Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 30230000-0
Очікувана вартість
476 522,00 UAH
UA-2019-02-19-002098-b ● a3f64047704a4cdea471b2d26825c913
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичне управління Служби безпеки України |
Код ЄДРПОУ: | 20000002 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11 |
Контактна особа: |
Інна Копач +380442815807 tiraok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 15:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2019 15:39 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 476 522,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 295,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комп'ютерне обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 30230000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 11:15 |
ТД зі змінами.doc |
25 лютого 2019 11:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 лютого 2019 11:15 |
ТД зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2019 09:24
Дата відповіді: 20 лютого 2019 09:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учасник! Дякуємо за питання та повідомляємо наступне. Закупівля проходить відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмету закупівлі зазначені у відповідності до законодавства в Тендерній документації."
Уточнення
Дата подання: 21 лютого 2019 11:19
Дата відповіді: 25 лютого 2019 11:17
Шановний Замовник!
В тендерній документації, а саме:
Додаток 3
до Інструкції учасникам процедури закупівлі з підготовки тендерної пропозицій
Форма “Тендерна пропозиція”
2. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника відповідно до умов договору на суму (з ПДВ або без ПДВ з урахуванням
чинного законодавства України) _______________________________________________________ грн., яка включає розрахунки вартості щодо поставки предмету закупівлі зі сплатою митних тарифів, податків, отримання дозволів, сертифікатів та ліценцій тощо, його доставкою, розвантаженням, проведенням монтажу, пусконалагодження, введення в експлуатацію встановленому Замовником місці, надання гарантійного сервісного обслуговування та консультацій персоналу Замовника.
Чи дійсно вам потрібно "проведенням монтажу, пусконалагодження, введення в експлуатацію встановленому Замовником місці", оскількі у вас дуже багато різного товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учасник! Дякуємо за питання! До додатку 3 Інструкції учасникам процедури закупівлі з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації внесено наступні зміни:
«2. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника відповідно до умов договору на суму (з ПДВ або без ПДВ з урахуванням
чинного законодавства України) _______________________________________________________ грн., (прописом)
яка включає розрахунки вартості щодо поставки предмету закупівлі зі сплатою митних тарифів, податків, отримання дозволів, сертифікатів та ліценцій тощо, його доставкою, розвантаженням у встановленому Замовником місці, надання гарантійного сервісного обслуговування та консультацій персоналу Замовника.»
«2. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника відповідно до умов договору на суму (з ПДВ або без ПДВ з урахуванням
чинного законодавства України) _______________________________________________________ грн., (прописом)
яка включає розрахунки вартості щодо поставки предмету закупівлі зі сплатою митних тарифів, податків, отримання дозволів, сертифікатів та ліценцій тощо, його доставкою, розвантаженням у встановленому Замовником місці, надання гарантійного сервісного обслуговування та консультацій персоналу Замовника.»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА #2814605269 |
Переможець |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2019 15:31
|
319-2019 1.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2019 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 11:57
|
275-2019 т.pdf | укладений |
03 квітня 2019 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 275-2019 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 319-2019/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |