Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 31657751 |
Місцезнаходження: | 51502, Україна , Дніпропетровська обл., м. Тернівка, вул. Маяковського, 29 |
Контактна особа: |
Миронова Світлана Вікторівна +380994428474 kptgkp-plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 3 604 725,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 023,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 10:22 |
ДОДАТОК 1 - форма пропозиції.docx | |
21 лютого 2019 10:22 |
ДОДАТОК 2 - кваліфікація.docx | |
21 лютого 2019 10:22 |
ДОДАТОК 3 - технічні вимоги.docx | |
21 лютого 2019 10:22 |
ДОДАТОК 4 - проект договору.docx | |
21 лютого 2019 10:22 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000019 ● 5f6bf788434c4297a4b89ebecaa2665f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 12:22 |
31.05.2019 №104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-02-21-000416- b 21.02.2019 Комунальне підприємство «Тернівське житлово-комунальне підприємство» інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-05 17:41:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт стаціонарного атракціону «Круговий огляд – М» за адресою парк культури та відпочинку в м. Тернівка» «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-21-000416-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
1. Згідно з вимогами п.2.4 Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати копії аналогічних договорів (не менше 2-х) та документи, що підтверджують їх виконання (оригінали відгуків у кількості не менше 2-х (видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків). Під аналогічними договорами розуміються договори на проведення капітального ремонту каруселів та атракціонів. Проте, надані у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДЕМСЕЙ» копії договорів (за предметами закупівель - Послуги з ремонту i технiчного обслуговування обладнання для iгрових, майданчикiв, (поточний ремонт та технiчне обслуговування дитячiх атракцiонiв у м. Кирилівка) , та Ремонт гідромеханічної передачі атракціону марки «Центрифуга») не є аналогічними до предмету закупівлі згідно вищевказаної процедури закупівлі.
Чому пропозиція учасника ПП «ДЕМСЕЙ» не відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації?.
2. В порушення вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника щодо надання документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам визначеним ст.17 Закону «Про закупівлі» ( Учасник не повинен відступати від даної форми) ПП «ДЕМСЕЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутня повна назва учасника торгів, замість відомостей про юридичну особу - учасника торгів щодо корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень надана інформація відносно службової (посадової) особи учасника.
3. Згідно з вимогами п.6 Розділу 3 учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток № 3). Проте, в тендерній пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ» (Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 електромонтажні роботи) міститься інформація про використання при виконанні робіт «сталі штабової 20х3мм», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації (Додаток № 3).
4. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Чому Замовником та Підрядником (переможцем торгів ПП «ДЕМСЕЙ») укладено договір підряду від 26.03.2019 №192п-19, в якому змінено текст порівняно до проекту договору до тендерної документації, відсутній пункт щодо надання податкової накладної (п.9.7), визначені додаткові умови (п.4.2, п.7.1, п.7.3, п.8.1, п.9.3).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-10 15:32:12
Відповідь
КП «ТЖКП» надає наступні роз’яснення:
1. Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт стаціонарного атракціону «Круговий огляд — М» за адресою парк культури та відпочинку в м. Тернівка». За результатами моніторингу Замовника, даний предмет закупівлі на території України майже не проводиться. Атракціон «Круговий огляд – М» є доволі унікальним об’єктом у зв’язку з тим, що в Україні подібних діючих об’єктів може вже не існувати, а за кордоном взагалі відсутній. Тому аналогічні договори, надані учасником ПП «ДЕМСЕЙ», предметом яких є ремонт та обслуговування атракціонів, були прийняті як відповідні документації.
2. Учасник ПП «ДЕМСЕЙ» надав затребувану довідку, в якій із змісту відомостей, зазначених в довідці можливо встановити вимоги, передбачені тендерною документацією. Замовник вважає, що це не є суттєвою помилкою (в п.1 та п. 2 переплутав місцями де повинен був писати повну назву юридичної особи, а де посадову особу, як представника юридичної особи).
3. До системи Prozorro дійсно в тендерній пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ» (Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 електромонтажні роботи) міститься інформація про використання при виконанні робіт «сталі штабової 20х3мм». В локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-2, який є додатком до укладеного договору, за результатами торгів, у розділі «Найменування робіт і витрат» в п. 27 зазначено «Сталь штабова 20х5мм» (Сканований документ додається).
4. На порядок укладання договору про закупівлю з результатами торгів розповсюджуються норми Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України з урахуванням особливостей передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При укладанні договору підряду за результатами торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі, Замовником та Учасником-переможцем торгів істотні умови договору про закупівлю змінені не були. Укладання договору про закупівлю проведених торгів є завершальною стадією всього процесу проведення процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір підряду № 192п-19 від 26.03.2019 розірваний шляхом підписання додаткової угоди від 20.06.2019 р..
2019-06-20 15:29:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМСЕЙ" #32838473 |
Переможець |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 08:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2019 15:27
|
Додаткова угода до дог. 192п-19 від 20.06.19.pdf | укладений |
20 червня 2019 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2019 08:55
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
27 березня 2019 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 10:45
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
26 березня 2019 10:43
|
Договір № 192п-19 від 26.03.19.pdf | укладений |
26 березня 2019 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 192п-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 192п-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 березня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Для виконання зобовязань щодо усунень порушень на підставі висновку Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) |