Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична м’ясорубка; духова шафа; електрична сковорода; електрична піч
Очікувана вартість
1 006 500,00 UAH
UA-2019-02-15-001037-b 2d9e9b9092604106bc4992787b18efaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:52
Очікувана вартість: 1 006 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 065,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
електрична м’ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов'янська, м. Святогірська Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
16 штука
духова шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов'янська, м. Святогірська Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
19 штука
електрична сковорода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов'янська, м. Святогірська Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 штука
електрична піч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов'янська, м. Святогірська Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:04
проект договору_обладнання.doc
15 лютого 2019 12:04
ТД_обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Електрична піч
Дата подання: 19 лютого 2019 16:23
Дата відповіді: 20 лютого 2019 10:08
Прошу уточнити розміри деко для Електричної пічі, та внести зміни у тендерну документаціюі: у тендерній документаціі зазначено розміри деко : (євростандарт): 530x545x30мм.(GN1/1) Прошу звернути увагу що : GN1/1 має розмір 530х325х 20(або 40) у євростандарті непередбачено висоту деко 30 мм
Відповідь: Розміри деко (євростандарт): 530x545x30мм.(GN1/1) вказані згідно п. 2 Технічні характеристики паспорту Плити електричної виробника.
Матеріал виконання духової шафи
Дата подання: 20 лютого 2019 11:54
Дата відповіді: 20 лютого 2019 15:03
Доброго дня! З якого матеріалу потрібні духові шафи? Є два види: 1. Фронтальне обліцювання - нержавіюча сталь, бокове обліцювання - сталь з полімерним покриттям 2. Повністю нержавіюча сталь
Відповідь: 1. Фронтальне обліцювання - нержавіюча сталь, бокове обліцювання - сталь з полімерним покриттям

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-18-000036 ● ac30e729e0d94c04b2c3082e27ab88a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

від 18.02.2019 № 9
м.Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 18.02.2019 № 9

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

6 Відділ освіти Слов'янської міської ради UA-2019-02-15-001037-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-19 11:44:49

Заперечення до висновку

Зважаючи на положення Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 (далі – Порядок №454), в якому сказано, що предмет закупівлі товарів і послуг Замовник визначає самостійно [згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – ДК 021:2015, CPV, Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги], визначення предмета закупівлі – повністю відповідальність замовника.
Згідно із Загальними положеннями ДК 021:2015, CPV складається з основного словника і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складається з дев’яти цифр; групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет закупівлі. Код складається із 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ; перші три цифри визначають групу; перші чотири цифри визначають клас; перші п’ять цифр визначають категорію. Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра – контрольна. Саме узагальнені цифри в коді та їх деталізація з відповідними назвами дають можливість визначитися замовникові, до якого саме коду за четвертою цифрою доцільніше віднести той чи інший предмет закупівлі. Таким чином визначення предмета закупівлі, згідно з кодом та його назвою, належить до виключної компетенції кожного окремого замовника.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення за номером UA-2019-02-15-001037-b на закупівлю товару За кодом CPV за ДК 021:2015 – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (електрична м’ясорубка; духова шафа; електрична сковорода; електрична піч).
Згідно з п. 4.1. тендерної документації на вищевказану закупівлю та додатку 3 до тендерної документації, в якому наведений опис технічних характеристик та зразки обладнання (додаток 3 додається), який свідчить про те, що дане обладнання з продуктивністю 600 кг на годину, вказаними габаритами, напругою, масою не може відноситься до електричних побутових приладів.
У Висновку ДАСУ ID моніторингу: UA-M-2019-02-18-000036 вказано на закупівлю
лабораторних реактивів, ця інформація є помилковою.
Отже, замовником не було порушено пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII (із змінами) (далі – Закон) та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-02-19 13:58:48

Відповідь

Абзацом другим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, визначено, що під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відділ освіти Слов'янської міської ради (далі – Замовник) не є закладом громадського харчування, таким чином закупівля товару: електрична м’ясорубка; духова шафа; електрична сковорода; електрична піч відноситься за показником четвертої цифри основного словника до ДК 021:2015: 39710000-9 – «Побутова техніка».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО 1 000 000,00
UAH з ПДВ
944 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" 1 003 500,00
UAH з ПДВ
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 1 002 855,84
UAH з ПДВ
959 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 15:30
Електронний підпис
07 березня 2019 15:22
ст17.PDF
07 березня 2019 15:22
довідка податкова.pdf
07 березня 2019 15:22
Несудимість
01 березня 2019 14:44
Електронний підпис
01 березня 2019 14:35
4 Проект-договір.pdf
01 березня 2019 14:35
1.17 санкції.PDF
01 березня 2019 14:35
1.16 захист довкілля.PDF
01 березня 2019 14:35
1.15 лист-згода.pdf
01 березня 2019 14:35
1.14 Інструкція МІМ-300.pdf
01 березня 2019 14:35
1.13 лист-гарантія.pdf
01 березня 2019 14:35
1.11 Паспорт ШЖЕ.pdf
01 березня 2019 14:35
1.11 паспорт ПЕ-6Ш.pdf
01 березня 2019 14:35
1.11 паспорт МИМ.pdf
01 березня 2019 14:35
1.7 Відоості про учасника.pdf
01 березня 2019 14:35
1.6.5 Копія витяг ПДВ.PDF
01 березня 2019 14:35
1.6.4 ОПП.pdf
01 березня 2019 14:35
1.6.2 Копія виписка.pdf
01 березня 2019 14:35
1.6.1 Статут.pdf
01 березня 2019 14:35
1.4 додаток 5.pdf
01 березня 2019 14:35
1.3 додаток 3.PDF
01 березня 2019 14:35
1.2 Додаток 2.pdf
01 березня 2019 14:35
1.1 цінова.PDF

Публічні документи

02 березня 2019 17:17
Електронний підпис
02 березня 2019 17:15
паспорт.pdf
02 березня 2019 17:15
код.pdf
02 березня 2019 17:15
Витяг з ЄДР 2018р.pdf
02 березня 2019 17:15
Виписка з ЄДР.pdf
02 березня 2019 17:15
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2019 17:15
проект доовора.pdf
02 березня 2019 17:15
Лист щодо інструкції.pdf
02 березня 2019 17:15
Довідки з банку.pdf
02 березня 2019 17:15
Довідка щодо санкцій.pdf
02 березня 2019 17:15
Довідка щодо підпису.pdf
02 березня 2019 17:15
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2019 17:15
Гарантійний лист 2.pdf
02 березня 2019 17:15
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

03 березня 2019 15:50
Електронний підпис
03 березня 2019 15:49
21_Довідки.pdf
03 березня 2019 15:49
14_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2019 15:49
13_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2019 15:49
12_Статут.pdf
03 березня 2019 15:49
11_Повноваження.pdf
03 березня 2019 15:49
10_Ст.17.pdf
03 березня 2019 15:49
08_Довідка_досвід.pdf
03 березня 2019 15:49
06_Паспорт плита.pdf
03 березня 2019 15:49
05_Паспорт сковорода.pdf
03 березня 2019 15:49
04_Паспорт шафа.pdf
03 березня 2019 15:49
02_Сертифікати.pdf
03 березня 2019 15:49
01_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРМ-ЕКО

ФОП "ПОЛІЩУК ЮЛІЯ ПЕТРІВНА"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
Переможець 944 999,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:44

Документи

05 березня 2019 16:44
Електронний підпис
05 березня 2019 16:44
протокол_76.PDF
04 березня 2019 12:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
944 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 16:44
Електронний підпис
05 березня 2019 16:44
протокол_76.PDF
04 березня 2019 12:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 09:06
доп_угода_1_договір_46.PDF зміни до договору
18 березня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 08:42
договір_46.PDF укладений
18 березня 2019 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися зменшити ціну за одиницю товару згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2.6. договору № 46 від 18.03.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 900 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 150 100,00 UAH)