Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
387 314,75 UAH
UA-2019-02-15-001903-b 6a695ed790e4440badc89ca1392f3541
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорова Лілія

+380503733841 ARTMUSEUM_IF@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МУЗЕЙ МИСТЕЦТВ ПРИКАРПАТТЯ
Код ЄДРПОУ: 05534151
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НОВГОРОДСЬКА, будинок 49
Контактна особа: Федорова Лілія
+380503733841
ARTMUSEUM_IF@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
обгрунтування зазначено у протоколі, що додається

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 15:29
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30926 м3
за кодом ДК021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

15 лютого 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:01
20190215_144043.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-21-000031 ● aea725e7404140189feb037835cff0b0
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

21.02.2019 № 13

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.02.2019 №13
Перелік
процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-02-15-001903-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-05 10:52:23

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі газового палива (Природний газ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-001903-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. На підставі яких документів (експертних, нормативних, технічних чи інших), замовником застосовано переговорну процедуру (скорочену) відповідно до пункту третього частини другої статті 35 Закону, а саме: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюються за рішенням замовника щодо кожної процедури?
2. Чому тендерним комітетом не заплановано та не проведено закупівлю природного газу за процедурою відкритих торгів, як визначено Законами України «Про публічні закупівлі» та «Про ринок природного газу»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-06 12:07:13

застосування переговорної процедури (скориченої) закупівлі за предметом коду ДК 021:2015 - 09120000-6 "Газове паливо" (Природний газ)

Тендерним комітетом Музею мистецтв Прикарпаття було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру (скорочену) закупівлі відповідно до пункту третього частини другої статті 35 Закону за предметом згідно коду ДК 021:2015 - 09120000-6 "Газове паливо" (Природний газ) (протокол №1 засідання тендерного комітету від 15.02.2019р.) та за результатом проведених переговорів з можливим постачальником в особі ТОВ "Івано-Франківськгаз збут" (протокол № 3 засідання тендерного комітету від 15.02.2019р.) прийнято рішення про намір укласти договір, з причин визначених замовником, а саме за повідомленням про припинення (обмеження) газопостачання (розподілу природного газу) № 76003.2 - К1-711-0119 від 23.01.2019р.
Припинення газопостачання призведе до порушення температурного режиму у приміщеннях музею, де зберігаються музейні цінності, які належать до Державної частини музейного фонду України, що в свою чергу призведе до їх безповоротного псування та завдасть значних матеріальних збитків.
А також у зв'язку із залишковим принципом фінансування закладів культури та отриманням постійного кошторису на 2019 рік в кінці січня даного року, виникла проблема у розрахунку очікуваної вартості закупівлі природного газу.
Таким чином, ми маємо нагальну потребу у забезпеченні газопостачання в наслідок особливих еконоічних обставин, які унеможливлюють дотриання замовником строків для проведення процедури відкритих торгів, у тому числі пов'язаних з недопущенням настання надзвичайних ситуацій, що поставить під загрозу збереження матеріальних цінностей, здоров'я працівників музею та відвідувачів.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет МУЗЕЮ МИСТЕЦТВ ПРИКАРПАТТЯ розірвав договір №41АB767-670-19 від 25.02.2019 року додатковою угодою №2 від 22.03.2019 року у зв’язку з тим, що відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі Замовником проведена закупівля із порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі.

2019-03-22 14:36:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • відсутній механізм

Додатковою угодою №2 від 22.03.2019 року до договору від 25.02.2019 №41АB767-670-19 тендерним комітетом замовника розірвано даний договір у зв'язку з порушеннями, які вказані у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме: дана закупівля проведена із порушенням законодавства про публічні закупівлі в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі.

2019-03-27 17:08:16

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ»
#39595350
Переможець 387 314,75
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 15:29

Документи

15 лютого 2019 15:28
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:28
20190215_162255.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 15:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ»
#39595350
387 314,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 15:28
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:28
20190215_162255.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 14:33
Додаткова на розірвання.PDF укладений
22 березня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 14:48
7.PDF укладений
26 лютого 2019 14:46
6.PDF укладений
26 лютого 2019 14:46
5.PDF укладений
26 лютого 2019 14:46
4.PDF укладений
26 лютого 2019 14:46
3.PDF укладений
26 лютого 2019 14:46
2.PDF укладений
26 лютого 2019 14:46
1.PDF укладений
26 лютого 2019 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: неможливості усунення порушень ,встановлених моніторингом ДАСУ