Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108 |
Контактна особа: |
Юлія Кушнір +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 168 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 845,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 16:36 |
вимоги до товару.docx | |
15 лютого 2019 16:36 |
ТД.docx | |
15 лютого 2019 16:33 |
проект договору.docx |
15 лютого 2019 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
15 лютого 2019 16:36 |
вимоги до товару.docx
|
||
15 лютого 2019 16:36 |
ТД.docx
|
||
15 лютого 2019 16:33 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-27-000080 ● 96ae4d0f76d64524bc4059fb64708f1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2019 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2019 №17
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.03.2019 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2019-02-15-002410-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-16 15:35:36
звернення за роз’ясненням
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області було проведено моніторинг закупівлі Молоко та вершки (Молоко пастеризоване) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 15510000-6 Молоко та вершки (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-02-15-002410-b) (надалі – Закупівля № UA-2019-02-15-002410-b).
За результатами моніторингу було встановлено, що при складанні тендерної документації замовником не враховано вимог частини першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), частини першої статті 25 Закону, частини першої статті 30 Закону.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону, просимо надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме:
1. Надати роз’яснення в чому саме полягало порушення замовником ч. 1 ст. 15, ч.1 ст.25, ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», за умови, що вся інформація та документація при проведенні Закупівлі № UA-2019-02-15-002410-b подавалася виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель та замовником не було відхилено тендерних пропозицій учасників на підставі ч. 1 ст. 30 Закону?
2. Надати роз’яснення, яким чином замовник має усунути виявленні порушення, зазначені у висновку, якщо процедура Закупівлі № UA-2019-02-15-002410-b завершена шляхом підписання договору із переможцем торгів. Договір був підписаний та оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, визначеному Законом, до моменту проведення моніторингу по Закупівлі № UA-2019-02-15-002410-b?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-04-25 11:56:15
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до абз.11 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормою ч.8 ст. 7-1 Закону визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи викладене повідомляємо, що за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме Вінницькою обласною дитячою клінічною лікарнею (далі – замовник) у Додатку №4 тендерної документації встановлено вимогу надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам, що суперечить частині першій статті 14 та частині першій статті 25 Закону .
Водночас, згідно частини першої статті 30 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій.
Зважаючи на те, що вимога про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить нормам Закону, а зразок не є частиною тендерної пропозиції встановлення вимог замовником у тендерній документації щодо відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з ненаданням зразку продукції, невідповідності зразка товару вимогам замовника, зазначеним в тендерній документації, суперечить вимогам частини першої статті 30 Закону.
Враховуючи вищевикладене, відповідно у п.3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу ІІ висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області було проведено моніторинг закупівлі Молоко та вершки (Молоко пастеризоване) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 15510000-6 Молоко та вершки (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-02-15-002410-b) (надалі – Закупівля № UA-2019-02-15-002410-b). За результатами моніторингу було встановлено, що при складанні тендерної документації замовником не враховано вимог частини першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), частини першої статті 25 Закону, частини першої статті 30 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до абз.2 ч. 8 ст. 7-1 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись абз.2 ч. 8 ст. 7-1 Закону, повідомляємо наступне. Положеннями ч.1 ст. 14 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. В частині 1 статті 25 Закону зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. На виконання вище вказаних вимог Закону, всі документи та інформація як щодо тендерної документації, так і щодо тендерної пропозиції подавалися виключно у формі та спосіб, визначені положеннями Закону. При цьому, положеннями ч.ч. 1,2 ст.700 ЦК України визначено, що продавець зобов'язаний надати покупцеві необхідну і достовірну інформацію про товар, що пропонується до продажу. Інформація має відповідати вимогам закону та правилам роздрібної торгівлі щодо її змісту і способів надання. Покупець має право до укладання договору купівлі-продажу оглянути товар, вимагати проведення в його присутності перевірки властивостей товару або демонстрації користування товаром, якщо це не виключено характером товару і не суперечить правилам роздрібної торгівлі. Тому, замовником при формуванні вимог тендерної документації по закупівлі продукту харчування було, крім іншого враховано соціальну значущість закладу, специфіку діяльності закладу, яка полягає у наданні високоспеціалізованої, багатопрофільної медичної допомоги дитячому населенню всієї області та зумовлені цим особливі підходи та суворо регламентовані вимоги до харчування хворих дітей та матерів, які здійснюють грудне вигодовування. Тендерна документація була складена з врахуванням попередження виникнення випадків поставки недоброякісної продукції; мінімалізації ризиків щодо перебоїв при поставці продуктів харчування, у зв’язку із поставкою неякісної продукції, що може загрожувати порушенню нормативно встановленого процесу харчування дітей – пацієнтів закладу, та матерів, які здійснюють грудне вигодовування; виявлення недобросовісного постачальника на етапі до укладення договору. Окремо просимо звернути увагу, що процедура Закупівлі № UA-2019-02-15-002410-b завершена шляхом укладення договору із переможцем торгів. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Договір є чинним та згідно із його положеннями та вимогами чинного законодавства сторони повинні виконувати свої зобов’язання, що виникли в результаті укладення вище вказаного договору. Крім того, чинним законодавством України, що регламентує правовідносини у сфері здійснення публічних закупівель та здійснення моніторингу публічних закупівель, не встановлено механізму усунення вказаних у висновку недоліків тендерної документації, коли закупівля завершена та за наслідками її проведення укладено договір, при тому, що виявленні недоліки не вплинули на законність проведення процедури закупівлі та укладення договору,.
2019-04-18 14:15:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
105 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сандульський Ігор Петрович |
118 400,00
UAH з ПДВ
|
112 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест" |
146 400,00
UAH з ПДВ
|
146 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" #41035134 |
Переможець |
105 600,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 10:32
|
Додаткова угода 5 Вівальді .pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:31
|
дод.угода4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 15:46
|
Додаткова угода молоко.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 16:33
|
Додаткова Угода молоко.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2019 14:43
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 12:09
|
Договір молоко.pdf | укладений |
27 березня 2019 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. зміна ціни на 10 % з 13,20 на 14,52 2. зменшення кількості з 8 000 на 7 329 кг 3. зменшення суми договору на 1,32 |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Молоко пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5% терміном придатності 3-7діб з 14,52 грн. з ПДВ на 15,96 грн. з ПДВ, та викласти додаток №1 до Договору в новій редакції (Додаток № 1 до даної Додаткової угоди). 2. У зв’язку з тим, що зміна ціни за одиницю товару не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони домовилися зменшити кількість товару «Молоко пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5% терміном придатності 3-7діб» - з 8 000,000 кг. до 6 969,000 кг. |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, на підставі п.3.2. Договору, п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та враховуючи фактичну потребу Замовника у закупівлі, дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі молока пастеризованого з масовою часткою жиру 2,5% терміном придатності 3-7діб на 1254 кг та зменшити суму закупівлі на 20 013.84 грн.. у зв’язку з чим п. 3.1. Договору викласти в наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |