Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
446 310,00 UAH
UA-2019-02-19-001721-b e3c635e263c148cb9498ed3ac2b6200e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вадимівна Кравець

+380553822341 chapfgg2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38232158
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., смт Чаплинка, вул. Паркова, 38
Контактна особа: Ірина Вадимівна Кравець
+380553822341
chapfgg2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, - переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" було двічі відмінено процедури закупівлі по предмету: Код за ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях UA-2019-01-16-003222-c, UA-2018-12-30-000185-b. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від № 922-VIII від 25.12.2015 р. Закупівлю за предметом: Код за ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, прийнято рішення здійснити у ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРЧИЛО ВІКТОРІЯ ОЛЕГІВНА. Під час проведення переговорів, сторонами були погоджені об’єми, ціни та інші умови поставки товарів, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстав для відмови в укладенні договору з ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРЧИЛО ВІКТОРІЯ ОЛЕГІВНА відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕЦЕМ ТОРЧИЛО ВІКТОРІЯ ОЛЕГІВНА призведе до припинення/обмеження забезпечення обробленими овочами та фруктами підпорядковані заклади освіти замовника, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.; Звіти згідно закупівель: UA-2019-01-16-003222-c, UA-2018-12-30-000185-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 14:55
Оскарження наміру укласти договір: 02 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
Ікра кабачкова консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
750 кілограм
Квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1500 кілограм
Горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1020 кілограм
Кукурудза консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2550 кілограм
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кілограм
Кабачки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
425 кілограм
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1000 кілограм
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1750 кілограм
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограм
Родзинки, курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
325 кілограм
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, за адресами підпорядкованих закладів замовника, в смт. Чаплинка та Чаплинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

19 лютого 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Торчило Вікторія Олегівна
#3424911524
Переможець 446 310,00
UAH
19 лютого 2019 14:55

Документи

19 лютого 2019 14:55
Електронний підпис
19 лютого 2019 14:53
3. Про намір УД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 14:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Торчило Вікторія Олегівна
#3424911524
446 310,00
UAH
Документи

Документи

19 лютого 2019 14:55
Електронний підпис
19 лютого 2019 14:53
3. Про намір УД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 22:29
ДУ № 3 від 17.01.20 до дог. № 22 від 04.03.19 - консервація - 20% .pdf зміни до договору
20 січня 2020 22:28
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:56
ДУ 2 від 27.12.19 до дог. № 22 від 04.03.19 - консервація - продовження терміну дії.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:53
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 17:00
ДУ 1 від 10.09.19 до дог. № 22 від 04.03.19 - консервація - 10 %.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 20:12
Дог.№22 від 04.03.19_.pdf укладений
06 березня 2019 20:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору № 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження обсягів поставки згідно ДУ на 20%
Номер договору про закупівлю: № 22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 22/ДУ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 351 107,03
UAH