Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівля соціального призначення – міський центр зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості на площі Польовій, 6-а в м. Житомирі (коригування)
Очікувана вартість
18 981 200,00 UAH
UA-2019-02-19-001187-b b7ed9817fd3c40eda4e6d69aa7937b51
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Зубрицький

+380412446610
+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zhy
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Віктор Зубрицький
+380412446610,+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2019 році виникла потреба у проведенні ряду робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту. У зв'язку з цим Житомирський обласний центр зайнятості листом №3931/02-18 від 26 грудня 2018 року звернувся до експерта з технічного обстеження будівель і споруд Росквасова Юрія Анатолійовича по експертне заключення.
Згідно отриманого експертного заключення, станом на 26.12.2018 року залишкові роботи по будівлі соціального призначення – міського центру зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості, розташованого на площі Польовій, 6-а в м. Житомирі технічно пов’язані з попередніми. Зміна попереднього виконавця робіт на даній стадії, без закінчення необхідних виробних процесів по об’єкту, для забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до висновку ТОВ «Базис» від 01.02.2019 року №04-19, у результаті непередбачуваних обставин, зокрема, змін у 2018 році у будівельному законодавстві України (введення в дію нових ДБН та ДСТУ), було внесено відповідні зміни до проектно-кошторисної документації в цілому, а саме: необхідність збільшення товщини зовнішнього утеплювача; зміна електроосвітлювальних пристроїв на більш енергоефективні; отримання нових технічних умов на проведення зовнішньої мережі газопостачання; збільшення розміру тарифної сітки (заробітної плати) для будівельних, монтажних та ремонтних робіт.
Відповідно до Наказу МЕРТ України від 22.03.2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури повинна містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
За таких умов, в силу технічних та економічних причин, існує пряма пов’язаність додаткових робіт з договором будівельного підряду від 28.11.2016 року №82, укладеного між Житомирським обласним центром зайнятості та ПП «Елітбуд-1».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 12:59
Оскарження наміру укласти договір: 02 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи: Будівля соціального призначення – міський центр зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості на площі Польовій, 6-а в м. Житомирі (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська. 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2019  —  01 липня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

19 лютого 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 12:57
протокол переговорів.pdf
19 лютого 2019 12:57
Протокол результатів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000058 ● fb958d5887ff49308663f08b2151bb0c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.08.2019
№ 44

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2019 № 44.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-02-19-001187-b від 19.02.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-27 16:44:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво будівель» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-001187-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Житомирським обласним центром зайнятості зокрема зазначено, що наявність умов застосування процедури закупівлі, зокрема підтверджується: потребою у проведенні ряду додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, пов’язаністю додаткових робіт з договором будівельного підряду від 28.11.2016 року №82, укладеного між Житомирським обласним центром зайнятості та ПП «Елітбуд-1», експертним заключенням експерта з технічного обстеження будівель і споруд Росквасова Юрія Анатолійовича та висновком ТОВ «Базис» від 01.02.2019 року № 04-19.
Отже, поясніть, виникнення додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, з наданням документального підтвердження наявності умов застосування процедури закупівлі, а саме: проектно-кошторисної документації, з урахуванням внесених змін до обсягу робіт, розрахунку вартості додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, експертного заключення експерта з технічного обстеження будівель і споруд Росквасова Юрія Анатолійовича, висновку ТОВ «Базис» від 01.02.2019 року № 04-19, усіх протоколів засідань тендерного комітету (Уповноваженої особи), що стосуються вказаної процедури закупівель, експертного (их) висновку (ів) щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації, тощо.
Пояснення з документальним підтвердженям необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-29 14:42:42

Відповідь на запит про надання інформації та документів

На Ваш запит про надання інформації та документів, повідомляємо, що у результаті непередбачуваних обставин, зокрема, змін у 2018 році у будівельному законодавстві України (введення в дію нових ДБН та ДСТУ), було внесено відповідні зміни до проектно-кошторисної документації щодо робіт: «Будівництво будівель (код ДК 021:2015-45210000-2) "Будівля соціального призначення - міський центр зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості на площі Польовій, 6-а в м. Житомирі"» в цілому, а саме: необхідність збільшення товщини зовнішнього утеплювача; зміна електроосвітлювальних пристроїв на більш енергоефективні; отримання нових технічних умов на проведення зовнішньої мережі газопостачання; збільшення розміру тарифної сітки (заробітної плати) для будівельних, монтажних та ремонтних робіт.
Відповідно до Наказу МЕРТ України від 22.03.2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури повинна містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).

Надаємо копії відповідних документів, а саме:
проектно-кошторисної документації, з урахуванням внесених змін до обсягу робіт та розрахунку вартості додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва; експертного заключення експерта з технічного обстеження будівель і споруд Росквасова Юрія Анатолійовича; висновку ТОВ «Базис» від 01.02.2019 року № 04-19; протоколів засідань тендерного комітету №13 від 18.02.2019 року та №14 від 19.02.2019 року, протоколу проведення переговорів тендерного комітету Житомирського обласного центру зайнятості та Приватного підприємства «Елітбуд-1»; експертного висновку щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації, попереднього та нині діючого тощо.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-28 14:52:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво будівель» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-001187-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону № 922 визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи визначені Житомирським обласним центром (далі – Замовник) зайнятості кваліфікаційні критерії згідно зі статтею 16 Закону № 922 та перелік документів, що підтверджують відповідність ПП «Елітбуд-1» встановленим кваліфікаційним критеріям?
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ПП «Елітбуд-1»?, якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженям необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-29 14:50:21

Відповідь на запит щодо надання інформації та документів

На Ваш запит про надання інформації та документів, повідомляємо, що ініціатива щодо включення закупівлі до річного плану закупівель Житомирського ОЦЗ було оголошена на засіданні тендерного комітету головою комітету Зубрицьким В.Й. та підтримана усіма членами тендерного комітету, про що є свідченням підписаний протокол № 13 від 18.02.2019 року.
Згідно з абзацом 1 ч.1 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, ч.3 цієї ж статті передбачається, що визначені замовником згідно з цією статтею критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність їх таким критеріям вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Так, під час проведення переговорів з ПП «Елітбуд 1» затребувано пакет документів, які підтверджують відповідність ПП «Елітбуд-1» кваліфікаційним критеріям, про що вказано в протоколі переговорів від 19.02.2019, а саме: «Отримані від учасника документи підтверджують відповідність Приватного підприємства «Елітбуд-1» кваліфікаційним вимогам.»
Зокрема, до пакету цих документів входили:
* довідка від 19.02.2019 року про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР, довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій;
* довідка від 19.02.2019 року про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що передбачається використовувати для виконання робіт;
* аналогічний договір (договір підряду від 12.12.2017 №62);
* гарантійний лист від 19.02.2019 відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У протоколі проведення переговорів тендерного комітету Житомирського обласного центру зайнятості та Приватного підприємства «Елітбуд-1» від 19.02.2019 року Учасником підтверджено можливість виконання робіт у строки, в межах ціни та згідно вимог, установлених Замовником.
Протоколом про результати проведення переговорів з ПП «Елітбуд-1» від 19.02.2019 №14 також засвідчено, що ПП «Елітбуд-1» відповідає загальним кваліфікаційним вимогам, встановленим законодавством, та цим протоколом прийнято рішення про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури.



Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-03 12:49:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво будівель» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-001187-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Поясніть чи встановлювалися в ході проведення переговорів технічні, якісні, кількісні та інші характеристики до предмета закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013), та чи надав переможець ПП «Елітбуд-1» підтверджуючі документи щодо відповідності вказаним вимогам, з наданням документального підтвердження встановлення та наданням документального підтвердження відповідності переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунків пропозиції переможця за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013.
Пояснення з документальним підтвердженям необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-05 16:16:03

Відповідь на запит щодо надання інформації та документів

На ваш запит повідомляємо, що у протоколі проведення переговорів тендерного комітету Житомирського обласного центру зайнятості та Приватного підприємства «Елітбуд-1» від 19.02.2019 року Учасником підтверджено можливість виконання робіт у строки, в межах ціни та згідно вимог, установлених Замовником. Протоколом про результати проведення переговорів з ПП «Елітбуд-1» від 19.02.2019 №14 також засвідчено, що ПП «Елітбуд-1» відповідає загальним кваліфікаційним вимогам, встановленим законодавством, та цим протоколом прийнято рішення про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури. Копії усіх зазначених протоколів надавались раніше на вашу вимогу. Додатково надаємо скановані копії тендерної та цінової пропозицій ПП "Елітбуд-1" та ліцензії ПП "Елітбуд-1" на право зайняття певними видами діяльності

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауважуємо, що пунктом п. 1.2. Договору підряду передбачено, що предметом Договору є роботи, передбачені Кошторисом (додаток 1 до Договору), а не Додатком №1 «Кошторис на виконання робіт», як зазначено у Висновку. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва підприємств, будівель, споруд - це кошторисний документ, що визначає повну розрахункову кошторисну вартість будівництва, передбачених проектом. Згідно з пунктом 5.8.1 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (далі – Правила) Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва розробляється за установленою формою. Пункт 5.8.2 визначає, що до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва у відповідні глави включається окремими рядками підсумки по усіх об’єктних кошторисах, об’єктних кошторисних розрахунках і кошторисних розрахунках. Крім того, згідно Загальних умов укладення та виконання договорів у капітальному будівництві поняття «кошторис» означає зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Таким чином, під Кошторисом у Договорі Сторони розуміють Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, що включає підсумки по усіх об’єктних кошторисах, об’єктних кошторисних розрахунках і кошторисних розрахунках. На нашу думку, поняття «Кошторис» та «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» є тотожними, а тому заміна словесної конструкції на зміст договору не впливає, оскільки у системі електронних закупівель PROZORRO Додаток 1 з розрахунками вартості до Договору був розміщений. Однак з огляду на покладене на замовника зобов'язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, замовник додатково оприлюднює кошторисну документацію на об’єкт Будівля соціального призначення-міський центр зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості на площі Польовій,6-а в м. Житомирі (коригування), у тому числі повторно - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.

2019-09-12 15:30:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТБУД-1"
#33555092
Переможець 18 981 200,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 12:59

Документи

19 лютого 2019 12:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 12:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТБУД-1"
#33555092
18 981 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 12:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 08:47
Зведений кошторис (1).pdf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ДЦ_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ДЦ_3.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ДЦ_4.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ДЦ_5.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ИВР.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-13.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-14.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_2-1-15.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_5-2-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_5-2-2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_5-5-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_6-3-2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_7-2-2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:26
427_ДЦ_ЛС1_7-3-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ЛС1_7-4-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ЛС1_7-5-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ЛС1_7-6-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ЛС1_7-7-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ЛС1_7-8-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ЛС1_7-10-1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ЛС2_2-1-12.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_2-1_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_5-2_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_5-2_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_5-5_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_5-5_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_6-3_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_6-3_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:25
427_ДЦ_ОС_7-1_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:24
427_ДЦ_ОС_7-1_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:24
427_ДЦ_ОС_7-2_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:24
427_ДЦ_ОС_7-2_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:24
427_ДЦ_ОС_7-3_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:23
427_ДЦ_ОС_7-3_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:23
427_ДЦ_ОС_7-4_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:23
427_ДЦ_ОС_7-4_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:23
427_ДЦ_ОС_7-5_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:22
427_ДЦ_ОС_7-5_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:20
427_ДЦ_ОС_7-6_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:19
427_ДЦ_ОС_7-6_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:18
427_ДЦ_ОС_7-7_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:18
427_ДЦ_ОС_7-7_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:18
427_ДЦ_ОС_7-8_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:18
427_ДЦ_ОС_7-8_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:17
427_ДЦ_ОС_7-10_1.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:17
427_ДЦ_ОС_7-10_2.rtf зміни до договору
12 вересня 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 11:42
додаткова угода 1 до 109.pdf зміни до договору
27 червня 2019 11:41
додатки до додаткової угоди.pdf зміни до договору
27 червня 2019 11:41
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 17:40
Зведений кошторис.pdf зміни до договору
13 березня 2019 17:39
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 15:55
договір 109.pdf укладений
06 березня 2019 15:54
додатки договір 109.pdf укладений
06 березня 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору №1
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити Договір пунктом 1.6. такого змісту: «1.6.Фінансування робіт у III кварталі 2019 року проводити за результатами їх виконання згідно з затвердженим Календарним графіком виконання робіт (Додаток 3 до Договору) та актами прийняття виконаних будівельних робіт на підставі окремих рішень правління Фонду.». 2. Викласти пункт 2.1 Договору у наступній редакції: «2.1.Договірна ціна за цим Договором, відповідно до Кошторису та Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 4 до Договору) становить 15 969 240,00 грн. (п’ятнадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч двісті сорок гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 2 661 533,40 грн. (два мільйона шістсот шістдесят одна тисяча п’ятсот тридцять три гривні сорок копійок) та включає витрати Підрядника на придбання необхідних будівельних матеріалів та обладнання для виконання робіт. 3. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Підрядник розпочне виконання Робіт не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання авансу на свій розрахунковий рахунок і завершить виконання робіт до 01 серпня 2019 року». 4. Доповнити пункт 8.2.7 Договору абзацом наступного змісту: «Уточнення плану фінансування у III кварталі 2019 року здійснюється Замовником на підставі окремих рішень правління Фонду про фінансування будівництва». 5. Викласти пункт 14.1 Договору у наступній редакції: «14.1 Цей Договір набирає чинності від дати його підписання сторонами і діє до 01 серпня 2019 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 6. Викласти: План фінансування робіт (Додаток 2), Календарний графік виконання робіт (Додаток 3) та Протокол погодження договірної ціни (Додаток 4) у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору. 7. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Дану Додаткову угоду викладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 9. Ця Угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін і діє до 01.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору №1 повторно розширений
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток до договору №1 повторно розширений
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2019 — 01 липня 2019
Сума оплати за договором: 14 566 067,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 427 677,87 UAH)