Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво пішохідного мосту через р. Псел між с. Миропілля і вул. Забодух с. Запсілля Краснопільського району Сумської області
Очікувана вартість
1 758 936,00 UAH
UA-2019-02-18-001372-b 5a72306d03be4420aab60d474ed0374f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ординець

+380975269969 miropilskasr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Миропільська сільська рада"
Код ЄДРПОУ: 04389354
Місцезнаходження: 42410, Україна , Сумська обл., Краснопільський район, село Миропілля, вул. ЛЕНІНА, 23
Контактна особа: Олена Ординець
+380975269969
miropilskasr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 14:52
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 14:52
Очікувана вартість: 1 758 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 794,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пішохідний підвісний міст шириною 1,0 м, довжиною 60,0 м, з корисним розрахунковим навантаженням 400 кг/м2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво пішохідного мосту через р. Псел між с. Миропілля і вул. Забодух с. Запсілля Краснопільського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42410, Україна, Сумська область, село Миропілля, вулиця Сумська, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:53
перелік змін.PDF
01 березня 2019 14:53
18.02.2019 Тендерна документація будівництво мосту.doc
28 лютого 2019 08:13
18.02.2019 Тендерна документація будівництво мосту.doc
18 лютого 2019 14:29
обсяг робіт.PDF
18 лютого 2019 14:29
локальний кошторис.PDF
01 березня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:53
перелік змін.PDF
01 березня 2019 14:53
18.02.2019 Тендерна документація будівництво мосту.doc
28 лютого 2019 08:13
18.02.2019 Тендерна документація будівництво мосту.doc
18 лютого 2019 14:29
обсяг робіт.PDF
18 лютого 2019 14:29
локальний кошторис.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність тендерної документації ( крім технічної частини)
Дата подання: 28 лютого 2019 07:58
Дата відповіді: 28 лютого 2019 08:24
Замовником не висунуто вимоги до учасника, який пакет документів необхідно додати для підтвердження своїх можливостей та пропозиції?
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання. Цей недолік усунено. Тендерну документацію завантажено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000016 ● e7c362521ecb42b6ab3f095cc863ebfe
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.02.2019 № 8

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.02.2019 № 8

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-18-001372-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимоги Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби України в Сумській області щодо усунення порушень, виявлених в результаті моніторингу закупівлі UA-2019-02-18-001372-b рішенням тендерного комітету Миропільської сільської ради від 01.03.2019 було внесено зміни до тендерної документації закупівлі та затверджено перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Тендерна документація в новій редакції з урахуванням внесених змін та перелік змін оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-03-01 15:23:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

З метою усунення виявлених порушень законодавства Замовником внесено зміни до тендерної документації.

2019-03-05 10:29:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумжитлобуд 1 565 876,97
UAH з ПДВ
1 565 876,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 12:14
технічне завдання.pdf
27 березня 2019 12:14
розрахунок інші витрати.pdf
27 березня 2019 12:14
Проект договора.pdf
27 березня 2019 12:14
обєктний кошторис.pdf
27 березня 2019 12:14
локальний кошторис.pdf
27 березня 2019 12:14
Кошторисний розрахунок.pdf
27 березня 2019 12:14
Копія СТАТУТ ТОВ.pdf
27 березня 2019 12:14
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2019 12:14
Інформація_ додаток 6.pdf
27 березня 2019 12:14
Договірна ціна.pdf
27 березня 2019 12:14
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумжитлобуд

Інформація про відміну

Дата відміни
27 березня 2019 14:52
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій