Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 24320000-3 — ОСНОВНІ ОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (СПИРТ ЕТИЛОВИЙ 96 %)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-02-18-001752-b f914090908a84770bb542af3d955666e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Лаврюк

+380972367717 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Тячівська районна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 01992682
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Жовтнева, 48
Контактна особа: Василь Лаврюк
+380972367717
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 13:34
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9600 флакон
СПИРТ ЕТИЛОВИЙ 96 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Жовтнева, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 15:32
Додаток 4.doc
18 лютого 2019 15:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
18 лютого 2019 15:32
Додаток 3.doc
18 лютого 2019 15:32
Додаток 2.doc
18 лютого 2019 15:32
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ" 184 793,28
UAH з ПДВ
184 793,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ" 215 712,00
UAH з ПДВ
215 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 08:41
Binder1.pdf
11 березня 2019 17:13
Binder1.pdf
04 березня 2019 14:51
Електронний підпис
01 березня 2019 10:29
Propoz.pdf
01 березня 2019 10:29
Технічні вимоги (2).pdf
01 березня 2019 10:29
Інші документи (1).pdf
01 березня 2019 10:29
Договір (1).pdf
01 березня 2019 10:29
ВідгукДоговори спирт.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 12:45
Документи переможця.pdf
06 березня 2019 01:29
Проект договору.pdf
06 березня 2019 01:29
Технічні вимоги.pdf
06 березня 2019 01:29
Кваліфікаційна частина.pdf
06 березня 2019 01:29
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХУСТФАРМ"

ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХУСТФАРМ"
#20463185
Відхилено 184 793,28
UAH з ПДВ
12 березня 2019 14:58
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"
#39864417
Переможець 215 712,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 15:23

Документи

12 березня 2019 14:58
Електронний підпис
12 березня 2019 14:55
ВІДХИЛЕННЯ_1.pdf
07 березня 2019 13:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 15:23
Електронний підпис
13 березня 2019 15:19
Повiдомлення.PDF
13 березня 2019 15:19
Протокол.PDF
12 березня 2019 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"
#39864417
215 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 15:23
Електронний підпис
13 березня 2019 15:19
Повiдомлення.PDF
13 березня 2019 15:19
Протокол.PDF
12 березня 2019 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:14
Звіт.PDF укладений
02 січня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 09:39
Повідомлення.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 09:38
ДУ 2.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 09:38
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 11:12
ДУ1.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 11:11
Повідомлення.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 11:11
Повідомлення від Укрсец Імпорт.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 08:51
Додаток №1.PDF укладений
26 березня 2019 08:48
Договір.PDF укладений
26 березня 2019 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Банківські реквізити Постачальника зазначені у розділі «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПОШТОВІ ТА ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору змінити і викласти у наступній редакції: р/р UA803333910000026007054721043 в АТ КБ «ПриватБанк» м.Рівне 2. Зазначені в п.1 цієї Додаткової угоди банківські реквізити Постачальника використовуються Покупцем для оплати вартості придбаного Товару за Договором. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох автентичних примірниках рівної юридичної сили, по одному для кожної Сторони та набуває чинності з моменту її укладання і діє протягом строку дії Договору. Інші умови договору залишати без змін. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 1 14. Сума договору після внесення змін. 215 712,00 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 9600 флаконів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення двадцятої позачергової сесії VII скликання Тячівської районної ради від 08.08.2019р. №604 «Про реорганізацію Комунального закладу «Тячівська районна лікарня №1» шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня» Тячівської районної ради»: Змінити назву Замовника Комунальний заклад «Тячівська районна лікарня №1» на Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня» Тячівської районної ради, а саме викласти у новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня» Тячівської районної ради (далі – Замовник), в особі головного лікаря Яринича Ф.М., що діє на підставі Статуту… Реквізити у розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти у новій редакції: КНП «Тячівська РЛ», 90500, Закарпатська область, м.Тячів, вул. Нересенська, 48 код за ЄДРПОУ: 01992682 Р/Р UA318120160000035430074352044 в ГУДКСУ у Закарпатській області МФО 812016 Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору, укладена у двох автентичних примірниках рівної юридичної сили, по одному для кожної Сторони та набуває чинності з моменту її укладання і діє протягом строку дії Договору. Інші умови договору залишати без змін. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 215 712,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 112,00 UAH)