОЙПРОЕКТ
#35239648
Переможець 4 170 086,15
UAH з ПДВ
21 березня 2019 17:06

Документи

19 березня 2019 13:17
Електронний підпис
19 березня 2019 13:14
Протокол
13 березня 2019 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 17:01
Електронний підпис
21 березня 2019 16:59
Протокол
19 березня 2019 13:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 17:06
Електронний підпис
21 березня 2019 17:05
Протокол
21 березня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕГАСТРОЙПРОЕКТ
#35239648
4 170 086,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 17:06
Електронний підпис
21 березня 2019 17:05
Протокол
21 березня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 12:47
Договір укладений
03 квітня 2019 12:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 170 086,15
UAH (в тому числі ПДВ 695 014,36 UAH)