Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000661-c 6da7553402f74059b8cfde71457e78f6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2019 10:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу «миша», операційна система) для централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу «миша», операційна система) для централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:59
Проект договора-додаток 7.docx
15 лютого 2019 15:25
ТД Перс.комп.-для ЦБШ.doc
15 лютого 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:59
Проект договора-додаток 7.docx
15 лютого 2019 15:25
Проект договору-додаток 7 до ТД.docx
15 лютого 2019 15:25
ТД Перс.комп.-для ЦБШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 18 лютого 2019 10:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На ваше звернення повідомляємо, що в ТД відсутня інформація щодо торгової марки або моделі, але згідно п.4.14 додатку 3 до ТД "В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника"
Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" до участі в закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності, сума ПДВ 20% не додається до суми учасника не платника податку. Ціни учасників не порівнюється без ПДВ. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників відбувається згідно ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 48 456,00
UAH з ПДВ
48 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 15:34
Сертификаты GTL.rar
01 березня 2019 15:34
Пропозиція.pdf
01 березня 2019 15:34
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 березня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій