Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

" Конструкційні матеріали" ДК 021:2015 – 44113620 -7 Асфальт
Очікувана вартість
3 840 000,00 UAH
UA-2019-02-19-000058-c 30ced0a5d594417394a2ed8627b2febc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губарець Катерина Віталіївна

0973143028 kvgp-2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробничо - господарське підприємство
Код ЄДРПОУ: 03364889
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23
Контактна особа: Губарець Катерина Віталіївна
0973143028
kvgp-2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 13:24
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 13:24
Початок аукціону: 07 березня 2019 11:58
Очікувана вартість: 3 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

" Конструкційні матеріали" ДК 021:2015 – 44113620 -7 Асфальт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 т.
" Конструкційні матеріали" ДК 021:2015 – 44113620 -7 Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, м Коростень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:21
Тендерна документація Асфальт 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000024 ● 9fb6d066b5ea4768ae5a686cb689ad8e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.03.2019
№15

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2019 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-02-19-000058-c від 19.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-04-09 15:40:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.

2019-04-09 15:47:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 800 240,00
UAH з ПДВ
3 800 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 3 839 000,00
UAH з ПДВ
3 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 17:11
Електронний підпис
06 березня 2019 12:52
Електронний підпис
06 березня 2019 12:51
Пропозиція.pdf
06 березня 2019 12:41
Електронний підпис
06 березня 2019 12:31
Пропозиція.pdf
06 березня 2019 12:31
Проект Договору.pdf
06 березня 2019 12:31
Калькуляція.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 13:53
Електронний підпис
05 березня 2019 13:52
Тендерна пропозиція.rar
05 березня 2019 13:52
Кваліфікаційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 3 800 240,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:25

Документи

14 березня 2019 15:24
Електронний підпис
07 березня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
3 800 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 15:24
Електронний підпис
07 березня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 квітня 2019 15:06
Коментар щодо відміни: згідно п.3. ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»прийнято рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та провести зазначену публічну закупівлю повторно, без порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
09 квітня 2019 15:06
Протокол №68 від 09.04.2019 року.png