Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингента
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2019-02-14-002278-b 922bc3e7f6b84c658033c28783c95c8c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данилова

+380679005674
+380487837063
xlibodar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хлібодарська селищна рада Біляївського району
Код ЄДРПОУ: 05583029
Місцезнаходження: 67667, Україна , Одеська обл., смт. Хлібодарське, вул. Маяцька Дорога, 20
Контактна особа: Ольга Данилова
+380679005674,+380487837063
xlibodar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 12:29
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 12:29
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингента
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21200 порція
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингента
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, смт. Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 11:56
Протокол № 40 від 28.02.2019 року.pdf
28 лютого 2019 11:56
Тендерна документація 28.02.2019р.docx
28 лютого 2019 11:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
28 лютого 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 11:56
Протокол № 40 від 28.02.2019 року.pdf
15 лютого 2019 15:40
Протокол затвердження № 22 ТД.doc
15 лютого 2019 15:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ.doc
14 лютого 2019 14:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ.doc
28 лютого 2019 11:56
Тендерна документація 28.02.2019р.docx
15 лютого 2019 15:40
Тендерна документація.doc
14 лютого 2019 14:54
Тендерна документація.doc
28 лютого 2019 11:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
15 лютого 2019 15:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000026 ● 4525b51c5c404345b999de73c32ebd18
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 Одеса № 58

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019.





Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 58

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1.
UA-2019-02-20-001970-b
20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В.
2.
UA-2019-02-11-001605-a
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
3.
UA-2019-02-14-000738-c
14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
4.
UA-2019-02-11-001572-b
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5.
UA-2018-12-27-001127-c
27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-28 12:16:01

Усунення порушень

по закупівлі ua-2019-02-14-002278-b усунено порушення
проведено засідання тендерного комітету та замінено тендерну документацію

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

усунення порушень по закупівлі ua-2019-02-14-002278-b замінено тендерну документацію

2019-02-28 12:48:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-02-28 12:56:20

Інформація про відміну

Дата відміни
07 березня 2019 12:29
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій