Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд Національного банку України в м. Києві
Services on maintenance of the engineering system electrical equipment in the NBU’s buildings and premises located in Kyiv
Очікувана вартість
23 999 967,32 UAH
UA-2019-02-19-002659-b d3ba694c527c41c7b206fd971d18e578
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Скічко

+380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ольга Скічко
+380442540108
olha.skichko@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Олександр Гаращук
+380445218797
Oleksandr.Haraschuk@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Olha Skichko
+380442540108
olha.skichko@bank.gov.ua
Additional contacts: Олександр Гаращук
+380445218797
Oleksandr.Haraschuk@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 11:55
Очікувана вартість: 23 999 967,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 19 лютого 2019 17:19
Enquiries until: 12 березня 2019 11:00
Complaints submission until: до 18 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 березня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 23 999 967 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,83 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Обсяг послуг:
1) надання послуг з технічного обслуговування (профілактичного технічного обслуговування та технічного обслуговування щодо усунення несправностей, в тому числі послуг з відновлення конструктиву та оздоблення будівель, споруд та прибудинкової території) відповідно до визначень ДСТУ EN13306:2006:– внутрішньо об’єктових електромереж, електрообладнання та систем освітлення (за винятком систем гарантованого електропостачання).
2) Організація нагляду за системами (у тому числі систем гарантованого електропостачання), виконання поточних заявок та локалізації аварій черговим персоналом.
Місце надання послуг: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 9, корпус 1, корпус 2, корпус1 (ЛОК), будинок 11 б, будинок 12, вулиця Андріївська, будинок 1, проспект Науки, будинок 7, корпус 1, вулиця Пухівська, будинок 5, корпус 39/1, 39/2, 39/3, 39/4, 39/5, 39/6, 63/1, 63/2, Контрактова площа, будинок 2-А, 2 Б, вулиця Борисоглібська, 5в, вулиця Пухівська, 7а, Центральне сховище, Дільниця знищення Центрального сховища, корп. 42А, Центральне сховище, вулиця Пухівська, 9 (Державна скарбниця України), вул. Пухівська, 7а, корп. 5, корп.55, корп.14/1, корп.42, корп. БФ23, корп.62, периметр охорони, вулиця Уманська 8 А. Виробнича база.
Строк надання послуг: протягом 24 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.
Розгорнути Згорнути
services provided:
1) maintenance services (preventive maintenance and troubleshooting, including structural repairs and decoration of buildings, structures and adjacent territories) according to the definitions specified in DSTU EN13306:2006: interior electrical networks, electrical equipment and lighting systems (excluding guaranteed power supply systems)
2) control of the systems (including guaranteed power supply systems), execution of current requests and accident localization by the duty staff.
Place for provision of services: 9, Instytutska St., buildings 1, 2, and 1 (LOK); 11Б, Instytutska St.; 12, Instytutska St.; 1, Andriivska St.; 7, Nauky Avenue, building 1; 5, Pukhivska St., buildings 39/1, 39/2, 39/3, 39/4, 39/5, 39/6, 63/1, and 63/2; 2А, Kontraktova Sq.; 2Б, Kontraktova Sq.; 5В, Borysohlibska St.; 7A, Pukhivska St., Central Vault; 7A, Pukhivska St., Central Vault Destruction Unit; 7A, Pukhivska St., building 42A, Central Vault; 9, Pukhivska St., State Treasury of Ukraine; 7A, Pukhivska St., buildings 5, 55, 14/1, 42, БФ23, 62 (security perimeter); and 8A, Umanska St, Production Facilities, Kyiv.
Term for provision of services: during 24 calendar months from the date of signing an agreement by the authorized representatives of the Parties.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд Національного банку України в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services on maintenance of the engineering system electrical equipment in the NBU’s buildings and premises located in Kyiv
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 травня 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 07 березня 2019 11:53
Дата відповіді: 07 березня 2019 12:45
Відповідно до п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: «3) сканована копія діючого дозволу, виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, до яких входить виконання робіт: а саме: - яким дозволяється, у тому числі виконувати монтаж або демонтаж, налагодження, ремонт або технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки, а також, роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В; - яким дозволяється, у тому числі виконувати роботи на висоті.» Просимо уточнити, у разі залучення учасником до виконання робіт субпідрядника, чи буде дотримано вимог тендерної документації, якщо у складі тендерної пропозиції учасником буде надані копії дозволу або декларації лише субпідрядника? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. Обов'язково зазначте в пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 березня 2019
UA-2019-02-19-002659-bd3ba694c527c41c7b206fd971d18e578
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ Будстар Груп Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСІЛІТІ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 березня 2019 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:27
Протокол розгляду .pdf
28 березня 2019 17:30
Електронний підпис

Документи

22 березня 2019 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:27
Протокол розгляду .pdf
28 березня 2019 17:30
Електронний підпис

Публічні документи

21 березня 2019 17:29
тендера пропозиція_эл.pdf
21 березня 2019 17:29
Лист-погодження.pdf
21 березня 2019 17:29
Статут_КОМПАС ФМ_02_11_201811.pdf

Документи

22 березня 2019 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:28
Протокол розгляду .pdf
29 березня 2019 10:27
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2019 10:28
про санкції.pdf
22 березня 2019 10:27
Наказ 2017.pdf
22 березня 2019 10:27
лист пояснення.pdf
21 березня 2019 18:08
1 Тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2019 18:08
2 Таблиця цін.pdf
21 березня 2019 18:08
Рішення власника.pdf
21 березня 2019 18:08
10. Статут.pdf
21 березня 2019 18:08
6.2 НАКАЗ.PDF
21 березня 2019 18:08
6.1Протокол № 04-02-15.1 ІГС.PDF
21 березня 2019 18:08
5 Відповідність ст.17.pdf
21 березня 2019 18:08
4.4 Гарантійний лист.pdf
21 березня 2019 18:08
4.3 Дозвіл.pdf
21 березня 2019 18:08
4.2 ліцензія.pdf

Документи

22 березня 2019 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:28
Протокол розгляду .pdf
29 березня 2019 10:28
Електронний підпис

Публічні документи

11 квітня 2019 16:03
Довідка_Козолуп.zip
11 квітня 2019 16:03
Довідка_ПП_Клінінг.zip
11 квітня 2019 16:03
довідка_ДФС.pdf
21 березня 2019 20:07
Електронний підпис
21 березня 2019 20:07
Електронний підпис
21 березня 2019 20:05
2_1_Таблиця цін.pdf
21 березня 2019 20:05
1_тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2019 20:05
Довіреність 40.zip
21 березня 2019 20:05
Гарантия 9371.zip
21 березня 2019 20:05
16_проект_договору.pdf
21 березня 2019 20:05
14_Статут_ПП_Клінінг_Про.pdf
21 березня 2019 20:05
9_Витяг_ПДВ_ПП_Клінінг.pdf
21 березня 2019 20:05
6_повноваження+паспорт.pdf
21 березня 2019 20:05
5_ст.17 Закону.pdf
21 березня 2019 20:05
4_3_довідка_договір.pdf
21 березня 2019 20:05
4_2_довідка_обладнання.pdf
21 березня 2019 20:05
4_1_довідка_працівники.pdf
21 березня 2019 20:05
3_4_дозвіл 1000 В.pdf
21 березня 2019 20:05
3_3_будівельна ліцензія.pdf
21 березня 2019 20:05
3_2_довідка_кол_центр.pdf
21 березня 2019 20:05
3_1_тех. х-ки.pdf

Документи

22 березня 2019 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:29
Протокол розгляду .pdf
29 березня 2019 10:28
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2019 10:33
Укрсоц 1.pdf
22 березня 2019 10:33
Стаття 17.pdf
22 березня 2019 10:33
Дозвіл № 1260.15.32.jpg
22 березня 2019 10:33
Дозвіл № 1259.15.32.jpg
22 березня 2019 10:33
Дозвіл № 1257.15.32.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будстар Груп

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСІЛІТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 17 702 054,52
UAH з ПДВ
17 502 054,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" 21 994 838,52
UAH з ПДВ
17 702 053,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будстар Груп 22 990 000,20
UAH з ПДВ
17 702 054,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 23 246 635,32
UAH з ПДВ
21 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 16:03
Довідка_Козолуп.zip
11 квітня 2019 16:03
Довідка_ПП_Клінінг.zip
11 квітня 2019 16:03
довідка_ДФС.pdf
21 березня 2019 20:07
Електронний підпис
21 березня 2019 20:07
Електронний підпис
21 березня 2019 20:05
2_1_Таблиця цін.pdf
21 березня 2019 20:05
1_тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2019 20:05
Довіреність 40.zip
21 березня 2019 20:05
Гарантия 9371.zip
21 березня 2019 20:05
16_проект_договору.pdf
21 березня 2019 20:05
14_Статут_ПП_Клінінг_Про.pdf
21 березня 2019 20:05
9_Витяг_ПДВ_ПП_Клінінг.pdf
21 березня 2019 20:05
6_повноваження+паспорт.pdf
21 березня 2019 20:05
5_ст.17 Закону.pdf
21 березня 2019 20:05
4_3_довідка_договір.pdf
21 березня 2019 20:05
4_2_довідка_обладнання.pdf
21 березня 2019 20:05
4_1_довідка_працівники.pdf
21 березня 2019 20:05
3_4_дозвіл 1000 В.pdf
21 березня 2019 20:05
3_3_будівельна ліцензія.pdf
21 березня 2019 20:05
3_2_довідка_кол_центр.pdf
21 березня 2019 20:05
3_1_тех. х-ки.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 17:29
тендера пропозиція_эл.pdf
21 березня 2019 17:29
Лист-погодження.pdf
21 березня 2019 17:29
Статут_КОМПАС ФМ_02_11_201811.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 10:28
про санкції.pdf
22 березня 2019 10:27
Наказ 2017.pdf
22 березня 2019 10:27
лист пояснення.pdf
21 березня 2019 18:08
1 Тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2019 18:08
2 Таблиця цін.pdf
21 березня 2019 18:08
Рішення власника.pdf
21 березня 2019 18:08
10. Статут.pdf
21 березня 2019 18:08
6.2 НАКАЗ.PDF
21 березня 2019 18:08
6.1Протокол № 04-02-15.1 ІГС.PDF
21 березня 2019 18:08
5 Відповідність ст.17.pdf
21 березня 2019 18:08
4.4 Гарантійний лист.pdf
21 березня 2019 18:08
4.3 Дозвіл.pdf
21 березня 2019 18:08
4.2 ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ"

ТОВ Будстар Груп

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 17 502 054,51
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 14:32

Документи

11 квітня 2019 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
17 502 054,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 17:52
ДД 103004 від 07.04.2021_Клінінг-про пролонг ел. Київ.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 17:50
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:23
ДД 102488 від 21.10.2020_Клінінг-про ел. Київ.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 17:58
ДД 101263 від 19.06.2019_Клінінг-про ТО ел. Київ.pdf зміни до договору
19 червня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 16:27
Догоовір 101146 від 26.04.2019_Клінінг-про ТО Київ.pdf укладений
26 квітня 2019 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викладено в новій редакції. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101146
Договір:
Номер додаткової угоди: 101146
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у Додаток 1 та Додаток 4 до Договору та викласти їх у новій редакції, що додаються до Додаткового договору.
Номер договору про закупівлю: 101146
Договір:
Номер додаткової угоди: 102488
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): “3.1. Загальна вартість послуг за цим договором становить 20 439 672,10 грн (двадцять мільйонів чотириста тридцять дев’ять тисяч шістсот сімдесят дві гривні 10 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 3 406 612,02 грн, і включає в себе усі податки і збори та всі інші витрати, пов’язані з наданням послуг. При цьому вартість послуг за цим договором в період з 27.04.2021 до 26.08.2021 (включно) 1.3. Пункт 14.1 Договору викласти в наступній редакції: “14.1. Цей договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до “31” серпня 2021 року включно. В частині гарантійних зобов’язань договір діє до закінчення строку гарантійних зобов'язань. Доповнити Додаток 1 до Договору “Таблиця цін на послуги, що стосуються електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд Національного банку України в м. Києві” таблицею “Таблиця цін на послуги, що стосуються електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд Національного банку України в м. Києві в період з 27.04.2021 до 26.08.2021 (включно)”, що додається до цього додаткового договору. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 101146
Договір:
Номер додаткової угоди: 103004
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 17 849 835,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 974 972,63 UAH)