Капітальний ремонт стаціонарного атракціону «Круговий огляд — М» за адресою парк культури та відпочинку в м. Тернівка
Очікувана вартість
3 604 725,48 UAH
UA-2019-02-21-000416-b 57bf66acba5140f681e3bccbb24e876f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство"
Код ЄДРПОУ: 31657751
Місцезнаходження замовника: 51502, Україна, Дніпропетровська обл., м. Тернівка, вул. Маяковського, 29
Контактна особа замовника: Миронова Світлана Вікторівна
+380994428474
kptgkp-plan@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 23:59
Початок аукціону: 11 березня 2019 14:37
Очікувана вартість: 3 604 725,48 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 023,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні вимоги викладені у Додатку № 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стаціонарного атракціону «Круговий огляд — М» за адресою парк культури та відпочинку в м. Тернівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51500, Україна, Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. І. Петрова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 лютого 2019 10:24
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2019 10:22
ДОДАТОК 1 - форма пропозиції.docx
21 лютого 2019 10:22
ДОДАТОК 2 - кваліфікація.docx
21 лютого 2019 10:22
ДОДАТОК 3 - технічні вимоги.docx
21 лютого 2019 10:22
ДОДАТОК 4 - проект договору.docx
21 лютого 2019 10:22
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000019 ● 5f6bf788434c4297a4b89ebecaa2665f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-03 12:22:17
Рішення про початок моніторингу:

31.05.2019 №104

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-02-21-000416- b 21.02.2019 Комунальне підприємство «Тернівське житлово-комунальне підприємство» інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-05 17:41:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт стаціонарного атракціону «Круговий огляд – М» за адресою парк культури та відпочинку в м. Тернівка» «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-21-000416-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:

1. Згідно з вимогами п.2.4 Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати копії аналогічних договорів (не менше 2-х) та документи, що підтверджують їх виконання (оригінали відгуків у кількості не менше 2-х (видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків). Під аналогічними договорами розуміються договори на проведення капітального ремонту каруселів та атракціонів. Проте, надані у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДЕМСЕЙ» копії договорів (за предметами закупівель - Послуги з ремонту i технiчного обслуговування обладнання для iгрових, майданчикiв, (поточний ремонт та технiчне обслуговування дитячiх атракцiонiв у м. Кирилівка) , та Ремонт гідромеханічної передачі атракціону марки «Центрифуга») не є аналогічними до предмету закупівлі згідно вищевказаної процедури закупівлі.
Чому пропозиція учасника ПП «ДЕМСЕЙ» не відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації?.
2. В порушення вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника щодо надання документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам визначеним ст.17 Закону «Про закупівлі» ( Учасник не повинен відступати від даної форми) ПП «ДЕМСЕЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутня повна назва учасника торгів, замість відомостей про юридичну особу - учасника торгів щодо корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень надана інформація відносно службової (посадової) особи учасника.
3. Згідно з вимогами п.6 Розділу 3 учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток № 3). Проте, в тендерній пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ» (Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 електромонтажні роботи) міститься інформація про використання при виконанні робіт «сталі штабової 20х3мм», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації (Додаток № 3).
4. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Чому Замовником та Підрядником (переможцем торгів ПП «ДЕМСЕЙ») укладено договір підряду від 26.03.2019 №192п-19, в якому змінено текст порівняно до проекту договору до тендерної документації, відсутній пункт щодо надання податкової накладної (п.9.7), визначені додаткові умови (п.4.2, п.7.1, п.7.3, п.8.1, п.9.3).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-10 15:32:12

Відповідь

КП «ТЖКП» надає наступні роз’яснення:
1. Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт стаціонарного атракціону «Круговий огляд — М» за адресою парк культури та відпочинку в м. Тернівка». За результатами моніторингу Замовника, даний предмет закупівлі на території України майже не проводиться. Атракціон «Круговий огляд – М» є доволі унікальним об’єктом у зв’язку з тим, що в Україні подібних діючих об’єктів може вже не існувати, а за кордоном взагалі відсутній. Тому аналогічні договори, надані учасником ПП «ДЕМСЕЙ», предметом яких є ремонт та обслуговування атракціонів, були прийняті як відповідні документації.
2. Учасник ПП «ДЕМСЕЙ» надав затребувану довідку, в якій із змісту відомостей, зазначених в довідці можливо встановити вимоги, передбачені тендерною документацією. Замовник вважає, що це не є суттєвою помилкою (в п.1 та п. 2 переплутав місцями де повинен був писати повну назву юридичної особи, а де посадову особу, як представника юридичної особи).
3. До системи Prozorro дійсно в тендерній пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ» (Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 електромонтажні роботи) міститься інформація про використання при виконанні робіт «сталі штабової 20х3мм». В локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-2, який є додатком до укладеного договору, за результатами торгів, у розділі «Найменування робіт і витрат» в п. 27 зазначено «Сталь штабова 20х5мм» (Сканований документ додається).
4. На порядок укладання договору про закупівлю з результатами торгів розповсюджуються норми Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України з урахуванням особливостей передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При укладанні договору підряду за результатами торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі, Замовником та Учасником-переможцем торгів істотні умови договору про закупівлю змінені не були. Укладання договору про закупівлю проведених торгів є завершальною стадією всього процесу проведення процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір підряду № 192п-19 від 26.03.2019 розірваний шляхом підписання додаткової угоди від 20.06.2019 р..

2019-06-20 15:29:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство", 31657751, Україна, м. Тернівка, вул. Маяковського, 29
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт стаціонарного атракціону «Круговий огляд — М» за адресою парк культури та відпочинку в м. Тернівка, 3604725.48UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 57bf66acba5140f681e3bccbb24e876f, 2019-02-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, договору закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік UA-P-2019-02-07-001919-b, оголошення про проведення процедури, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 21.02.2019 (протокол №16), тендерна пропозиція учасника торгів ПП «ДЕМСЕЙ», договір підряду від 26.03.2019 №192п-19, відповідь замовника від 10.06.2019 р. на питання до пояснення. За результатами моніторингу закупівлі встановлено: Всупереч вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону тендерна пропозиція визначеного учасника-переможця ПП «ДЕМСЕЙ» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема не дотримано вимоги п.2.4 Додатку 2 до тендерної документації, вимоги, установлені статтею 17 Закону (Додаток № 2 до тендерної документації)», п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, вимоги Додатку 3 до тендерної документації. Так, згідно з вимогами п.2.4 Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати копії аналогічних договорів (не менше 2-х) та документи, що підтверджують їх виконання (оригінали відгуків у кількості не менше 2-х (видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків). Під аналогічними договорами розуміються договори на проведення капітального ремонту каруселів та атракціонів. Проте, надані у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДЕМСЕЙ» копії договорів (за предметами закупівель - Послуги з ремонту i технiчного обслуговування обладнання для iгрових, майданчикiв, (поточний ремонт та технiчне обслуговування дитячiх атракцiонiв у м. Кирилівка) , та Ремонт гідромеханічної передачі атракціону марки «Центрифуга») не є аналогічними до предмету закупівлі згідно вищевказаної процедури закупівлі. В порушення вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника щодо надання документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам визначеним ст.17 Закону «Про закупівлі» ( Учасник не повинен відступати від даної форми) ПП «ДЕМСЕЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутня повна назва учасника торгів, замість відомостей про юридичну особу - учасника торгів щодо корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень надана інформація відносно службової (посадової) особи учасника. Крім того, згідно з вимогами п.6 Розділу 3 учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток № 3). Проте, в тендерній пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ» (Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 електромонтажні роботи) міститься інформація про використання при виконанні робіт «сталі штабової 20х3мм», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації (Додаток № 3). Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, Замовником та Підрядником (переможцем торгів ПП «ДЕМСЕЙ») укладено договір підряду від 26.03.2019 №192п-19, в якому змінено текст порівняно до проекту договору до тендерної документації (тендерної пропозиції переможця): відсутній пункт щодо надання податкової накладної (п.9.7), визначені додаткові умови (п.4.2, п.7.1, п.7.3, п.8.1, п.9.3). Відповідно до ст.37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч.4 ст.36 Закону., 18 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Замовником не дотримано норму пункту 4 частини 1 статті 30 Закону щодо відхилення тендерних пропозицій, які не відповідали умовам тендерної документації. Також замовником не дотримано вимоги ч.4 ст.36 Закону щодо умов договору про закупівлю, які не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМСЕЙ" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Стройсервис" 3 604 725,48
UAH з ПДВ
3 604 725,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2019 12:43
sign.p7s
08 березня 2019 12:42
КОШТОРИС ПП ДЕМСЕЙ.rar

Публічні документи

08 березня 2019 18:08
Кваліф.ІТП скан.jpg
08 березня 2019 18:08
Квалиф.скан.jpg
08 березня 2019 18:08
Загальні відомості скан.jpg
08 березня 2019 18:08
Свідоцтво ПЄП.jpg
08 березня 2019 18:08
Свідоцтво 2 ст.jpg
08 березня 2019 18:08
Свідоцтво .pdf
08 березня 2019 18:08
Перелік до ліцензії.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 21.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 20.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 19.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 18.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 17.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 16.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 15.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 14.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 13.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 12.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 11.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 10.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 9.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 8.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 7.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 6.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 5.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 4.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 3.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 2.jpg
08 березня 2019 18:08
Новий статут 1.jpg
08 березня 2019 18:08
Наказ на керівника.jpg
08 березня 2019 18:08
Виписка 2 ст.pdf
08 березня 2019 18:08
Виписка з ЄДРЮО.jpg
08 березня 2019 18:08
4-ОПП.jpg
08 березня 2019 18:08
Пропозиція Тернівка 2.jpg
08 березня 2019 18:08
Пропозиція Тернівка 1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМСЕЙ"
#32838473
Переможець 3 600 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 08:16

Документи

13 березня 2019 08:16
sign.p7s
13 березня 2019 08:14
Протокол № 19 від 12.03.19.pdf
11 березня 2019 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 08:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМСЕЙ"
#32838473
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 08:16
sign.p7s
13 березня 2019 08:14
Протокол № 19 від 12.03.19.pdf
11 березня 2019 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 березня 2019 10:45
Договірна ціна.pdf укладений
26 березня 2019 10:43
Договір № 192п-19 від 26.03.19.pdf укладений
26 березня 2019 10:43
sign.p7s зміни до договору
20 червня 2019 15:27
Додаткова угода до дог. 192п-19 від 20.06.19.pdf укладений
20 червня 2019 15:24
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2019 08:55
Дод угода.pdf зміни до договору
27 березня 2019 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 192п-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 192п-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Для виконання зобовязань щодо усунень порушень на підставі висновку Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)

Актуальні тендери

До пошуку