Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
9 980,00 UAH
UA-2019-02-19-001347-b 71451f07662c4a0cbfb659541ca3ef3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кашникова

+380501624806 okptd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вiдокремлений структурний підрозділ комунального закладу охорони здоров`я "Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер" м.Бахмут
Код ЄДРПОУ: 42195353
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. Медова, буд. 2
Контактна особа: Юлія Кашникова
+380501624806
okptd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 13:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 13:38
Початок аукціону: 25 лютого 2019 11:03
Очікувана вартість: 9 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
15 штука
Журнал запису висновків ЛКК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
6 штука
Журнал реєстрації аналізів та їх результатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штука
Журнал реєстрації мікробіологічних досліджень на туберкульоз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штука
Журнал ТБ04/01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штука
Книга реєстрації довіреностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штука
Журнал реєстрації досліджень за допомогою швидких тестів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штука
Журнал протоколів проведення досліджень швидкими тестами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штука
Журнал реєстрації добровільної здачі на ВІЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штука
Журнал реєстрації температурного режиму для збереження швидких тестів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штука
Журнал обліку та реєстрації повідомлень та приписів від Державної служби з лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Медова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 13:45
журнали.docx
19 лютого 2019 13:45
ОГОЛОШЕННЯ журнали.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточніть кількість аркушів в журналах
Дата подання: 19 лютого 2019 15:00
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:02
Уточніть кількість аркушів в журналах
Відповідь: у всіх журналах по 50 аркушів друкованого тексту з двох сторін
Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2019 17:16
Дата відповіді: 19 лютого 2019 18:05
Вкажіть тип палітурки (картонна або тверда )
Відповідь: картонна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 2 047,00
UAH з ПДВ
2 047,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Поліграф-Сервіс" 3 492,00
UAH з ПДВ
3 298,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 3 929,00
UAH з ПДВ
3 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУТОВИЙ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" 6 425,00
UAH з ПДВ
6 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 12:04
Паспорт.pdf
22 лютого 2019 12:04
Код ІН.pdf
22 лютого 2019 12:04
Довідка право підпису.pdf
22 лютого 2019 12:04
Витяг з РПЄП.pdf
22 лютого 2019 12:04
Витяг з ЄДР 01-02-19.pdf
22 лютого 2019 12:04
Виписка з ЄДР.pdf
22 лютого 2019 12:04
Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 13:06
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2019 13:06
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 лютого 2019 13:06
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 12:42
SCX-4623_20190222_12350708.jpg
22 лютого 2019 12:42
SCX-4623_20190222_12350708.jpg
22 лютого 2019 12:42
паспорт.jpg
22 лютого 2019 12:42
паспорт инн.jpg
22 лютого 2019 12:42
Выписка ДВ2.jpg
22 лютого 2019 12:42
Выписка ДВ.jpg
22 лютого 2019 12:42
Витяг ДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Поліграф-Сервіс"

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП "КУТОВИЙ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2527011339
Переможець 2 047,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 14:30

Документи

28 лютого 2019 14:29
Електронний підпис
28 лютого 2019 14:29
протокол323.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2527011339
2 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 14:29
Електронний підпис
28 лютого 2019 14:29
протокол323.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 14:06
договір Скубко332.pdf укладений
05 березня 2019 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 047,00
UAH з ПДВ