Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 Липовецької районної ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 21724104 |
Місцезнаходження: | 22513, Україна , Вінницька обл., смт Турбів, вул. Миру, 24 |
Контактна особа: |
Оксана Пінчук +380972401510 turbiv1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 275 540,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,73% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 09:17 |
ТД__природний газ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000005 ● 9298bb79354d4bf39d18d5b1a7ce5fa4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2019 №21
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2019 №21
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-02-19-000184-b 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-19 15:51:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі постачання природного газу (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-000184-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином замовником при укладанні договору від 16.04.2019 №24 виконані вимоги частини 2 статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-04-23 09:30:30
Пояснення
Тендерним комітетом Турбівської загальноосвіітньої школи І-ІІІ ст. Липовецької районної ради Вінницької області 22 квітня 2019 р. було прийнято рішення внести зміни до річного плану закупівель та оголосити повторно закупівлю на придбання природного газу для забезпечення теплового режиму в Турбівській загальноосвіітній школі І-ІІІ ст. Липовецької районної ради Вінницької області. Оскільки в закупівлі UA-2019-02-19-000184-b від 19.02.2019 виявлено ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня, повідомляємо, що договір на постачання природного газу для Турбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Липовецької районної ради Вінницької області , укладений з ПП "ОККО Контракт" було розірвано.
2019-05-07 16:47:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2019 16:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
160 821,18
UAH з ПДВ
|
143 868,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
184 188,36
UAH з ПДВ
|
144 097,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
184 600,72
UAH з ПДВ
|
144 326,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" |
197 776,83
UAH з ПДВ
|
145 815,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" |
187 937,44
UAH з ПДВ
|
171 817,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
186 937,44
UAH з ПДВ
|
186 937,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Відхилено |
143 868,52
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 08:14
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
144 097,61
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 16:01
|
001.jpg | укладений |
07 травня 2019 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 11:04
|
договір.docx | укладений |
17 квітня 2019 11:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 квітня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
144 097,61
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель |