Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
595 980,00 UAH
UA-2019-02-20-002723-b ● 2d4712747af64467851f899574d83134
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 24815706 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т. Металургів, 84б |
Контактна особа: |
Дар'я Володимирівна Вакулик +380678619181 mariupol_asu@donocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 17:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 17:20 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 595 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 979,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 16:48 |
перелік документів для кваліфікації.doc | |
20 лютого 2019 16:48 |
технічні вимоги.doc | |
20 лютого 2019 16:48 |
проект договору.doc | |
20 лютого 2019 16:48 |
форма пропозиції.doc | |
20 лютого 2019 16:48 |
документація торгів.doc |
25 лютого 2019 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2019 16:48 |
перелік документів для кваліфікації.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:48 |
технічні вимоги.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:48 |
проект договору.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:48 |
форма пропозиції.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:48 |
документація торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні
Дата подання: 25 лютого 2019 17:09
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:04
Ви вимагаєте 5 аналогічних договорів ще й за конкретний період, ще і в Донецькій області! А чи не думаєте Ви, що така вимога порушує ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"? Закон чітко визначає наявність аналогічного договору, тобто одного і без привёязки до часових меж та територіальних! Ваша вимога дискримінує тих, хто не діяв раніше на території Донецької області! Також є купа рішень АМКУ з цього приводу. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та вннести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює одним з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 тендерна документація згідно з частиною третьою статті 22 Закону може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, п’ять або більше) Законом України « Про публічні закупівлі» не передбачено, тобто Замовник встановлює необхідну кількість самостійно, для підтвердження наявності достатнього досвіду у Учасників.
Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для територіальної громади м. Маріуполя, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен не менш 2 (оригінали або завірені учасником копії) відгуків від замовників про досвід роботи з Учасником, та/або не менш 5-х завірених Учасником копій договорів на території Донецької області у 2018-2019 роках з копіями документів передбаченого умовами договору, що підтверджує їх виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо). Ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Зважаючи на специфіку розташування м. Маріуполя, а саме знаходження близько до лінії розмежування з непідконтрольними територіями у Донецькій області та проведення Операції Обєднаних Сил на території Донецької області, Замовник вважає вимогу щодо надання підтвердження досвіду роботи саме на території Донецької області обґрунтованої.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 тендерна документація згідно з частиною третьою статті 22 Закону може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, п’ять або більше) Законом України « Про публічні закупівлі» не передбачено, тобто Замовник встановлює необхідну кількість самостійно, для підтвердження наявності достатнього досвіду у Учасників.
Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для територіальної громади м. Маріуполя, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен не менш 2 (оригінали або завірені учасником копії) відгуків від замовників про досвід роботи з Учасником, та/або не менш 5-х завірених Учасником копій договорів на території Донецької області у 2018-2019 роках з копіями документів передбаченого умовами договору, що підтверджує їх виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо). Ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Зважаючи на специфіку розташування м. Маріуполя, а саме знаходження близько до лінії розмежування з непідконтрольними територіями у Донецькій області та проведення Операції Обєднаних Сил на території Донецької області, Замовник вважає вимогу щодо надання підтвердження досвіду роботи саме на території Донецької області обґрунтованої.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСР-ОХОРОНА" |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" |
524 898,00
UAH з ПДВ
|
501 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИМПЕЛ 9" |
561 924,00
UAH з ПДВ
|
501 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Могильний Олександр Іванович |
585 288,00
UAH з ПДВ
|
585 288,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСР-ОХОРОНА" #38460812 |
Відхилено |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 16:31
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" #40945059 |
Переможець |
501 900,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 14:06
|
Додаткова угода Самсон.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2019 17:37
|
Самсон.pdf | зміни до договору |
29 липня 2019 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 12:54
|
охоронні послуги.pdf | укладений |
29 березня 2019 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до внесених змін до Постанови КМУ від 19.06.2019 № 520 «Про внесення змін до Порядку казначейського обслуговування коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування» та у зв'язку зі зміною розрахункового рахунку Центра зайнятості Сторони погодились змінити і доповнити Договір № 115 від 01.07.2019 р. 2. Змінити та викласти розділ Договору «Юридичні адреси та реквізити сторін» у наступній редакції: «Замовник» Маріупольський міський центр зайнятості Місце знаходження: 87539, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, буд. 84Б Телефон/факс: 34-50-60 Розрахунковий рахунок : 37172300706176 ЄДРПОУ: 24815706 МФО : 820172 ДКСУ м. Київ 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з закінченням бюджетного року, та виконання умов договору з обох сторін пункт 5.1: - доповнити підпунктом 5.1.1. «Виконавець» за надані послуги у грудні 2019 року надає рахунок для оплати не пізніше 6 грудня поточного року; - доповнити підпунктом 5.1.2. «Замовник» сплачує до 20.12.2019 р. послуги, надані у грудні. Виконані роботи у грудні місяці 2019 р., підтверджуються актом приймання-передачі наданих послуг, який укладається в останній робочий день місяця. 2. Всі інші умови вищевказаного договору, що не змінюються цією Додатковою угодою, залишаються дійсними в тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |