Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання персональних комп’ютерів для Хмельницької міської поліклініки №4
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2019-02-15-002274-b 8c8360c2e58e494f93cba54fd4ba7891
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горобець Олена Анатоліївна

+380382670900 Hm03397726@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницька міська поліклініка №4
Код ЄДРПОУ: 03397726
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Молодіжна, 9
Контактна особа: Горобець Олена Анатоліївна
+380382670900
Hm03397726@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2019 16:06
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:58
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Молодіжна, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:02
тен.документація Компьютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2019 09:35
Дата відповіді: 19 лютого 2019 11:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.

2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 18 лютого 2019 16:15
Дата відповіді: 19 лютого 2019 11:13
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 3. Доброго дня! Повідомляємо Вас, що вимоги до комп'ютерного обладнання встановлені в Додатку 2 ТД (технічні вимоги). Встановлення додаткових вимог зменшить коло потенційних Учасників, Замовник зацікавлений в тому, щоб закупити товар у найкоротші терміни.
Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури та приймання товару, тому гарантуємо перевірку товару, програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM, безпосередньо під час його отримання, у випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.

Дякуємо за Ваше звернення та небайдужість до проблем в закупівлях неліцензійного товару, в тому числі програмного забезпечення комп’ютерної техніки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович 187 180,00
UAH з ПДВ
187 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 204 120,00
UAH з ПДВ
204 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 17:34
Довідка несудимість
15 березня 2019 17:34
Довідка заборгованість
15 березня 2019 17:34
Гарантійний_лист ст. 17
28 лютого 2019 14:49
Повідомлення
28 лютого 2019 14:49
Сан-епидем_висновки_Асер
28 лютого 2019 14:49
Acer SA240
28 лютого 2019 14:49
Cертифікати
28 лютого 2019 14:49
Аналогічні_дог
28 лютого 2019 14:49
Документи
28 лютого 2019 14:49
Максимюк_довідки
28 лютого 2019 14:49
Проект_договору
28 лютого 2019 14:49
Гарантійниий_лист
28 лютого 2019 14:49
Тендерна_пропозиція
28 лютого 2019 14:49
Технічні_вимоги

Публічні документи

03 березня 2019 13:53
Електронний підпис
03 березня 2019 13:38
Технічна документація.pdf
03 березня 2019 13:38
довідка виробник .pdf
03 березня 2019 13:38
Проект договору.pdf
03 березня 2019 13:38
статут.pdf
03 березня 2019 13:38
наказ на директора.pdf
03 березня 2019 13:38
протокол директора.pdf
03 березня 2019 13:38
статут.pdf
03 березня 2019 13:38
КК відгук буковинський.pdf
03 березня 2019 13:38
10593334_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Максим'юк Олександр Олександрович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович
#3590709011
Переможець 187 180,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 17:22

Документи

11 березня 2019 17:21
Електронний підпис
04 березня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович
#3590709011
187 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 17:21
Електронний підпис
04 березня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 14:50
підписаний договір укладений
22 березня 2019 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 187 180,00
UAH