Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)"
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-02-18-002060-b 51cad2c45ac8446e9cd597927f8e3e55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Бескровна

+380563758014
+380509047052
beskrovna_lv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Лілія Бескровна
+380563758014,+380509047052
beskrovna_lv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 12:08
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з прибирання на об’єктах Дніпровського РСП та підпорядкованих йому служб ОПР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання на об’єктах Дніпровського РСП та підпорядкованих йому служб ОПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 16:24
ТД прибирання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Особливості зазначення ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 22 лютого 2019 13:33
Дата відповіді: 25 лютого 2019 14:43
Доброго дня, Шановний Замовник, просимо Вас, позглянути можливіть включити положення в тендерну документацію, щодо особливостей зазначення ціни тендерної пропозиції, яке б урівняло учасників платників ПДВ і не платників ПДВ при участі в торгах, а саме: У разі якщо учасником процедури закупівлі є Учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: ціна тендерної пропозиції учасника в "грн. без ПДВ", до якої додається ПДВ в розмірі 20%. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу четвертого пункту 5.1. Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено - Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ).
При цьому, згідно з Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасників форми «Цінова пропозиція», яка також передбачає зазначення інформації про ціну з ПДВ.
У свою чергу, додатком 2 надана можливість зазначення ціни без ПДВ, а саме: «Якщо учасник не є платником ПДВ, то в полі «ПДВ» зазначається прочерк, при цьому значення графи «Всього без ПДВ» дорівнює значенню графи «Всього з ПДВ»».
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціну без урахування ПДВ.
Крім того, під час прийняття рішення про формування ціни тендерної пропозиції згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет керувався виключно забезпеченням рівних умов до учасників - як платників так і не платників ПДВ.
Вимога стосовно ПДВ суперечить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та відноситься до дискримінаційних вимог, тому що передбачає можливість подання тендерної пропозицій виключно платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 1 797 787,40
UAH з ПДВ
1 781 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" 1 781 966,09
UAH з ПДВ
1 781 966,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 15:51
Цінова пропозиція
05 березня 2019 17:58
22. Лист персональні дані.pdf
05 березня 2019 17:58
21. Лист санкції.pdf
05 березня 2019 17:58
20. Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2019 17:58
19. Захист довкілля.pdf
05 березня 2019 17:58
18. Лист згода.pdf
05 березня 2019 17:58
17. Стаття 17.pdf
05 березня 2019 17:58
15. Документи висотників.pdf
05 березня 2019 17:58
14. Довідка про верхолази.pdf
05 березня 2019 17:58
13. Копії трудових.pdf
05 березня 2019 17:58
7. Протокол 20.pdf
05 березня 2019 17:58
4. Опис.pdf
05 березня 2019 17:58
3. Статут ІНВАЙТ.pdf
05 березня 2019 17:58
2. Довідка повноважень.pdf
05 березня 2019 17:58
1. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 10:24
Електронний підпис
06 березня 2019 10:23
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2019 10:23
ст.17.pdf
06 березня 2019 10:23
Про платника ПДВ.pdf
06 березня 2019 10:23
Про виконання тех вимог.pdf
06 березня 2019 10:23
Оборотка.pdf
06 березня 2019 10:23
Лист про санкції.pdf
06 березня 2019 10:23
Лист відгук АВК.pdf
06 березня 2019 10:23
Довідка про співпрацю.pdf
06 березня 2019 10:23
Довідка про мтб.pdf
06 березня 2019 10:23
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2019 10:23
Висновок сес.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 1 781 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 14:11

Документи

14 березня 2019 14:11
Електронний підпис
14 березня 2019 14:10
Протокол розгляду.pdf
12 березня 2019 13:40
Електронний підпис
12 березня 2019 13:31
Протокол продовження.pdf
07 березня 2019 12:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
1 781 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 14:11
Електронний підпис
14 березня 2019 14:10
Протокол розгляду.pdf
12 березня 2019 13:40
Електронний підпис
12 березня 2019 13:31
Протокол продовження.pdf
07 березня 2019 12:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:25
Звіт про виконання договору.pdf укладений
24 квітня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 12:50
ДУ 2 до договору.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 08:36
Договор ТОВ ''І Н В А Й Т''.pdf укладений
28 березня 2019 08:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4, та пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 0327201901
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 02 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 623 250,36
UAH (в тому числі ПДВ 270 541,72 UAH)