Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Вебсайт: | http://uozter.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Контактна особа: |
Оксана Теодорівна Волчек +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 5 830 949,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 154,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 15:42 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
01 березня 2019 15:42 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
15 лютого 2019 13:53 |
технічне завдання.docx | |
15 лютого 2019 13:53 |
проект договору.docx |
01 березня 2019 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2019 15:42 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||
01 березня 2019 15:42 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
15 лютого 2019 13:53 |
технічне завдання.docx
|
|||
15 лютого 2019 13:53 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-23-000049 ● e6f805590c924b60841661e6f148709c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.04.2019 №25
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.04.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-02-15-001528-b від 15.02.2019 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-10 14:50:50
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу по предмету закупівлі «Будівництво амбулаторії по вул. Осередок 15 Б в с. Більче-Золоте Борщівського району Тернопільської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-001528-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Прошу пояснити чому в «Технічному завданні» поряд з закупівлею будівельних робіт передбачено придбання та встановлення медичного обладнання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-14 16:31:24
Пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений в електронній системі закупівель 10 травня 2019 року, щодо предмету закупівлі «Будівництво амбулаторії по вул. Осередок 15 Б в с. Більче-Золоте Борщівського району Тернопільської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-001528-b), управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
По вищезазначеному об’єкту закупівлі є розроблена Проектно-кошторисна документація «Будівництво амбулаторії по вул. Осередок 15 Б в с. Більче-Золоте Борщівського району Тернопільської області», Експертний звіт №20-0008-19/1 від 28.02.2019 р. щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва.
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 року № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищенаведене, медичне обладнання включено у предмет закупівлі відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Проектно-кошторисної документації «Будівництво амбулаторії по вул. Осередок 15 Б в с. Більче-Золоте Борщівського району Тернопільської області».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 15 травня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації надає аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «БП «БУДКОМФОРТ» про відсутність у довідці про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів (таблиця «а» додатку № 1 тендерної документації) інформації про виробника повідомляємо, що відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно з таблицею «а» додатку № 1 тендерної документації Учасник зазначає «Виробник/марка та термін експлуатації (років)». Тобто учасник повинен зазначити або виробника, або марку механізму чи транспортного засобу та термін експлуатації. Учасник ТОВ «БП «БУДКОМФОРТ» у наданій таблиці зазначив всю необхідну інформацію, передбачену тендерною документацією Замовника. Крім цього, інформація про виробника та марку міститься у копіях свідоцтв на транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Таким чином, відсутність інформації про виробника не є порушенням вимог тендерної документації. 2. Стосовно зауважень про відсутність у тендерної пропозиції ТОВ «БП «БУДКОМФОРТ» інформації про розряди муляра та штукатура повідомляємо наступне. У законодавстві України штатний розпис згадується в cтатті 64 Господарського кодексу України, згідно з якою підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис – це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всiх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли, а також на фiзичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника. Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі). Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису затверджена наказом Міністерства фінансів України вiд 28.01.2002 р. № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету». Відповідно до п. 3 Примітки Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Таким чином, неподання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації, так як не передбачено законодавством України. Крім того, тендерною документацією (п.2.3 ч.1 Додатку 1) передбачено зазначення розряду в штатному розписі лише тоді, коли посада передбачає присвоєння розряду. Замовник не вправі перевіряти наявність розрядів працівників Учасника. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що процедуру відкритих торгів на закупівлю «Будівництво амбулаторії по вул. Осередок 15 Б в с. Більче-Золоте Борщівського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) проведено з дотриманням норм чинного законодавства, підстав для скасування рішення щодо кваліфікації пропозиції Учасника ТОВ «БП «БУДКОМФОРТ» немає.
2019-05-21 16:47:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-15-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2019 № 48
Тернопіль
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 15 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-02-15-001528-b та UA-2019-03-07-001837-а, здійснених Управлінням охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації.
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
СМОЛІНСЬКА
Жанна
Анатоліївна – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель ;
БАСАРАБА
Ярослав
Іванович – заступник начальника відділу взаємодії з правоохоронними органами.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
2019-07-15 15:36:59
Ризики, що спрацювали
RISK1-13_1
RISK1-3_1
RISK1-2_2
RISK1-12
RISK1-13_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" " #42289320 |
Переможець |
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:57
|
Додаткова угода № 2 Договір № 26 Більче-Золоте.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 15:04
|
Договір № 26 від 29.03.2019 року.pdf | укладений |
29 березня 2019 14:54
|
Договір № 26 від 29.03.2019 року №1.pdf | укладений |
29 березня 2019 14:54
|
Договір № 26 від 29.03.2019 року №2.pdf | укладений |
29 березня 2019 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: 12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2020 р., а в частині розрахунків до повного його виконання." |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |