Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труни
Очікувана вартість
3 810 000,00 UAH
UA-2019-02-14-003228-b 265f190bdd0f4dc79db77d49da947afb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубовик Олена Михайлівна

+380412223825 skkpo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05456839
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5
Контактна особа: Дубовик Олена Михайлівна
+380412223825
skkpo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним підприємством «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі КП «СККПО») двічі оголошувалась закупівля по предмету : «Фурнітура різна – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39290000-1» (Лот 1. Труни стандартні без оббивки. Лот 2. Труни шестикутні драпіровані тканиною бархат. Лот 3. Труни стандартні лаковані, оздоблені картиною (чотирьохгранні та шестигранні). Лот 4. Труни стандартні лаковані з декоративним оформленням - різьблення (чотирьохгранні та шестигранні). Лот 5. Труни стандартні комбіновані лаковані з бархатом. Лот 6. Труни дубові лаковані (чотирьохгранні та шестигранні). Лот 7. Труни «Саркофаг». Лот 8. Труни меблеві лаковані з хвилястою кришкою. Лот 9. Труни меблеві лаковані з декоративними кутами. Лот 10. Труни меблеві лаковані з візерунками. Лот 11. Труни меблеві лаковані) Перший раз закупівля оголошена 09.01.2019 року (індикатор закупівлі UA-2019-01-09-000394-b) і відмінена 25.01.2019 в зв’язку з недостатньою кількістю учасників (жоден учасник не подав пропозицію). Другий раз закупівля оголошена 25.01.2019 року (індикатор закупівлі UA-2019-01-25-001068-с) і відмінена 10.02.2018 в зв’язку з недостатньою кількістю учасників (жоден учасник не подав пропозицію). Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 35 Закону. Так, згідно з пунктом 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, КП «СККПО» двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, предметом закупівлі в яких були ті самі товари з тими самими технічними характеристиками, що є предметом закупівлі у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вимоги до учасників залишаються ті самі. Ураховуючи викладене і керуючись вимогами частини другої пункт 4 статті 35 Закону, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно статті 35 Закону. Тому, у даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 17:14
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

згідно п.4, ч.2, ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі"

Тендерна документація

14 лютого 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Труни стандартні без оббивки
Опис предмету закупівлі:
згідно п.4, ч.2, ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 247 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

800 шт
Труни стандартні без оббивки
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок Козубського, 5
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Бучко Наталія Олександрівна
#3099920341
Переможець 247 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 17:14

Документи

14 лютого 2019 17:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 17:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бучко Наталія Олександрівна
#3099920341
247 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 13:55
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 13:53
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:38
Підписаний контракт укладений
01 березня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 01/03/19-1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 247 000,00
UAH