Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 0000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:11 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 12:44 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
21 лютого 2019 13:53 |
00000000 |
21 лютого 2019 13:41 |
00000000000000000000000000000000000000000 |
11 березня 2019 12:44 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
21 лютого 2019 13:53 |
00000000
|
||
21 лютого 2019 13:41 |
00000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000021 ● b8e8e242e7304dc3b2b1e76d8570d4b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2019 № 62
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-21-000436-c 21.02.2019.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку. Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» потягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Західне регіональне управління Державної прикордонної служби України не погоджується з висновком Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2019 р. про результати моніторингу закупівлі з огляду на наступне. Як вбачається з рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/13-р/к від 19.07.2018 р., визнано, що приватне підприємство «Енергоекосервіс» вчинило порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до ч. 1 ст. 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або частково до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення. З наданих приватним підприємством «Енергоекосервіс» документів вбачається, що приватне підприємство «Енергоекосервіс» подало до господарського суду Львівської області позовну заяву про визнання недійсним рішення адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63-13-р/к від 19.07.2018 року «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладання штрафів» у справі № 2-01-83/2017. Ухвалою господарського суду Львівської області від 05.10.2018 р. відкрито провадження у справі № 914/1696/18 за позовом позивача-1: Приватного підприємства «ВІКНА-ЦЕНТР», позивача-2: Приватного підприємства «ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС», до відповідача: Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, про визнання недійсним рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №63-13-р/к від 19.07.2015 р. у справі №2-01-83/2017. Згідно з ч. 3 ст. 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» прийняття господарським судом до розгляду заяви про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України не зупиняє його виконання, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Частиною 4 статті 60 вказаного Закону передбачено, що порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого, зокрема, згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення (постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше. Відповідно до ч. 1 ст. 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення, в тому числі про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Як вже зазначалось, рішенням Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/13-р/к від 19.07.2018 р., визнано, що приватне підприємство «Енергоекосервіс» вчинило порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», а отже вказане рішення прийнято відповідно до ч. 1 ст. 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції» про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Оскільки рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/13-р/к від 19.07.2018 р. прийнято відповідно до ч. 1 ст. 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції» про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції, а ухвалою господарського суду Львівської області від 05.10.2018 р. відкрито провадження у справі № 914/1696/18 за позовом позивача-1: Приватного підприємства «ВІКНА-ЦЕНТР», м. Львів, позивача-2: Приватного підприємства «ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС», м. Львів до відповідача: Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Львів про визнання недійсним вказаного рішення, то в силу приписів ч. 4 ст. 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» виконання рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/13-р/к від 19.07.2018 р. зупинено на час розгляду цієї справи в господарському суді Львівської області. Враховуючи вищевикладене, переможець торгів приватне підприємство «Енергоекосервіс» документально підтвердив відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, повідомляємо Вас, що за результатами проведеної перевірки наданих переможцем торгів приватним підприємством «Енергоекосервіс» документів, аналізу норм чинного законодавства, інформація зазначена у довідці ПП «Енергоекосервіс» від 07.03.2019 р. станом на час її подання та станом на теперішній час є вірною та актуальною, а отже підстави для розірвання договору з ПП «Енергоекосервіс» відсутні. При цьому, слід зазначити, що в подальшому замовником при перевірці поданих пропозицій будуть враховуватись зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених п. 1 ст. 50, п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», що містяться на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України.
2019-04-16 17:17:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-07-27-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.07.2020 м. Львів № 132
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 27.07.2020 по 29.07.2020 перевірку закупівлі UA-2019-02-21-000436-с, здійсненої Західним регіональним управлінням Державної прикордонної служби України.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного аудитора відділу контролю у галузі промисловості, енергетики, транспорту та фінансових послуг Наталію ПУГАЧ.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2020-07-27 13:30:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 14:49
|
00000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 16:14
|
000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
28 грудня 2019 13:26
|
0000000 | укладений |
28 грудня 2019 13:23
|
00000000 | укладений |
31 жовтня 2019 16:36
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:34
|
00000000 | укладений |
31 жовтня 2019 16:29
|
00000000 | укладений |
04 квітня 2019 15:46
|
00000000000000000000000000000 | укладений |
04 квітня 2019 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 квітня 2019 — 30 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |