Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для сидіння
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000992-a ● 938d01ff1abd41699f9d46848ad1cbe5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37405111 |
Вебсайт: | http://www.shev.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24 |
Контактна особа: |
Островська Ганна Вікторівна 280442342586 ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис товару, виконання робіт, послуг та їх кількість - згідно з технічними вимогами.
Умови оплати-оплата здійснюється протягом 15 днів по факту отримання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Кількість - 150 шт.
Період поставки/виконання робіт/надання послуг протягом 5-и днів з дня укладання договору.
Адреса доставки/виконання робіт - вул. Б. Хмельницького, 24;
контактна особа Рубан Ігор Леонідович тел. (044) 246-43-16
Розгорнути
Згорнути
Умови оплати-оплата здійснюється протягом 15 днів по факту отримання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Кількість - 150 шт.
Період поставки/виконання робіт/надання послуг протягом 5-и днів з дня укладання договору.
Адреса доставки/виконання робіт - вул. Б. Хмельницького, 24;
контактна особа Рубан Ігор Леонідович тел. (044) 246-43-16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, Київ, вул .Б.Хмельницького,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 березня 2019
—
30 березня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 14:46 |
Технічні вимоги.docx |
20 лютого 2019 14:45 |
Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення по якості
Дата подання: 20 лютого 2019 18:32
Дата відповіді: 22 лютого 2019 11:39
Чи потрібна пластикова накладка зі зворотнього боку сидіння? Або влаштує більш дешевий варіант-тканина , прикріплена степлером? Останній варіант більш дешевий за ціною. Тому просимо, при бажанні придбати якісні стільці, внести зміни до документації. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Так потрібна пластикова накладка зі зворотнього боку сидіння.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так. 2. Так, вибір переможця здійснюється автоматично системою майданчика без участі Замовника
щодо поставки та оплати
Дата подання: 23 лютого 2019 11:52
Дата відповіді: 25 лютого 2019 08:49
Добрий день! Уточніть, будь ласка, місце поставки товару (разова чи партями) та строки оплати по договору.
Відповідь: Доброго дня. Місце поставки м.Київ, вул. Б.Хмельницького,24 (разова поставка). Умови оплати- оплата здійснюється протягом 15 днів по факту отримання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
щодо розмірів товару
Дата подання: 25 лютого 2019 10:41
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:28
Добрий день! Чи є розміри стільців, зазначені в технічних вимогах (висота: 860 мм, ширина: 530 мм, глибина: 560 мм) обов'язковими? Чи можна пропонувати для розгляду стільці з іншими розімірами (висота: 875 мм, ширина: 535 мм, глибина: 620 мм)?
Відповідь: Доброго дня! Розміри в технічних вимогах визначені остаточно, збільшення не допускається
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2019 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
55 800,00
UAH з ПДВ
|
55 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
66 465,00
UAH з ПДВ
|
59 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
61 254,00
UAH з ПДВ
|
59 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
55 800,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір стільці 21-13 55800.pdf | укладений |
11 березня 2019 15:34
|