Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи
Очікувана вартість
113 315,00 UAH
UA-2019-02-18-001503-b ● 81d04ef0d04843b9baea8d56874ebc6d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Костянтин Стельмаков +380617698131 skv82zokb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2019 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 113 315,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,88% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7600 кілограм
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 08:40 |
ІНФОРМАЦІЯ КРУПИ.docx |
18 лютого 2019 14:53 |
forma_propozitsiyi.doc |
20 лютого 2019 08:40 |
ІНФОРМАЦІЯ КРУПИ.docx
|
||
18 лютого 2019 14:53 |
forma_propozitsiyi.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до оголошення
Дата подання: 20 лютого 2019 09:55
Дата відповіді: 21 лютого 2019 15:25
Просимо завантажити окремим файлом опис змін, які було внесено до оголошення, відповідно до п.7.1 наказу 35 (Якщо Замовник вносить зміни до документів, він зобов’язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу)
Відповідь: Зміни були завантажені шляхом оприлюднення оновленної (зі змінами) Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Перелік документів якості, який має бути наданий учасником у складі пропозиції
Дата подання: 20 лютого 2019 16:31
Дата відповіді: 21 лютого 2019 15:25
Доброго дня! Перелік документів якості, що мають бути надані учасником, визначеного замовником у пп ґ) ч. 9 Документації допорогової процедури: "документи що підтверджують якість товару - копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або інші подібні документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами." ?Надайте відповідь: 1) Документи, що визначені у п. 5 ч. 7, стосуються Постачальника (тобто, ПЕРЕМОЖЦЯ процедури)? 2) На підвердження відповідності вимогам п. 5 ч. 7 Учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист у довільній формі? 3) Перелік документів, зазначений у п. 5 ч. 7, повинен бути наданий у складі пропозиції УЧАСНИКА?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.) Так; 2.) Обов'язкове надання гарантійного листа; 3.) Не обов'язково, але після укладання договору на кожну партію поставки повині бути надані документи з п .5, ч. 7.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мендрик Євген Віталійович #3414807739 |
Переможець |
112 370,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВЫР ФОП МЕНДРИК КРУПИ.pdf | укладений |
01 березня 2019 10:43
|