Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олександрівська клінічна лікарня м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 16:14 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 16:14 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 4 261 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 14:57 |
Зміни корп3.pdf | |
28 лютого 2019 14:57 |
Т Д проектні роботи 3 корпус нов.docx |
28 лютого 2019 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2019 14:57 |
Зміни корп3.pdf
|
|||
28 лютого 2019 14:57 |
Т Д проектні роботи 3 корпус нов.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуюче вищезазначене, Замовник не порушує принципів здійснення закупівель та не встановив ніяких дискримінаційнихвимог, які б виходили за межі вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000071 ● 5b3bd6776d1a408db4258c20a8584dcd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-02-21-000770-c 21.02.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-19 16:01:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу послуг з інженерного проектування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-21-000770-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Що є предметом даної закупівлі: товари, послуги чи роботи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-20 08:41:43
Відповідь.
Предметом даної закупівлі є роботи. (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: « Реставрація приміщень корпусу №3 під створення відділення нейрореабілітації в Олександрівській клінічній лікарні м. Києва по вул. Шовковичній, 39/1»)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" |
4 048 320,50
UAH з ПДВ
|
3 555 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" |
4 252 622,50
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕГАСТРОЙПРОЕКТ |
4 170 086,15
UAH з ПДВ
|
4 170 086,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" #40785229 |
Відхилено |
3 555 555,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 13:17
|
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" #34280208 |
Відхилено |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 17:01
|
ТОВ МЕГАСТРОЙПРОЕКТ #35239648 |
Переможець |
4 170 086,15
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 12:47
|
Договір | укладений |
03 квітня 2019 12:46
|