Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання доріг при ожеледиці сіл Новокиївка, Новокам'янка, Вільне, Добра Надія, Іллінка Томаківського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
76 530,00 UAH
UA-2019-02-19-000502-a 6b5c611d3d94442f9f250cfdb158f615
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетеріна Світлана Володимирівна

+380500348011 zamownuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа: Тетеріна Світлана Володимирівна
+380500348011
zamownuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, процедура UA-2018-12-22-001248-c та UA-2019-01-14-000325-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 11:48
Оскарження наміру укласти договір: 02 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Утримання доріг при ожеледиці сіл Новокиївка, Новокам'янка, Вільне, Добра Надія, Іллінка Томаківського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90630000-2 — Послуги з прибирання льоду

Тендерна документація

19 лютого 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 11:29
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Центр комунальних послуг та комунального майна територіальної громади м. Марганцяя"Комунальне підприємство "Центр комунальних послуг та комунального майна територіальної громади м. Марганця"
#40479932
Переможець 76 530,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 11:48

Документи

19 лютого 2019 11:48
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:48
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 11:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Центр комунальних послуг та комунального майна територіальної громади м. Марганцяя"Комунальне підприємство "Центр комунальних послуг та комунального майна територіальної громади м. Марганця"
#40479932
76 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 11:48
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:48
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:11
ду2 22-З.pdf укладений
26 грудня 2019 14:11
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 16:09
ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
21 листопада 2019 16:09
ДУ-1.pdf укладений
21 листопада 2019 16:08
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 16:50
Протокол 34.pdf укладений
11 березня 2019 16:49
22-З-19.pdf укладений
11 березня 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли домовленості п. 3.1 Договору від 11.03.2019 р. № 22-3/19 викласти в новій редакції, а саме: 3.1. Ціна цього Договору становить 26444,40 грн. (Двадцять шість тисяч чотириста сорок чотири грн. 40коп.), у тому числі ПДВ 4 407,40 грн. (Чотири тисячі чотириста сім грн. 40 коп.). 2. Всі інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 22-З/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони вирішили розірвати договір за взаємною згодою