Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани для очікування)
Очікувана вартість
107 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000209-a cf83547bf00b4beab46190040f7d7050
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Колодій Оксана Григорівна

380677358169 ksu2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26188550
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Івана Мазепи, 2
Контактна особа: Колодій Оксана Григорівна
380677358169
ksu2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 12:34
Очікувана вартість: 107 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Детальний опис, кількість, надаються як Додаток №1 до Закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердженняв надаються як Додаток №2 до Закупівлі, проект договору надається як Додаток № 3 до Закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани для очікування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, місто Київ, Київ, вул. Івана Мазепи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2019  —  29 березня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2019 09:54
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В закупівлі не вказана марка. а вказано технічні характеристики. Товар повинен відповідати вказаним технічним характеристакам. Вартість закупівлі в оголошені вказано з ПДВ.
Доброго дня!
Дата подання: 23 лютого 2019 21:50
Дата відповіді: 25 лютого 2019 09:29
1) Відповідно до п.1 Додатку № 2 до Закупівлі Учаснику у складі своєї пропозиції необхідно надати сертифікат якості товару від виробника. Виробники якість товару згідно предмету закупівлі також мають право підтверджувати на підставі затверджених ТУ. Просимо врахувати даний факт та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок). Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі, для уникнення закупівлі послуг недобросовісних учасників. Враховуючи Ваші знання стосовно нормативної бази, маємо надію що Ви дійсно маєте досвід , навики, відповідаєте кваліфікаційним вимогам закупівлі та приймете участь для створення конкурентного середовища.
Доброго дня!
Дата подання: 23 лютого 2019 21:51
Дата відповіді: 25 лютого 2019 09:29
Відповідно до Додатку № 1 до Закупівлі Замовник вимагає: - в електронному вигляді надати фото для погодження моделі диванів (в період уточнень); - обов’язковий попередній виїзд Учасника (до початку аукціону) для надання зразків матеріалу та узгодження кольору оббивки меблів із Замовником. Просимо звернути увагу Замовника на те, що даними вимогами Ви порушуєте встановлене діючим чинним законодавством України право на анонімність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім цього, діючим чинним законодавством України з публічних закупівель, в т.ч. допорогових, передбачено стадію кваліфікації, на котрій Замовник має змогу запитувати зразки, виїзди, тощо, попередньо прописавши дані вимоги в тендерній документації. Такі вимоги ніяким чином не порушуватимуть законні права Учасників, а Замовник буде мати можливість попередньо переконатися в якості товару. Просимо врахувати даний факт та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок). Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі, для уникнення закупівлі послуг недобросовісних учасників. Враховуючи Ваші знання стосовно нормативної бази, маємо надію що Ви дійсно маєте досвід , навики, відповідаєте кваліфікаційним вимогам закупівлі та приймете участь для створення конкурентного середовища.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-000209-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3386306118
Дата подання: 04 березня 2019 09:52
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Підробка документів, невідповідність пропозиції. Більш детально у документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2019 15:35
Шановний учаснику! Зверніть, будь ласка, увагу на те, що дана закупівля є допороговою! Тому слід зауважити, що Законом «Про Публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2018 року допорогові закупівлі не регламентуються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає тільки основні принципи здійснення закупівель також і Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 477 від 18.03.2016 р. регулює порядок розміщення інформації саме про публічні закупівлі. Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Порядком № 35 від 13.04.2016 року. Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про закупівлю, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі в тому числі і очікувану вартість закупівлі Замовник визначає з ПДВ, для того щоб учасникам було зрозуміло, що запропонована остаточна вартість предмету закупівлі, має включати в собі витрати по сплаті ПДВ, якщо ж звичайно учасник є платником ПДВ.
Відповідно Вашої вимоги про невідповідність кваліфікаційним критеріям закупівлі, повідомляємо, що Вами та іншими учасниками були надані роз’яснення, про те, що даний предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Також кандидатом-переможцем було надано роз’яснення, щодо ситуації яка склалася.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» поняття «недобросовісна конкуренція» визначене як будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Таким чином, недобросовісну конкуренцію можна визначити як порушення правил поведінки, які склалися, широко застосовуються у підприємництві та визнаються підприємцями як обов’язкові ділові норми, що завдає шкоди відносинам добросовісної конкуренції і свободи у підприємницькій діяльності.
Антимонопольний комітет України визнає недобросовісною конкуренцією нечесні дії підприємця, що спрямовані на усунення чи обмеження конкуренції на ринку через використання чужої ділової репутації, створення перешкод конкуренту та досягнення неправомірних переваг у конкуренції на ринку, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці. Тому Ваші погрози не тільки Замовнику, але й учаснику даної закупівлі є безпідставними. Просимо дотримуватися чесної та добросовісної конкуренції під час участі в Закупівлях! У Вас була змога надати нижчу ціну під час аукціону.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність, та те, що Замовник має право закуповувати товар, який йому необхідний та задовольняє його за ціновими критеріями та за іншими характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Безпідставна вимога щодо визначення переможця
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 березня 2019 09:52
Вимога Печерск-1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 97 000,00
UAH з ПДВ
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ 99 800,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 89 900,00
UAH з ПДВ
86 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 11:12
ІПН.pdf
28 лютого 2019 11:12
Витяг з ЄДР 2019.pdf
28 лютого 2019 11:12
Лист-відгук КДБХТТ.pdf
28 лютого 2019 11:12
Лист про сертифікацію.pdf
28 лютого 2019 11:12
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2019 11:12
Відгук ДЮСШ №7.pdf
28 лютого 2019 11:12
Висновок ДЛС-МЕБЛІ.pdf
28 лютого 2019 11:12
Аналогічний договір 1.2.pdf
28 лютого 2019 11:12
Аналогічний договір 1.1.PDF

Публічні документи

28 лютого 2019 17:29
Електронний підпис
28 лютого 2019 15:54
Електронний підпис
28 лютого 2019 15:52
13. Проект договору.pdf
28 лютого 2019 15:52
9. ІПН Заможський В.Ф..pdf
28 лютого 2019 15:52
6. Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2019 15:52
5. Висновки ДСЕЕ.pdf
28 лютого 2019 15:52
1. Фото моделей диванів.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 13:53
Електронний підпис
28 лютого 2019 11:23
Довідка про компанію.pdf
28 лютого 2019 11:23
СЕС фурнітура.pdf
28 лютого 2019 11:23
СЕС тканина 1.pdf
28 лютого 2019 11:23
СЕС ППУ.pdf
28 лютого 2019 11:23
СЕС Кіспрі Україна.pdf
28 лютого 2019 11:23
Зразки тканини.pdf
28 лютого 2019 11:23
Диван Сімпл.pdf
28 лютого 2019 11:23
Гарантійний лист ціна.pdf
28 лютого 2019 11:23
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вовкотруб Тетяна Григорiвна

ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2835216785
Переможець 79 800,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2835216785
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір дивани.pdf укладений
12 березня 2019 15:18