Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (свинина, яловичина ,тушки курей охолодженні)
Очікувана вартість
262 793,00 UAH
UA-2019-02-15-000655-c 44ae0263ad3f4a2491ae2f654773d618
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Олександр Васильович

+380435621055 mkssi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20085915
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
Контактна особа: Кравчук Олександр Васильович
+380435621055
mkssi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 15:27
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 15:27
Початок аукціону: 05 березня 2019 13:22
Очікувана вартість: 262 793,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 313,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М'ясо (свинина, яловичина ,тушки курей охолодженні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3073 кг
М'ясо (свинина, яловичина ,тушки курей охолодженні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул.Спортивна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:23
Оголошення ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000056 ● 945d763e8e65441f9c7d57dc7138f3ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.06.2019 №29
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-02-15-000655-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-07 14:09:06

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі м'яса (свинина, яловичина, тушки курей охолодженні) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-000655-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питань.
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
2. Що слугувало підставою при визначенні в тендерній документації строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме в пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 4 додатку 2 «Форма «Тендерної пропозиції»»?
3. Яким чином учасник ФОП «Мазур О.В.», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 11.03.2019 №25) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- договору з постачальником або листа про намір співпраці у 2019 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги замовнику (підпункт 2.3.3 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації);
- копії погодження відповідного територіального органу Держпродспоживслужби на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2018 рік (підпункт 2.3.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації);
- чинних документів, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: експертний висновок, протокол випробувань, які підтверджують якість товару згідно норм діючого законодавства України (підпункт 2.3.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації);
- копії експлуатаційного дозволу (підпункт 5.1.1 пункту 5.1 розділу 3 тендерної документації);
- документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (підпункт 5.4.2 пункту 5.4 розділу 3 тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-12 14:25:03

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Надання інформації про усунення порушення замовником

Мурованокуриловецька санаторна школа-інтернат (Пояснення з приводу висновку про моніторинг до закупівлі)

2019-06-26 16:36:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-08-02-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.08.2019 №41 Вінниця Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ: 1.Призначити з 05 серпня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-02-15-000655-с, UA-2017-12-27-001129-a, UA-2019-05-28-001848-c, здійснених Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2019-08-02 11:08:07


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В. 262 653,00
UAH з ПДВ
262 653,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олексюк С.Я. 262 700,00
UAH з ПДВ
262 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2019 22:59
Довідка.pdf
07 березня 2019 14:23
Довідка ДФС
04 березня 2019 15:04
Договір
03 березня 2019 22:52
7.2. Сертифікати.rar
03 березня 2019 22:52
1. Пропозиція.rar

Публічні документи

03 березня 2019 11:27
Установчі документи.rar
03 березня 2019 11:27
Довідки.rar
03 березня 2019 11:27
Технічна специфікація.pdf
03 березня 2019 11:27
Договір Муровані.pdf
03 березня 2019 11:27
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мазур О.В.

ФОП Олексюк С.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
Переможець 262 653,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:46

Документи

11 березня 2019 16:46
Електронний підпис
11 березня 2019 16:45
Протокол
05 березня 2019 13:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
262 653,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 16:46
Електронний підпис
11 березня 2019 16:45
Протокол
05 березня 2019 13:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:57
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 14:52
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:41
Протокол 83.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:38
Договір зміни до договору
28 грудня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 10:48
Договір укладений
26 березня 2019 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі курей
Номер договору про закупівлю: №15
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №15
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 236 337,77
UAH (в тому числі ПДВ 39 389,63 UAH)