Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
5 731 091,00 UAH
UA-2019-02-19-002279-b ● 3b5ec7d70d5c487f801b5c0503690edc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Пасічник Надія Іванівна +380949225420 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 16:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 16:17 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 5 731 091,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 310,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78712, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, присілок Печище, с. Верхній Ясенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 16:14 |
Договір Верхній Ясенів.doc | |
19 лютого 2019 16:14 |
ТД Верхній Ясенів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне запитання
Дата подання: 21 лютого 2019 18:13
Дата відповіді: 27 лютого 2019 07:54
Добрий день! скажіть будь-ласка, яка середня розрахункова заробітна плата на одного працюючого. Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Розмір кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в інвесторській кошторисній документації передбачено 7 400 грн.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002279-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ", Код ЄДРПОУ:42693292
Дата подання: 02 квітня 2019 17:49
вимога
Інформація щодо вимоги викладена у супровідній документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 15:50
До питання 1.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно частини 2 ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, зауваження Учасника що Замовник не мав права встановлювати кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону у тендерній документації при проведенні процедури відкритих торгів незаконне та необґрунтоване.
Керуючись ч.2 ст.16 Закону Замовником в тендерній документації установлено кваліфікаційні критерії, одним з них є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Учасником надано інформацію у формі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. В дану довідку включено 18 працівників.
Згідно п.3 розділу V тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» управлінням капітального будівництва в Івано-Франківській області було надано запит Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області від 14.03.2019 р., № 47 щодо надання інформації про наявності працівників в Товаристві з обмеженою відповідальністю «КРГ» станом на 04.03.2019.
Листом від 15.03.2019 р. № 1185/9/09-19-07-01-10 Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомило, що станом на 14.03.2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КРГ» повідомлення про прийняття найманих працівників чи звітність про нарахування єдиного внеску не подавались.
Враховуючи вищенаведене замовником на підставі пункту 1 частини першої ст.30 Закону відхилено тендерну пропозицію як таку, що учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, установленого ст.16 Закону.
До питання 2.
Замовником не надавались зауваження щодо надання пропозиції не в тому форматі.
Однак, Учасником торгів надано розрахунок договірної ціни в якому замовником виступає - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації, що не відповідає розділу І «Інформація про замовника торгів» тендерної документації, де замовником торгів виступає - Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Крім того відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. У пропозиції учасника (договірній ціні) зазначено - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації. Однак, Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації не може виступати стороною договору.
По об’єкту закупівлі «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» замовником виступає Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Відповідно до п.4 ч. І ст. 30 Закону, п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
До питання 3.
Відповідно до п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Перевіркою тендерної пропозиції учасника вимогам технічного завдання тендерної документації встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, зокрема:
Передбачено тендерною документацією Тендерна пропозиція учасника
№ п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість № п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 1 2 3 4
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1 на зовнішні мережі водопостачання
Зовнішнє водопостачання та каналізація
Не передбачено тендерною документацією замовника 28 Зароблення сальникiв при проходженнi
труб через фундаменти або стiни пiдвалу,
дiаметр труб до 100 мм сальник 1
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-2-1 на буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Не передбачено тендерною документацією замовника 23 ОГВ Водолій 125-165/32 шт 1
Щодо того що дані роботи не погіршують виконання завдання, а сприяють поліпшенню якості виконання робіт, то включення даних позицій призведе до зміни проектних рішень по об’єкту «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень».
Отже, пропозиція учасника ТОВ«КРГ» відхилена правомірно, на підставі пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, установленого ст.16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно частини 2 ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, зауваження Учасника що Замовник не мав права встановлювати кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону у тендерній документації при проведенні процедури відкритих торгів незаконне та необґрунтоване.
Керуючись ч.2 ст.16 Закону Замовником в тендерній документації установлено кваліфікаційні критерії, одним з них є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Учасником надано інформацію у формі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. В дану довідку включено 18 працівників.
Згідно п.3 розділу V тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» управлінням капітального будівництва в Івано-Франківській області було надано запит Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області від 14.03.2019 р., № 47 щодо надання інформації про наявності працівників в Товаристві з обмеженою відповідальністю «КРГ» станом на 04.03.2019.
Листом від 15.03.2019 р. № 1185/9/09-19-07-01-10 Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомило, що станом на 14.03.2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КРГ» повідомлення про прийняття найманих працівників чи звітність про нарахування єдиного внеску не подавались.
Враховуючи вищенаведене замовником на підставі пункту 1 частини першої ст.30 Закону відхилено тендерну пропозицію як таку, що учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, установленого ст.16 Закону.
До питання 2.
Замовником не надавались зауваження щодо надання пропозиції не в тому форматі.
Однак, Учасником торгів надано розрахунок договірної ціни в якому замовником виступає - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації, що не відповідає розділу І «Інформація про замовника торгів» тендерної документації, де замовником торгів виступає - Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Крім того відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. У пропозиції учасника (договірній ціні) зазначено - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації. Однак, Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації не може виступати стороною договору.
По об’єкту закупівлі «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» замовником виступає Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Відповідно до п.4 ч. І ст. 30 Закону, п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
До питання 3.
Відповідно до п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Перевіркою тендерної пропозиції учасника вимогам технічного завдання тендерної документації встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, зокрема:
Передбачено тендерною документацією Тендерна пропозиція учасника
№ п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість № п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 1 2 3 4
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1 на зовнішні мережі водопостачання
Зовнішнє водопостачання та каналізація
Не передбачено тендерною документацією замовника 28 Зароблення сальникiв при проходженнi
труб через фундаменти або стiни пiдвалу,
дiаметр труб до 100 мм сальник 1
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-2-1 на буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Не передбачено тендерною документацією замовника 23 ОГВ Водолій 125-165/32 шт 1
Щодо того що дані роботи не погіршують виконання завдання, а сприяють поліпшенню якості виконання робіт, то включення даних позицій призведе до зміни проектних рішень по об’єкту «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень».
Отже, пропозиція учасника ТОВ«КРГ» відхилена правомірно, на підставі пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, установленого ст.16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002279-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ", Код ЄДРПОУ:42693292
Дата подання: 05 квітня 2019 13:19
невідповідність пропозиції тендерній документації
Шановний замовник! Учасник , який визнаний переможцем ( "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МКБ СТАНІСЛАВ") не надав оновлену тендерну пропозицію за результатом аукціону, як того вимагає тендерна документація! Вимагаю скасування рішення щодо визначення переможцем "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МКБ СТАНІСЛАВ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2019 16:08
Тендерною документацію Замовника на закупівлю робіт: «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» не вимагалось надання оновленої тендерної пропозиції за результатами аукціону від Учасників торгів»
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002279-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ", Код ЄДРПОУ:42693292
Дата подання: 06 квітня 2019 20:52
упереджене ставлення замовника до процесу кваліфікації
Опис у супрувідній документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2019 16:23
До питання 1.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно частини 2 ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Оскільки в даному випадку застосовувалась процедура «відкриті торги» , то замовником взято до роз’яснення норму закону яка регламентує проведення відкритих торгів а не переговорної процедури закупівлі.
Отже, зауваження Учасника що Замовник не мав права встановлювати кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону у тендерній документації при проведенні процедури відкритих торгів є необґрунтованими.
До питання 2.
Учасником торгів надано розрахунок договірної ціни в якому замовником виступає - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації, що не відповідає розділу І «Інформація про замовника торгів» тендерної документації, де замовником торгів виступає - Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. У пропозиції учасника (договірній ціні) зазначено - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації. Однак, Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації не може виступати стороною договору.
По об’єкту закупівлі «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» замовником виступає Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Відповідно до п.4 ч. І ст. 30 Закону, п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
До питання 3.
Технічне завдання Додаток 4 до тендерної документації розроблялось на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. У відомості обсягів робіт зазначені всі види робіт згідно проектно-кошторисної документації. Запитів учасника на ознайомлення з проектом чи запитів на надання роз’яснень до тендерної документації до Замовника торгів –Управління капітального будівництва в івано-Франківській області від Товариства з обмеженою відповідальністю «КРГ» не надходило.
Відповідно до п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Перевіркою тендерної пропозиції учасника вимогам технічного завдання тендерної документації встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, зокрема:
Передбачено тендерною документацією Тендерна пропозиція учасника
№ п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість № п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 1 2 3 4
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1 на зовнішні мережі водопостачання
Зовнішнє водопостачання та каналізація
Не передбачено 28 Зароблення сальникiв при проходженнi
труб через фундаменти або стiни пiдвалу, дiаметр труб до 100 мм сальник 1
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-2-1 на буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Не передбачено 23 ОГВ Водолій 125-165/32 шт 1
Отже, пропозиція учасника ТОВ«КРГ» відхилена правомірно, на підставі пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, установленого ст.16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно частини 2 ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Оскільки в даному випадку застосовувалась процедура «відкриті торги» , то замовником взято до роз’яснення норму закону яка регламентує проведення відкритих торгів а не переговорної процедури закупівлі.
Отже, зауваження Учасника що Замовник не мав права встановлювати кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону у тендерній документації при проведенні процедури відкритих торгів є необґрунтованими.
До питання 2.
Учасником торгів надано розрахунок договірної ціни в якому замовником виступає - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації, що не відповідає розділу І «Інформація про замовника торгів» тендерної документації, де замовником торгів виступає - Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. У пропозиції учасника (договірній ціні) зазначено - Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації. Однак, Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації не може виступати стороною договору.
По об’єкту закупівлі «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини, присілок Печище в с. Верхній Ясенів Верховинського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» замовником виступає Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Відповідно до п.4 ч. І ст. 30 Закону, п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
До питання 3.
Технічне завдання Додаток 4 до тендерної документації розроблялось на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. У відомості обсягів робіт зазначені всі види робіт згідно проектно-кошторисної документації. Запитів учасника на ознайомлення з проектом чи запитів на надання роз’яснень до тендерної документації до Замовника торгів –Управління капітального будівництва в івано-Франківській області від Товариства з обмеженою відповідальністю «КРГ» не надходило.
Відповідно до п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Перевіркою тендерної пропозиції учасника вимогам технічного завдання тендерної документації встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, зокрема:
Передбачено тендерною документацією Тендерна пропозиція учасника
№ п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість № п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 1 2 3 4
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1 на зовнішні мережі водопостачання
Зовнішнє водопостачання та каналізація
Не передбачено 28 Зароблення сальникiв при проходженнi
труб через фундаменти або стiни пiдвалу, дiаметр труб до 100 мм сальник 1
Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-2-1 на буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини
Не передбачено 23 ОГВ Водолій 125-165/32 шт 1
Отже, пропозиція учасника ТОВ«КРГ» відхилена правомірно, на підставі пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, установленого ст.16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ" |
5 155 007,32
UAH з ПДВ
|
4 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Атлант-3000 |
5 234 343,91
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МКБ Станіслав |
5 558 732,00
UAH з ПДВ
|
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
5 355 789,67
UAH з ПДВ
|
5 355 789,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТРЕЙДЗАХІДБУД" |
5 723 502,00
UAH з ПДВ
|
5 723 502,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ" #42693292 |
Відхилено |
4 799 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 14:09
|
ПП Атлант-3000 #38164539 |
Відхилено |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 14:42
|
ТОВ МКБ Станіслав #37183482 |
Переможець |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2019 16:37
|
Договір | укладений |
11 квітня 2019 16:36
|