Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24450000-3 Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
319 100,00 UAH
UA-2019-02-20-001881-b ● e95ce1214939485c8529958efc2c0b67
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899778 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А |
Контактна особа: |
Бухгалтерия Бухгалтерия +380567252841,+380567253501 buh.tsentr8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 319 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 595,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штука
Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів Флакон, 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
650 штука
Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів Флакон, 60 мл з дозуючим тригером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
60 штука
Готовий засіб для швидкої дезінфекції об’єктів Флакон 1000 мл з розпилювачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
190 штука
Готовий засіб для швидкої дезінфекції об’єктів Флакон 1000 мл без розпилювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
4 штука
Дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції поверхонь Флакон 1000 мл з піноутворюючим тригером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
200 штука
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення Флакон 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
200 штука
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь, ВМП, знезараження медичних відходів та медичних виробів одноразового використання Банка, 1 кг 300 табл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
160 штука
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь, ВМП, знезараження медичних відходів та медичних виробів одноразового використання Банка, 1 кг (350 табл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
900 штука
засіб для професійного очищення шкіри, рідке мило для зовнішнього затосування Пляшка 1 літр з дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 14:58 |
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ платниками ПДВ 2018 (1).doc | |
20 лютого 2019 14:58 |
Тендерна документація дез (4).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001881-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 26 лютого 2019 14:09
Вимога корупціонеру!
Шановний! Вирішили провести корупційну закупівлю у всім відомого "свого" постачальника? Скільки хабара берете за послуги - 40% чи 50% від вартості закупівлі? До справи! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказані специфічні режими використання з зазначенням експозицій, властиві лише певним торговим маркам, вказані температурні режими зберігання (не нижче+5 градусів!!!Чому???). Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, розпоряднику коштів, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказані специфічні режими використання з зазначенням експозицій, властиві лише певним торговим маркам, вказані температурні режими зберігання (не нижче+5 градусів!!!Чому???). Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, розпоряднику коштів, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 12:07
На Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі 24450000-3 Агрохімічна продукція ID: UA-2019-02-20-001881-b повідомляємо наступне.
Насамперед, слід зазначити, що Ваша вимога є не досить чіткою та зрозумілою, оскільки Вами не було чітко зазначено, які саме вимоги ви вважаєте дискримінаційними. Також, вами не були зазначені ваші побажання, тобто, які саме зміни до вимог ви бажали б внести та які саме вимоги ви вважали б справедливими. Саме нечіткість вимоги суттєво ускладнила розгляд вашого звернення, але, незважаючи на це, умови тендерної документації були ще раз уважно переглянуті на предмет їх законності, неупередженості та справедливості. За результатами перегляду можна зробити однозначний висновок – замовником не було допущено жодних дискримінаційних вимог в тендерній документації. Медика - технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення. Також, тендерна документація не містить жодних вимог, щодо торгівельної марки предмету закупівлі, тому постачальники, керуючись медика - технічними вимогами, в змозі пропонувати будь-які засоби, які відповідають даним вимогам. Крім того, поряд з неконкретністю вимоги, вами було допущено порушення норм ділової етики, безпідставні звинувачення та спроба завдати шкоди діловій репутації замовника.
Відповідно до ч. 2 ст. 34 ГК України, дискредитацією суб'єкта господарювання є поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, які завдали або могли завдати шкоди діловій репутації суб'єкта господарювання. Відповідно до ст. 256 ГК України, у разі встановлення факту дискредитації суб'єкта господарювання Антимонопольний комітет України, його територіальні відділення мають право прийняти рішення про спростування за рахунок порушника поширених ним неправдивих, неточних або неповних відомостей у строк і спосіб, що визначені законодавством або цим рішенням. Враховуючи викладене, у разі повторної спроби дискредитації замовника з Вашого боку, КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 8»ДМР буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету України та до суду з метою захисту своїх порушених прав та стягнення завданої шкоди
Насамперед, слід зазначити, що Ваша вимога є не досить чіткою та зрозумілою, оскільки Вами не було чітко зазначено, які саме вимоги ви вважаєте дискримінаційними. Також, вами не були зазначені ваші побажання, тобто, які саме зміни до вимог ви бажали б внести та які саме вимоги ви вважали б справедливими. Саме нечіткість вимоги суттєво ускладнила розгляд вашого звернення, але, незважаючи на це, умови тендерної документації були ще раз уважно переглянуті на предмет їх законності, неупередженості та справедливості. За результатами перегляду можна зробити однозначний висновок – замовником не було допущено жодних дискримінаційних вимог в тендерній документації. Медика - технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення. Також, тендерна документація не містить жодних вимог, щодо торгівельної марки предмету закупівлі, тому постачальники, керуючись медика - технічними вимогами, в змозі пропонувати будь-які засоби, які відповідають даним вимогам. Крім того, поряд з неконкретністю вимоги, вами було допущено порушення норм ділової етики, безпідставні звинувачення та спроба завдати шкоди діловій репутації замовника.
Відповідно до ч. 2 ст. 34 ГК України, дискредитацією суб'єкта господарювання є поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, які завдали або могли завдати шкоди діловій репутації суб'єкта господарювання. Відповідно до ст. 256 ГК України, у разі встановлення факту дискредитації суб'єкта господарювання Антимонопольний комітет України, його територіальні відділення мають право прийняти рішення про спростування за рахунок порушника поширених ним неправдивих, неточних або неповних відомостей у строк і спосіб, що визначені законодавством або цим рішенням. Враховуючи викладене, у разі повторної спроби дискредитації замовника з Вашого боку, КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 8»ДМР буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету України та до суду з метою захисту своїх порушених прав та стягнення завданої шкоди
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001881-b.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 21 березня 2019 16:22
упереджені дії замовника
неправомірне визнання переможця
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
317 240,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
265 740,00
UAH з ПДВ
|
264 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
319 045,20
UAH з ПДВ
|
319 045,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Переможець |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 16:46
|
Ц8 21век дог+спец дезі 225000,00.pdf | укладений |
01 квітня 2019 16:46
|