Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Джерело безперебійного живлення)
Очікувана вартість
236 114,10 UAH
UA-2019-02-19-000278-b ● da18a52812794e17af05f32925b2f08f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних +380444654907 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 236 114,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 361,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7083.42 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Детальний опис зазначено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 09:39 |
ТД блоки безп.живл..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до Товару
Дата подання: 19 лютого 2019 21:13
Дата відповіді: 20 лютого 2019 10:00
Шановний Замовник просимо Вас перевірити і надати відповідь з приводу коректності сформованого Вами технічного завдання(Додаток 3 до тендерної документації: "Технічні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, що встановлюються замовником", в частині "розміри", а саме 90-95мм х 300-350мм х 160-170мм.
Чи правильно вказані розміри ДБЖ?
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання в частині "розміри", а саме 90-95мм х 300-350мм х 160-170мм сформовані вірно!
ибп
Дата подання: 20 лютого 2019 09:13
Дата відповіді: 20 лютого 2019 11:37
Просьба уточнить насколько важны размеры? Ведь это ибп не для устанвки в стойку где важны размеры, а для установки на пол!!! Там размеры в пару сантиметров - не критичные, и вес так же. Если они будут устанавливаться в мебели, то что бы не нарушать эксплуатационных параметров , должен быть зазор с каждой стороны между ИБП и стенкой мебелии минимум 4.....5 см для осуществления циркуляции воздуха, что бы избежать перегрева устройства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
На ринку України є ціла низка виробників , які в повній мірі відповідають технічним характеристикам, вимогам, що викладені у Додатку 3 Документації. Враховуючи викладене, вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
На ринку України є ціла низка виробників , які в повній мірі відповідають технічним характеристикам, вимогам, що викладені у Додатку 3 Документації. Враховуючи викладене, вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо розмірів ДЖБ
Дата подання: 20 лютого 2019 15:23
Дата відповіді: 21 лютого 2019 08:13
Шановний замовник! В технічному завданні вказано, що ви бажаєте придбати ДБЖ з такими розмірами: 90-95мм х 300-350мм х 160-170мм та вагою - 6-7 кг.
Якщо запропонований товар буде відрізнятися по розмірах, приблизно, на 5-10мм. і з меншою вагою, чи допускаєте ви ДБЖ з такими параметрами?
Якщо ні, то прокоментуйте, будь-ласка, вашу вимогу, щодо ДБЖ, саме, за параметрами: ( 90-95мм х 300-350мм х 160-170мм та вагою - 6-7 кг), чим вона обгрунтована??
На нашу думку, ця вимога значною мірою звужує конкуренцію і не дає запропонувати аналог за меншою ціною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до Закону України про закупівлі, Замовник визначає вимоги до предмету з дотримання ст. 3 – недискримінація учасників, що забезпечується існуванням декількох виробників обладнання, що закуповується, що витримано вимогами до ДБЖ.
Щодо розмірів ДЖБ
Дата подання: 21 лютого 2019 09:51
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:47
Враховуючи вашу відповіть, що на ринку існують декілька виробників-не можемо з цим погодитись, адже на ринку є тільки одна модель з такими параметрами, від компанії APC, яка значною мірою перевищує ціною аналоги!
Поясніть будь-ласка, чим саме обгрунтовані розміри вказані в ТЗ?
Відповідь: Доброго дня! Обладнання з визначеними технічними характеристиками та параметрами, що відображені в ТД були визначені з міркувань отриманих в ході попередньої експлуатації аналогічного джерела безперебійного живлення. Заявлені розміри впливають на сферу застосування.
умови договору
Дата подання: 22 лютого 2019 17:51
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:49
Шановний Замовник! Чинним законодавством не визначено обовязку використовувати лише програмне забезпення «M.E.DocIS». У звязку з чим підприємства часто використовують інші платформи для цих цілей. Проте Вами в п.6.3. визначено: 6.3.Тільки після отримання звіту про доставку та квитанції про підтвердження реєстрації (прийняття) податкової накладної в Єдиному реєстрі податкової накладних ПОСТАЧАЛЬНИК відправляє таку податкову накладну разом з квитанцією про реєстрацію ПОКУПЦЮ в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення «M.E.DocIS». Відправка ПОКУПЦЮ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, але не пізніше 10 (десяти) календарних днів від дати виписки податкової накладної /корегування податкової накладної.Чи вважатимете Ви порушенням зазначеної норми надсилання податкової накладної інших чинном ніж вказаним в зазначеному пункті?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Податкова накладна повинна бути зареєстрована згідно вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ Техніка для бізнесу |
133 339,50
UAH
|
83 888,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
159 879,75
UAH
|
83 889,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ФЕДОНЕНКО ДЕНИС ЮРІЙОВИЧ" |
235 350,00
UAH
|
232 920,00
UAH
|
Документи |
ФОП ШТЕЙНБЕРГ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНОВИЧ |
235 800,00
UAH
|
235 800,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТзОВ Техніка для бізнесу #22396671 |
Відхилено |
83 888,00
UAH
|
20 березня 2019 18:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
83 889,00
UAH
|
20 березня 2019 18:22
|
|
ФОП "ФЕДОНЕНКО ДЕНИС ЮРІЙОВИЧ" #3240319379 |
Відхилено |
232 920,00
UAH
|
20 березня 2019 18:27
|
|
ФОП ШТЕЙНБЕРГ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНОВИЧ #3274816792 |
Відхилено |
235 800,00
UAH
|
20 березня 2019 18:28
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 березня 2019 18:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі