Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 30230000-0
Очікувана вартість
476 522,00 UAH
UA-2019-02-19-002098-b a3f64047704a4cdea471b2d26825c913
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Копач

+380442815807 tiraok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа: Інна Копач
+380442815807
tiraok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 15:39
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 15:39
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:09
Очікувана вартість: 476 522,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 295,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комп'ютерне обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 30230000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 11:15
ТД зі змінами.doc
25 лютого 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 11:15
ТД зі змінами.doc
19 лютого 2019 16:43
ТД.doc
19 лютого 2019 15:49
ТД.doc
19 лютого 2019 15:46
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2019 09:24
Дата відповіді: 20 лютого 2019 09:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учасник! Дякуємо за питання та повідомляємо наступне. Закупівля проходить відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмету закупівлі зазначені у відповідності до законодавства в Тендерній документації."
Уточнення
Дата подання: 21 лютого 2019 11:19
Дата відповіді: 25 лютого 2019 11:17
Шановний Замовник! В тендерній документації, а саме: Додаток 3 до Інструкції учасникам процедури закупівлі з підготовки тендерної пропозицій Форма “Тендерна пропозиція” 2. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника відповідно до умов договору на суму (з ПДВ або без ПДВ з урахуванням чинного законодавства України) _______________________________________________________ грн., яка включає розрахунки вартості щодо поставки предмету закупівлі зі сплатою митних тарифів, податків, отримання дозволів, сертифікатів та ліценцій тощо, його доставкою, розвантаженням, проведенням монтажу, пусконалагодження, введення в експлуатацію встановленому Замовником місці, надання гарантійного сервісного обслуговування та консультацій персоналу Замовника. Чи дійсно вам потрібно "проведенням монтажу, пусконалагодження, введення в експлуатацію встановленому Замовником місці", оскількі у вас дуже багато різного товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учасник! Дякуємо за питання! До додатку 3 Інструкції учасникам процедури закупівлі з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації внесено наступні зміни:
«2. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника відповідно до умов договору на суму (з ПДВ або без ПДВ з урахуванням
чинного законодавства України) _______________________________________________________ грн., (прописом)
яка включає розрахунки вартості щодо поставки предмету закупівлі зі сплатою митних тарифів, податків, отримання дозволів, сертифікатів та ліценцій тощо, його доставкою, розвантаженням у встановленому Замовником місці, надання гарантійного сервісного обслуговування та консультацій персоналу Замовника.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА 410 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 418 962,00
UAH з ПДВ
418 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 08:59
Електронний підпис
22 березня 2019 07:40
Довідка з МВС Галюк М.Є..pdf
09 березня 2019 20:21
Електронний підпис
09 березня 2019 20:17
Електронний підпис
09 березня 2019 19:05
10. Проект договору.pdf
09 березня 2019 19:05
2.1.3 (2) Копія договору №12.pdf
09 березня 2019 19:05
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 18:09
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2019 18:09
проект договора.pdf
07 березня 2019 18:09
Порівняльна таблиця.pdf
07 березня 2019 18:09
Технічний опис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА
#2814605269
Переможець 410 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА
#2814605269
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2019 15:31
319-2019 1.pdf зміни до договору
19 квітня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 11:57
275-2019 т.pdf укладений
03 квітня 2019 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 275-2019 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 319-2019/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 410 000,00
UAH з ПДВ