Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хлібодарська селищна рада Біляївського району |
Код ЄДРПОУ: | 05583029 |
Місцезнаходження: | 67667, Україна , Одеська обл., смт. Хлібодарське, вул. Маяцька Дорога, 20 |
Контактна особа: |
Ольга Данилова +380679005674,+380487837063 xlibodar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 12:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 530 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 11:56 |
Протокол № 40 від 28.02.2019 року.pdf | |
28 лютого 2019 11:56 |
Тендерна документація 28.02.2019р.docx | |
28 лютого 2019 11:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
28 лютого 2019 12:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2019 11:56 |
Протокол № 40 від 28.02.2019 року.pdf
|
||||||
28 лютого 2019 11:56 |
Тендерна документація 28.02.2019р.docx
|
||||||
28 лютого 2019 11:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-25-000026 ● 4525b51c5c404345b999de73c32ebd18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 Одеса № 58
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 58
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1.
UA-2019-02-20-001970-b
20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В.
2.
UA-2019-02-11-001605-a
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
3.
UA-2019-02-14-000738-c
14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
4.
UA-2019-02-11-001572-b
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5.
UA-2018-12-27-001127-c
27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-28 12:16:01
Усунення порушень
по закупівлі ua-2019-02-14-002278-b усунено порушення
проведено засідання тендерного комітету та замінено тендерну документацію
- Лист по аудиту.pdf
- Протокол № 40 від 28.02.2019 року.pdf
- Тендерна документація 28.02.2019р.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
усунення порушень по закупівлі ua-2019-02-14-002278-b замінено тендерну документацію
2019-02-28 12:48:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
2019-02-28 12:56:20