Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту (грозозахисний трос)
Очікувана вартість
445 180,00 UAH
UA-2019-02-20-000473-a 9d79d7c06061408d9fd13cc243018530
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253600 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253600
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 13:17
Очікувана вартість: 445 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 451,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15080 м
грозозахисний трос
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:30
ТД грозозах трос.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно технычних характреистик грозотросу
Дата подання: 25 лютого 2019 10:11
Дата відповіді: 28 лютого 2019 17:11
Добрий день! Просимо Вас дати уточнення по виготовленню канату, а саме: - по типу мащення: канат мащенний або без мащення (сухий); - клас покриття цинком: "С", або "Ж", або без покриття. -клас міцності (маркувальна група): 1470 або 1570
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо:
1. По типу мащення – мащений;
2. Клас покриття цинком:
- С-35 – С або Ж;
- С-50 – С або Ж;
- С-70 – Ж.
3. Клас міцності (маркувальна група) – 1670 Н/мм2;
4. По призначенню – вантажний – Г;
5. По механічним якостям – В;
6. По способу звивання – не розкручуючий – Н;
7. По ступеню врівноваженості – рихтований – Р;
8. Інші параметри – в межах обумовлених ГОСТ 3063-80.
Договір
Дата подання: 25 лютого 2019 12:19
Дата відповіді: 28 лютого 2019 17:15
Просимо погодити зміни до основних умов тендеру, а саме:2.1. Постачальник повинен поставити «Покупцю» товар, який раніше не був в експлуатації, якість та характеристики якого відповідають умовам специфікації до Договору (Додаток № 1), чинним стандартам. Товар (партія товару) повинен супроводжуватися паспортом та/або інструкцією з експлуатації, протоколами випробування за потребою. Якщо товар підлягає обов’язковій сертифікації – надавати сертифікат якості. Дата виготовлення товару, на момент поставки, не повинна перевищувати одного року. Гарантійний термін на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) «Постачальника».;4.1. Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 20 банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». ;4.2. «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). ;5.2. «Постачальник» зобов’язаний поставити заявлену партію товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання 50% попередньої оплати вартості кожної замовленої партії товару та письмової заявки «Покупця». В день отримання заявки «Постачальник» надсилає «Покупцю» повідомлення щодо прийняття заявки до виконання. «Постачальник» заздалегідь за - 2 робочих дні письмово повідомляє «Покупця» про дату поставки партії товару. Разом із партією товару «Постачальник», зобов'язаний передати «Покупцю» в момент приймання-передачі товару пакет документів, оформлених належним чином державною (українською) мовою та завірений печаткою підприємства, а саме: - видаткову накладну (акт приймання-передачі товару); - товарно-транспортну накладну; - рахунок-фактуру на оплату; - документи, що підтверджують якість товару та гарантійні зобов'язання та інше. У разі, якщо товар по кількості, якості не відповідає умовам цього Договору, в тому числі протягом гарантійного терміну, виклик представника «Постачальника» для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим. Перехід права власності і ризику випадкової загибелі чи пошкодження товару від «Постачальника» до «Покупця» відбувається в момент переходу ризиків по вказаній продукції відповідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010. Датою поставки заявленої партії товару є дата підписання видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) обома Сторонами. ;6.3.4. В разі поставки товару неналежної якості «Постачальник» зобов’язаний у повному об’ємі за свій рахунок усунути недоліки товару чи замінити товар на якісний. Термін усунення недоліків чи заміни письмово узгоджуються Сторонами, та повинен бути в будь якому разі не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього дефектного акту та отримання письмової вимоги «Покупця».;6.3.5. Якщо протягом гарантійного строку за умови зберігання і експлуатації товару відповідно до зазначених в паспорті вимог заводу-виробника, будуть виявлені дефекти товару, «Постачальник» зобов`язаний протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього дефектного акту та отримання письмового повідомлення «Покупця» власними засобами і за власний рахунок у повному обсязі усунути дефекти чи замінити дефектний товар на якісний.;6.4.3. Достроково, в односторонньому порядку, розірвати цей Договір у разі порушення «Покупцем» строків оплати товару більш ніж на 30 (тридцять) робочих днів, повідомивши «Покупця» не пізніше, ніж за 10 (десять) календарних днів до такого розірвання. Датою розірвання Договору є дата, вказана у повідомленні про розірвання. ;7.3. Виключити.;7.4.2. За порушення умов зобов'язання щодо якості товару з «Постачальника» стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного товару. Якщо «Постачальник» протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.;7.5. За порушення строків оплати товару «Покупець» сплачує «Постачальнику» пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені.;11.3. У разі зміни поштових та/або банківських реквізитів однієї зі Сторін, її найменування остання зобов'язана письмово повідомити про це іншу Сторону протягом 10 (десяти) календарних днів з дня такої зміни та бути ініціатором укладення додаткової угоди до цього Договору. Сторони погодились, що документи, якщо вони відправлені рекомендованим листом, вважаються надісланими з дати їх відправлення однією Стороною іншій за адресою, зазначеною у цьому Договорі. Сторона вважається такою, що знала про зміну адреси іншої Сторони, виключно у разі укладення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору. Дякуємо за витрачений час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація серед іншого повинна містити проект договору, текст якого встановлюється Замовником на свій розсуд, за умови відповідності його вимогам вказаного Закону. Згідно ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм ЦК України та ГК України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно ч.1 ст. 627 Цивільного кодексу України, кожна із сторін є вільною у визначенні умов договору. ПАТ «Запоріжжяобленерго» визначило умови договору, зазначені в тендерній документації.
Крім того, Вами не наведені підстави та обґрунтування необхідності внесення таких змін.
В зв’язку з вищенаведеним ПАТ «Запоріжжяобленерго» повідомляє, що відсутні підстави для внесення змін до проекту договору доданого до Тендерної документації, відповідно зміни не будуть внесені.
Ви маєте право або погодитись на наші умови (тоді договір може бути укладеним згідно ч.1 ст. 638 Цивільного кодексу України), або відмовитись від укладення договору. У цьому полягає принцип свободи договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 410 340,00
UAH з ПДВ
400 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 416 027,03
UAH з ПДВ
410 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 09:02
Електронний підпис
13 березня 2019 09:01
Реєстр.pdf
11 березня 2019 13:59
Електронний підпис
11 березня 2019 13:59
CТАТУТ.pdf
11 березня 2019 13:59
Форма 1 2018р..pdf
11 березня 2019 13:59
ТЕХ.ЗАВДАННЯ.pdf
11 березня 2019 13:59
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 березня 2019 13:59
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
11 березня 2019 13:59
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
11 березня 2019 13:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 березня 2019 13:59
лицензия.pdf.p7s
11 березня 2019 13:59
лицензия.pdf (1).p7s
11 березня 2019 13:58
лицензия.pdf
11 березня 2019 13:58
ЛИСТ-ЗГОДА БРЕСЛОВ Ю.Р..pdf
11 березня 2019 13:58
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
11 березня 2019 13:58
заверенная копия.pdf.p7s
11 березня 2019 13:58
заверенная копия.pdf (1).p7s
11 березня 2019 13:58
заверенная копия.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА ст.50.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА СТ. 17.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА НЕ ЄДР.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА НЕ БАНКРУТСТВО.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА БЕНІФІЦИАР.pdf
11 березня 2019 13:58
ДОВІДКА АНТИКОРУПЦІЯ.pdf
11 березня 2019 13:58
Відгуки.pdf
11 березня 2019 13:58
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
11 березня 2019 13:58
016-001-9115-2019.pdf.p7s
11 березня 2019 13:58
016-001-9115-2019.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 12:56
Реєстр документів.pdf
11 березня 2019 12:56
6. Довідка про санкції.pdf
11 березня 2019 12:56
5. Довідки ст. 17.pdf
11 березня 2019 12:56
3. Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2019 12:56
2. Відгуки+договір.pdf
11 березня 2019 12:56
11. Довідка про товар.pdf
11 березня 2019 12:56
1.Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Відхилено 400 500,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 17:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Переможець 410 300,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 17:01

Документи

20 березня 2019 17:37
Електронний підпис
20 березня 2019 17:35
Протокол розгляду
12 березня 2019 13:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 17:00
Електронний підпис
21 березня 2019 16:59
Протокол розгляду
21 березня 2019 16:59
Повідомлення
20 березня 2019 17:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
410 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 17:00
Електронний підпис
21 березня 2019 16:59
Протокол розгляду
21 березня 2019 16:59
Повідомлення
20 березня 2019 17:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:17
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 08:15
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:12
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 15:05
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни до договору.docx зміни до договору
10 квітня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 14:21
Договір укладений
10 квітня 2019 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 350419
Договір:
Номер додаткової угоди: 350419
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 399 721,20
UAH (в тому числі ПДВ 66 620,20 UAH)