Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Лот1 "Лікарня", Лот 2 "Молочна кухня")
Очікувана вартість
3 928 846,90 UAH
UA-2019-02-21-000149-a 1c690a8bb37244b08db3fdd1472f227f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Любов Любомирівна

380342530655 lubovmazur.00@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993256
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Євгена Коновальця будинок 132
Контактна особа: Мазур Любов Любомирівна
380342530655
lubovmazur.00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що послуги з постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції для Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні здійснюється потужностями ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» та ТОВ «Станіславська теплоенергетична компанія», які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку в місті Івано-Франківську (відповідно до інформації Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень, які складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій). Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 11:00
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Лот1 "Лікарня", Лот 2 "Молочна кухня")

Тендерна документація

21 лютого 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 "Лікарня"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 765 665,42 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2250 Гкал
Опалення
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Дата доставки: 31 грудня 2019
5456 м³
Гаряча вода
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Дата доставки: 31 грудня 2019
11 міс
Договірне навантаження
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДМП «Івано-Франківськтеполокомуненерго»
#03346058
Переможець 3 765 665,42
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 11:00

Документи

21 лютого 2019 10:59
Електронний підпис
21 лютого 2019 10:58
Намір тепло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 11:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДМП «Івано-Франківськтеполокомуненерго»
#03346058
3 765 665,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 10:59
Електронний підпис
21 лютого 2019 10:58
Намір тепло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 18:28
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 18:26
Додаткова теплокомун.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 18:26
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 14:50
File0001.PDF зміни до договору
24 лютого 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 09:55
3а.PDF зміни до договору
20 лютого 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 17:48
Зміна 41 91.pdf зміни до договору
03 січня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 09:07
41 91.PDF зміни до договору
22 листопада 2019 09:04
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 11:30
договір теплокомун.pdf укладений
28 лютого 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Назва закладу "Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня" в усіх відмінках змінити на "Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради". Реквізити Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради: 76018, м.Івано-Франківськ, вул.Коновальця,132, р/р UA 138360140000035436027923615 в ГУ ДКСУ в Івано-Франківській області, МФО 836014, Код ЄДРПОУ 01993256
Номер договору про закупівлю: 41/91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.36п.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" строк дії договору продовжується до 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 41/91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.10.6 Договору №41/91 від 28.02.2019р : Дія Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі 753 133,08 грн (сімсот п'ятдесят три тисячі сто тридцять три гривні 08 коп), у тому числі 125 522,18 грн ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 41/91
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору №41/91 від 28.02.2019р продовжується до 31.03.2020р
Номер договору про закупівлю: 41/91
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього договору враховуючи усі додатки становить 4518798,50 (з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 41/91
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 518 798,50
UAH (в тому числі ПДВ 753 133,08 UAH)