Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 20085915 |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3 |
Контактна особа: |
Кравчук Олександр Васильович +380435621055 mkssi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 15:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 15:27 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 13:22 |
Очікувана вартість: | 262 793,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 313,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 15:23 |
Оголошення ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000056 ● 945d763e8e65441f9c7d57dc7138f3ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2019 №29
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-02-15-000655-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-07 14:09:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м'яса (свинина, яловичина, тушки курей охолодженні) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-000655-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питань.
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
2. Що слугувало підставою при визначенні в тендерній документації строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме в пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 4 додатку 2 «Форма «Тендерної пропозиції»»?
3. Яким чином учасник ФОП «Мазур О.В.», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 11.03.2019 №25) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- договору з постачальником або листа про намір співпраці у 2019 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги замовнику (підпункт 2.3.3 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації);
- копії погодження відповідного територіального органу Держпродспоживслужби на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2018 рік (підпункт 2.3.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації);
- чинних документів, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: експертний висновок, протокол випробувань, які підтверджують якість товару згідно норм діючого законодавства України (підпункт 2.3.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації);
- копії експлуатаційного дозволу (підпункт 5.1.1 пункту 5.1 розділу 3 тендерної документації);
- документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (підпункт 5.4.2 пункту 5.4 розділу 3 тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-12 14:25:03
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Надання інформації про усунення порушення замовником
Мурованокуриловецька санаторна школа-інтернат (Пояснення з приводу висновку про моніторинг до закупівлі)
2019-06-26 16:36:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-08-02-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.08.2019 №41 Вінниця Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ: 1.Призначити з 05 серпня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-02-15-000655-с, UA-2017-12-27-001129-a, UA-2019-05-28-001848-c, здійснених Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
2019-08-02 11:08:07
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мазур О.В. #2814520675 |
Переможець |
262 653,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:57
|
Звіт про виконання договору | укладений |
02 січня 2020 14:52
|
Звіт про виконання договору | укладений |
02 січня 2020 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:41
|
Протокол 83.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:38
|
Договір | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 10:48
|
Договір | укладений |
26 березня 2019 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі курей |
Номер договору про закупівлю: | №15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №15 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |