Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для сидіння
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000992-a 938d01ff1abd41699f9d46848ad1cbe5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Островська Ганна Вікторівна

280442342586 ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37405111
Вебсайт: http://www.shev.gov.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24
Контактна особа: Островська Ганна Вікторівна
280442342586
ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 08:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 13:46
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис товару, виконання робіт, послуг та їх кількість - згідно з технічними вимогами.
Умови оплати-оплата здійснюється протягом 15 днів по факту отримання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Кількість - 150 шт.
Період поставки/виконання робіт/надання послуг протягом 5-и днів з дня укладання договору.
Адреса доставки/виконання робіт - вул. Б. Хмельницького, 24;
контактна особа Рубан Ігор Леонідович тел. (044) 246-43-16
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, вул .Б.Хмельницького,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 березня 2019  —  30 березня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 14:46
Технічні вимоги.docx
20 лютого 2019 14:45
Кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по якості
Дата подання: 20 лютого 2019 18:32
Дата відповіді: 22 лютого 2019 11:39
Чи потрібна пластикова накладка зі зворотнього боку сидіння? Або влаштує більш дешевий варіант-тканина , прикріплена степлером? Останній варіант більш дешевий за ціною. Тому просимо, при бажанні придбати якісні стільці, внести зміни до документації. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Так потрібна пластикова накладка зі зворотнього боку сидіння.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так. 2. Так, вибір переможця здійснюється автоматично системою майданчика без участі Замовника
щодо поставки та оплати
Дата подання: 23 лютого 2019 11:52
Дата відповіді: 25 лютого 2019 08:49
Добрий день! Уточніть, будь ласка, місце поставки товару (разова чи партями) та строки оплати по договору.
Відповідь: Доброго дня. Місце поставки м.Київ, вул. Б.Хмельницького,24 (разова поставка). Умови оплати- оплата здійснюється протягом 15 днів по факту отримання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
щодо розмірів товару
Дата подання: 25 лютого 2019 10:41
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:28
Добрий день! Чи є розміри стільців, зазначені в технічних вимогах (висота: 860 мм, ширина: 530 мм, глибина: 560 мм) обов'язковими? Чи можна пропонувати для розгляду стільці з іншими розімірами (висота: 875 мм, ширина: 535 мм, глибина: 620 мм)?
Відповідь: Доброго дня! Розміри в технічних вимогах визначені остаточно, збільшення не допускається
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 55 800,00
UAH з ПДВ
55 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 66 465,00
UAH з ПДВ
59 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 61 254,00
UAH з ПДВ
59 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 15:45
Договір МСД №5 Дніпро.pdf
27 лютого 2019 15:45
Форма 4-ОПП.pdf
27 лютого 2019 15:45
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
27 лютого 2019 15:45
Право підпису.pdf
27 лютого 2019 15:45
Паспорт Печений В.Б..pdf
27 лютого 2019 15:45
Матер.технічна база.pdf
27 лютого 2019 15:45
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
27 лютого 2019 15:45
Довідка з МВС 26 11 18.pdf
27 лютого 2019 15:45
Довідка з банку 14.02.19.pdf
27 лютого 2019 15:45
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2019 15:45
Витяг з реестру ПДВ.pdf
27 лютого 2019 15:45
Витяг з ЄДР 11 02 2019.pdf
27 лютого 2019 15:45
Виписка з ЄДР.pdf
27 лютого 2019 15:45
Види діяльності.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 12:41
ГОС254_Технічні вимоги.pdf
27 лютого 2019 12:41
про гарантію 12 міс.pdf
27 лютого 2019 12:41
Паспорт.pdf
27 лютого 2019 12:41
ІПН.pdf
27 лютого 2019 12:41
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 55 800,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 11:48

Документи

04 березня 2019 11:46
Протокол_8 меблі.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
55 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 11:46
Протокол_8 меблі.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір стільці 21-13 55800.pdf укладений
11 березня 2019 15:34