Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 364 400,00 UAH
UA-2019-02-20-000859-b f05a5066df6f4c4590754ad3e4f79979
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Коржос

+380504409037 ch.obl.prok.18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02910114
Вебсайт: http://chrg.gp.gov.ua/ua/index.html
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Князя Чорного, 9
Контактна особа: Сергій Коржос
+380504409037
ch.obl.prok.18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2019 16:37
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 16:37
Початок аукціону: 14 березня 2019 12:13
Очікувана вартість: 1 364 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 644,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23913 людино-година
79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Князя Чорного,9; вул.Шевченка,1; Київське шоссе, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 16:38
протокол та перелік змін.pdf
05 березня 2019 16:38
зміни до тендерної документації охорона.doc
20 лютого 2019 11:23
Проект договору охорона.doc
05 березня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 16:38
протокол та перелік змін.pdf
05 березня 2019 16:38
зміни до тендерної документації охорона.doc
20 лютого 2019 11:23
тендерна документація охорона.doc
20 лютого 2019 11:23
Проект договору охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Офіс в Чернігові
Дата подання: 26 лютого 2019 10:49
Дата відповіді: 05 березня 2019 16:44
Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Чернігів, тому і матиме офіс на даний момент у м.Чернігові, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають офісу у м. Чернігів, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність офісу у м.Чернігів в учасників з інших регіонів на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника орендувати офіс у м.Чернігів на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність офісу у м.Чернігові як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Чернігів), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити наявність офісу у м.Чернігів на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . Вимога замовника щодо наявності у учасника відповідної матеріально-технічної бази в тому числі офісу (чергової частини) та груп швидкого реагування у м. Чернігові (тобто у місці розташування об’єктів охорони) є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи може бути ускладнено якщо матеріально-технічна база буде знаходитися в іншому місті. При проведенні відкритих торгів прокуратура Чернігівської області керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування матеріально-технічної бази, офісу (чергової частини у місті Чернігові) спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
статутний фонд
Дата подання: 26 лютого 2019 10:51
Дата відповіді: 05 березня 2019 16:45
Законодавством не визначається вимога про мінімальну межу статутного фонду при реєстрації юридичної особи, тому Ваша вимога про статутний фонд не менше 100 тис. є дискримінуючою для учасників, які такого фонду не мають. Якщо Ви хочете бути впевнені в тому, що учасник покриє Вам шкоду у разі невиконання послуг, тоді Ви можете прописувати відповідні санкції у проекті договору. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи наявність вимог щодо майнової відповідальності та встановлення її ліміту статутні документи учасника повинні свідчити про наявність можливості відшкодування збитків заподіяних у наслідок неналежного виконання умов договору. Тобто, у разі виникнення ризиків пов’язаних з відшкодуванням збитків замовник повинен мати можливість звернення до учасника за відшкодуванням у розмірі визначеного ліміту. Вимога забезпечення ліміту відшкодування висунута з урахуванням цінності рухомого та нерухомого майна, яке буде передано під охорону відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЮНІС" 1 339 128,00
UAH з ПДВ
1 339 128,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Реламакс 1 363 041,00
UAH з ПДВ
1 363 041,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 13:23
Електронний підпис
13 березня 2019 13:20
Транспорт додаток 2.pdf
13 березня 2019 13:20
ліцензія.pdf
13 березня 2019 13:20
Документи.pdf
13 березня 2019 13:20
Додаток 7.pdf
13 березня 2019 13:20
Додаток 3.pdf
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.11.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.10.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.09.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.08.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.07.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.06.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.05.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.04.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.03.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.02.jpg
13 березня 2019 13:20
Проект Договору.01.jpg

Публічні документи

21 березня 2019 09:53
Електронний підпис
21 березня 2019 09:40
Документи переможця
11 березня 2019 17:14
Електронний підпис
11 березня 2019 17:07
Фото авто.pdf
11 березня 2019 17:07
Тех паспорт.pdf
11 березня 2019 17:07
Статут.pdf
11 березня 2019 17:07
Соц страх обласний 2018.pdf
11 березня 2019 17:07
Рахунок пульт.pdf
11 березня 2019 17:07
Проект договору.pdf
11 березня 2019 17:07
Опис предмета закупівлі.pdf
11 березня 2019 17:07
Обл лікарня 2017.pdf
11 березня 2019 17:07
Накази повноваження.pdf
11 березня 2019 17:07
Накази на працівників.pdf
11 березня 2019 17:07
Ліцензія.pdf
11 березня 2019 17:07
Лист-згода.pdf
11 березня 2019 17:07
Лист згода до договору.pdf
11 березня 2019 17:07
Згода щодо умов.pdf
11 березня 2019 17:07
Договір позички ТЗ.pdf
11 березня 2019 17:07
Договір оренда офісу.pdf
11 березня 2019 17:07
Довідка ст 17.pdf
11 березня 2019 17:07
Довідка про пульт.pdf
11 березня 2019 17:07
Довідка про працівників.pdf
11 березня 2019 17:07
Довідка про групи.pdf
11 березня 2019 17:07
Довідка про авто.pdf
11 березня 2019 17:07
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2019 17:07
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЮНІС"

ПП Реламакс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЮНІС"
#32284724
Відхилено 1 339 128,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 12:04
ПП Реламакс
#34383169
Переможець 1 363 041,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 11:05

Документи

15 березня 2019 12:04
Електронний підпис
15 березня 2019 12:03
протокол.pdf
14 березня 2019 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 11:05
Електронний підпис
18 березня 2019 11:03
протокол розгляду.pdf
15 березня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Реламакс
#34383169
1 363 041,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 11:05
Електронний підпис
18 березня 2019 11:03
протокол розгляду.pdf
15 березня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 17:08
дод.угода №3 від 13.01.2020.pdf зміни до договору
13 січня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:55
дод.уг.№2 від 13.12.19.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 12:11
протокол №39.pdf зміни до договору
13 червня 2019 12:09
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 15:19
дод.угода №2.pdf зміни до договору
10 червня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 09:50
дод.угода №1 від 08.04.2019.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:58
договір охорона.pdf укладений
01 квітня 2019 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 4.2.викласти в наступній редакції: "Загальна вартість послуг постом охорони, який здійснює організацію охорони "Об'єкта" згідно Дислокації об'єкта (додаток 1 до Договору) складає 1225557 грн. (один мільйон двісті двадцять п'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят сім гривень 00 копійок), без ПДВ чи в тому числі з ПДВ 1225557 грн. (один мільйон двісті двадцять п'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят сім гривень 00 копійок), 2.Додаток 2 "Розрахунок вартості охорони "Об'єкта" викласти в наступній редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 66/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 66/04/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З 01 травня 2019 року ціна природного газу, що постачається по договору, без врахування вартості транспортування природного газу магістральними трубопроводами, складає за 1000,0 куб.м. 7844,80 грн. (Сім тисяч вісімсот сорок чотири гривні 80 коп.) Крім того: податок на додану вартість - 20%. Всього до сплати за 1000 куб.м. природного газу - 9413.76 грн. (Дев"ять тисяч чотириста тридцять гривень 76 коп.) в т.ч. ПДВ 20%. 2.Пункт договору 2.1. викласти в новій редакції: 2019 рік (тис.м.куб) Місяць Обсяг Місяць Обсяг Місяць Обсяг Місяць Обсяг січень квітень 4,344 липень жовтень 5,000 лютий травень серпень листопад 18,450 березень 9,647 червень вересень грудень 21,726 I кв. 9,647 II кв. 4,344 III кв. ІV кв. 45,176 Всі інші умови договору залишаються без змін. 3.Додаткова угода підписана в двох примірниках що мають однакову юридичну силу і діють з 01 травня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 66/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: С/225-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ввважати не дійсним внесене 10.06.2019 повідомлення про внесення змін до договору від 01.04.2019 №66/04/2019 у вигляді повідомлення про внесення змін до договору з підвантаженою додатковою угодою від 08.06.2019 №2 до договору про закупівлю від 12.02.2019 №С/225-19. 2.Забезпечити оприлюднення цього протоколу у вигляді повідомлення про внесення змін до договору від 01.04.2019 №66/04/2019 на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 66/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 66/04/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли до згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 31.03.2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 66/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли до згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 31.03.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Вартість послуг за цією Додатковою угодою складає 245100,00 грн. (двісті сорок п’ять тисяч сто грн. 00 коп.). 3. Інші умови Договору, не порушені в цій додатковій угоді, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена українською мовою, у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору. 5. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 66/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 225 557,00
UAH (в тому числі ПДВ 204 259,50 UAH)