Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000976-c ● b0ad60a7f7db49c4a9f72a9d295f10e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Броварської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143838 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18 |
Контактна особа: |
Мельниченко Катерина Володимирівна 0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 19:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 19:08 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 14:12 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 234 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7020 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт.
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2019 16:52 |
Зміни.docx | |
04 березня 2019 16:52 |
ТД Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи.docx | |
26 лютого 2019 15:19 |
зміни 2.docx | |
26 лютого 2019 15:19 |
зміни 2.docx | |
21 лютого 2019 13:18 |
зміни с..docx |
04 березня 2019 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 березня 2019 16:52 |
Зміни.docx
|
|||||||||
04 березня 2019 16:52 |
ТД Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи.docx
|
|||||||||
26 лютого 2019 15:19 |
зміни 2.docx
|
|||||||||
26 лютого 2019 15:19 |
зміни 2.docx
|
|||||||||
21 лютого 2019 13:18 |
зміни с..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кількість та комплектність
Дата подання: 21 лютого 2019 09:42
Дата відповіді: 21 лютого 2019 14:59
1) кількість зазначена 43, але в тендерной пропозиції вказуєте 38. Уточніть , будь ласка, кількість?
2) в комплект столу для творчості входить лотки чи ні ?
Відповідь: 1) В тендерній пропозиції кількість 38 виправлена на 43.
2) Комплект столу для творчості повинен відповідати технічним вимогам тендерної документації.
2) Комплект столу для творчості повинен відповідати технічним вимогам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000976-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 25 лютого 2019 18:13
Відповідність вимог чинного законодавства
Шановний Замовник! Згідно Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» предмета закупівли Ви вимагаєте "Запропонований товар повинен відповідати ДСТУ 4414:2005, що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи та наявний, дійсний сертифікат відповідності.". Згідно ДСТУ 4414:2005 "Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови" , він ніяким чином не відносіться до групи «ДК 021 -2015 – 39160000-1 Шкільні меблі»(документ додається). На підставі якого чинного законодавчого документа ви встановили цю незаконну вимогу? Прошу Замовника усунути цю невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 12:51
Шановний Учаснику, Замовник діє виключно в межах чинного законодавства, а саме відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 та ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку з вищенаведеним, Замовником було внесено наступну вимогу: «Запропонований товар повинен відповідати ДСТУ 4414:2005, що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи та наявний, дійсний сертифікат відповідності», що відповідає чинному законодавству.
Крім того, звертаємо увагу учасника, що предметом даної закупівлі є «ДК 021-2015 (CPV)39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи», а не «ДК 021-2015 – 39160000-1 Шкільні меблі», як це помилково зазначено Учасником у вимозі.
У зв’язку з вищенаведеним, Замовником було внесено наступну вимогу: «Запропонований товар повинен відповідати ДСТУ 4414:2005, що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи та наявний, дійсний сертифікат відповідності», що відповідає чинному законодавству.
Крім того, звертаємо увагу учасника, що предметом даної закупівлі є «ДК 021-2015 (CPV)39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи», а не «ДК 021-2015 – 39160000-1 Шкільні меблі», як це помилково зазначено Учасником у вимозі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" #42705894 |
Переможець |
233 920,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2019 12:10
|
Додаткова угода 1 до Договору 230 (нова редакція).pdf | зміни до договору |
12 квітня 2019 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 15:37
|
Додаткова угода 1 до Договору 230.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 15:28
|
Договір 230.pdf | укладений |
09 квітня 2019 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |