Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
23 400,00 UAH
UA-2019-02-15-000251-b ● 288bc1d18282422d9e577deb9b590dcb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827792 |
Вебсайт: | http://dndz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, пл. Петра Калнишевського, 2 |
Контактна особа: |
Світлана Кирилаха +380977656947 tenderdndz@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 09:28 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 12:25 |
Очікувана вартість: | 23 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
багатофункціональний пристрій (БФП) лазерний ч/б Canon i-SENSYS MF3010, 600x1200 dpi, швидкість друку: 18 стор/хв, швидкість копіювання: 12 стор/хв, (катридж Canon 725 (3484B002)) з USB-кабелем у комплекті, аналог та/або еквівалент.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам`янське, майдан Петра Калнишевського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 08:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 09:39 |
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю.docx | |
15 лютого 2019 09:39 |
проект договору.docx |
19 лютого 2019 08:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2019 09:39 |
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю.docx
|
|||
15 лютого 2019 09:39 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 16 лютого 2019 14:38
Дата відповіді: 18 лютого 2019 13:32
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та зазначити, щоб учасники у період кваліфікації надали серійний номер запропонованого обладнання, що постачається для перевірки у локального офісу виробника та заради уникнення поставки сірого товару та підтвердження того, що обладнання ввозитися на територію України через офіційні канали зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Та усунення не добросовісної конкуренції від учасників, які можуть запропонувати «сірий» товар, який буде коштувати дешевше ніж офіційний, відповідно не матиме гарантії від виробника по усій території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про закупівлю (п.2.7.) замовником передбачено гарантійний термін обслуговування не менше 12 місяців з моменту прийняття передачі товару. В кваліфікаційних вимогах до закупівлі(п.5) зазначено надання документів для підтвердження якості та відповідності технічним вимогам, а саме сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, технічний паспорт, які встановлені чинним законодавством, а також надання листа-авторизацію від виробника товару з підтвердженням права учасника представляти заявлений товар на території України та можливості поставки товару відповідної якості у встановлені замовником строки конкретно на цю процедуру закупівлі (з метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції).
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 лютого 2019 10:01
Дата відповіді: 19 лютого 2019 11:50
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Департамент економічного розвитку міської ради не обмежує в участі у закупівлі будь-якого учасника. При цьому подана пропозиція буде прийнята виключно за умови відповідності умовам закупівлі, в тому числі наданні усіх необхідних документів, та за результатами електронного реверсного аукціону. Відповідно до оголошення про закупівлю, а саме в кваліфікаційних вимогах до учасників (п 5.4.) зазначено перелік документів, які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, зокрема свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Також учасник у ціновій пропозиції за формою згідно додатку 2 зазначає ціну товару без ПДВ та з ПДВ, або без ПДВ.
Відповідно до умов закупівлі та додатку до річного плану департаменту, очікувана вартість закупівлі складає 23 400,00 грн. Із метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та дотримання принципів публічних закупівель, замовник визначатиме переможця виключно за ціновою пропозицією, зазначеною учасником, не віддаючи жодної переваги платникам чи не платникам ПДВ. При цьому додатково ПДВ до очікуваної вартості закупівлі додаватися не буде.
Відповідно до умов закупівлі та додатку до річного плану департаменту, очікувана вартість закупівлі складає 23 400,00 грн. Із метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та дотримання принципів публічних закупівель, замовник визначатиме переможця виключно за ціновою пропозицією, зазначеною учасником, не віддаючи жодної переваги платникам чи не платникам ПДВ. При цьому додатково ПДВ до очікуваної вартості закупівлі додаватися не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" |
13 689,00
UAH з ПДВ
|
12 981,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
20 988,00
UAH з ПДВ
|
12 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
21 678,00
UAH з ПДВ
|
21 678,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
22 278,00
UAH з ПДВ
|
22 278,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" #30675914 |
Відхилено |
12 981,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 08:49
|
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" #37054093 |
Відхилено |
12 988,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 10:19
|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Відхилено |
21 678,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 15:55
|
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2981209581 |
Переможець |
22 278,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 11:54
|
договір МФУ.pdf | укладений |
25 березня 2019 11:53
|