Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання природного газу
Очікувана вартість
275 540,92 UAH
UA-2019-02-19-000184-b 133684a158b34ca89d33fa8dfd3ccb40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Пінчук

+380972401510 turbiv1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Турбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21724104
Місцезнаходження: 22513, Україна , Вінницька обл., смт Турбів, вул. Миру, 24
Контактна особа: Оксана Пінчук
+380972401510
turbiv1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 08:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 15:47
Очікувана вартість: 275 540,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,73%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22909 метр кубічний
постачання природного газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22513, Україна, Вінницька область, смт.Турбів, Миру,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:17
ТД__природний газ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000005 ● 9298bb79354d4bf39d18d5b1a7ce5fa4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.04.2019 №21
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2019 №21
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-02-19-000184-b 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-19 15:51:18

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі постачання природного газу (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-000184-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином замовником при укладанні договору від 16.04.2019 №24 виконані вимоги частини 2 статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-04-23 09:30:30

Пояснення

Тендерним комітетом Турбівської загальноосвіітньої школи І-ІІІ ст. Липовецької районної ради Вінницької області 22 квітня 2019 р. було прийнято рішення внести зміни до річного плану закупівель та оголосити повторно закупівлю на придбання природного газу для забезпечення теплового режиму в Турбівській загальноосвіітній школі І-ІІІ ст. Липовецької районної ради Вінницької області. Оскільки в закупівлі UA-2019-02-19-000184-b від 19.02.2019 виявлено ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня, повідомляємо, що договір на постачання природного газу для Турбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Липовецької районної ради Вінницької області , укладений з ПП "ОККО Контракт" було розірвано.

2019-05-07 16:47:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 160 821,18
UAH з ПДВ
143 868,52
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 184 188,36
UAH з ПДВ
144 097,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" 184 600,72
UAH з ПДВ
144 326,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" 197 776,83
UAH з ПДВ
145 815,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" 187 937,44
UAH з ПДВ
171 817,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 186 937,44
UAH з ПДВ
186 937,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 14:48
Електронний підпис
13 березня 2019 14:47
Технічна специфікація.pdf
13 березня 2019 14:47
Тендена пропозиція.pdf
13 березня 2019 14:47
Проект договору.pdf
13 березня 2019 14:47
Пояснення щодо ліцензії.pdf
13 березня 2019 14:47
Постанова НКРЕКП.pdf
13 березня 2019 14:47
Копія Статуту.pdf
13 березня 2019 14:47
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
13 березня 2019 14:47
Копія паспортів ФХП.pdf
13 березня 2019 14:47
Довідка аналог договори.pdf
13 березня 2019 14:47
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2019 14:47
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 10:28
оновлена цінова.pdf
25 березня 2019 15:07
Корупція_юрособа.7z
25 березня 2019 15:06
Dovidka_19063414200520393156.pdf
25 березня 2019 15:06
ДФС до 30 березня.pdf
13 березня 2019 11:29
ТП готова.pdf
13 березня 2019 11:29
реєстр пдф.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 09:04
Електронний підпис
11 березня 2019 09:03
БАЛАНС_2017.pdf
11 березня 2019 09:03
ЗВІТ ПРО РУХ КОШТІВ_2017.pdf
11 березня 2019 09:03
БАЛАНС.pdf
11 березня 2019 09:03
ЗВІТ ПРО РУХ КОШТІВ.pdf
11 березня 2019 09:03
БАЛАНС на 30.09.2018 р..pdf
11 березня 2019 09:03
ДОГОВІР ОРЕНДИ ЗБУТ.pdf
11 березня 2019 09:03
Договір оренди 1.pdf
11 березня 2019 09:03
Збут акт 2.pdf
11 березня 2019 09:03
Скан паспорта.pdf
11 березня 2019 09:02
Витяг з ЄДР 06.02.19_копія.pdf
11 березня 2019 09:02
Витяг з ЄДР 06.02.19.pdf
11 березня 2019 09:02
Ліцензія постанова 633.pdf
11 березня 2019 09:02
eco-politics-ISO-14001-02042015.pdf
11 березня 2019 09:02
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 березня 2019 09:02
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:59
Статут+опис.pdf
26 лютого 2019 12:59
Стаття 17.pdf
26 лютого 2019 12:59
ПРОТОКОЛ ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
26 лютого 2019 12:59
пропозиція.pdf
26 лютого 2019 12:59
проект договору.pdf
26 лютого 2019 12:59
ЛИСТ-ВІДГУК ХІМ-ТЕХ.pdf
26 лютого 2019 12:59
Довідка ТПП.pdf
26 лютого 2019 12:59
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
26 лютого 2019 12:59
Відомості.pdf
26 лютого 2019 12:59
Витяг ПДВ 14.02.2017.pdf
26 лютого 2019 12:59
Витяг ЄДР від 08.02.2019.pdf
26 лютого 2019 12:59
Виписка оригінал.pdf
26 лютого 2019 12:59
аналогічний досвід.pdf
26 лютого 2019 12:59
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Відхилено 143 868,52
UAH з ПДВ
22 березня 2019 08:14
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 144 097,61
UAH з ПДВ
25 березня 2019 14:46

Документи

22 березня 2019 08:14
Електронний підпис
22 березня 2019 08:13
001.jpg
22 березня 2019 08:13
002.jpg
15 березня 2019 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 14:46
Електронний підпис
25 березня 2019 14:45
005.jpg
25 березня 2019 14:45
006.jpg
22 березня 2019 08:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
144 097,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 14:46
Електронний підпис
25 березня 2019 14:45
005.jpg
25 березня 2019 14:45
006.jpg
22 березня 2019 08:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 16:01
001.jpg укладений
07 травня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 11:04
договір.docx укладений
17 квітня 2019 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 144 097,61
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель