Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канат сталевий оцинкований
Очікувана вартість
77 350,00 UAH
UA-2019-02-14-001216-b 0286b3680c22474492b3e7b3b58401d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хитрикова Юлія Сергіївна

+380484043686 skz.portreni@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ренійська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Контактна особа: Хитрикова Юлія Сергіївна
+380484043686
skz.portreni@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 14:59
Очікувана вартість: 77 350,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 320,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Вироби з дроту за кодом CPV за ДК 021:2015-44310000-6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 м
Канат сталевий оцинкований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська обл., Рені, Дунайська,188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов договору
Дата подання: 18 лютого 2019 12:28
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:39
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у торгах. При цьому, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до договору по наступних пунктах та викласти їх в такій редакції, а саме: 2.1. Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам цього Договору. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. Товар повинен супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства (сертифікат якості виробника) ;2.3.Приймання Товару Покупцем за кількістю і якістю здійснюється відповідно до Інструкцій про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю і якістю, затверджених постановами Державного арбітражу Союзу РСР від 15.06.1965 № П-6 та від 25.04.1966 № П-7. У випадку виявлення недостачі Товару або у випадку поставки Товару неналежної якості виклик представника Постачальника є обов’язковим. ;2.4. У разі нестачі, поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Постачальник зобов’язується за власний рахунок у термін 20 календарних днів з дати складення Сторонами акту про виявлені недоліки (дефекти) або нестачу Товару усунути такі недоліки (дефекти) або замінити неякісний Товар на Товар належної якості та допоставити Товар. ;2.5. Якщо на Товар встановлено гарантійний строк, і протягом гарантійного строку виявлені недоліки (дефекти) Товару, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок на вимогу Покупця усунути такі недоліки (дефекти) або здійснити заміну такого Товару іншим Товаром належної якості в строк до 20 календарних днів з дати складання сторонами акту про виявлені недоліки (дефекти) Товару;4.1. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки.;5.4. Датою поставки вважається дата передачі товару згідно з умовами, визначеними відповідно до вимог Інкотермс-2010, та підписання відповідного документу.;7.1.2. Прийняти поставлений Товар за кількістю – в день поставки Товари, підписати та повернути Постачальнику видаткову накладну не пізніше наступного календарного дня;Пункт 7.2.5. виключити;Пункт 7.2.8. виключити;8.2.1. За поставку товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.;8.2.4. За порушення строку оплати Товару, Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1% від вартості неоплаченого або оплаченого з порушенням строку, передбаченого п. 4.1 цього Договору, за кожний день порушення строку, а за порушення строку понад 30 (тридцять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) % вартості неоплаченого (несвоєчасно оплаченого) Товару.;Пункт 8.4. виключити. Дякуємо за витрачений на погодження час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проект договору опублікований на сайті є типовим для даного виду товарів, проформа та істотні умови являються затвердженими. Внесення змін можливе лише до п.2 в частині гарантійного терміну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 74 900,00
UAH
74 900,00
UAH
Документи
ТОВ ЮЖМЕТИЗ 75 705,00
UAH
75 705,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 15:48
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:47
CТАТУТ.pdf
22 лютого 2019 15:47
ТЕХ.ВИМОГИ.pdf
22 лютого 2019 15:47
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
22 лютого 2019 15:47
СВИДОЦТВО ПДВ.pdf
22 лютого 2019 15:47
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 лютого 2019 15:47
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
22 лютого 2019 15:47
ДОГОВОР ОЛЬВИЯ.pdf
22 лютого 2019 15:47
ДОГОВОР ИЗМ МТП.pdf
22 лютого 2019 15:47
ДОВІДКА БАНКУ ПР.pdf
22 лютого 2019 15:47
Відгук вид ИЗМ МТП.pdf
22 лютого 2019 15:47
ВИТЯГ ПДВ.pdf
22 лютого 2019 15:47
ВИТЯГ З ЄДР.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 11:33
Видаткова накладана.pdf
25 лютого 2019 11:23
Цінова.pdf
25 лютого 2019 11:23
Технічна частина.pdf
25 лютого 2019 11:23
Технічна специфікація.pdf
25 лютого 2019 11:23
Статут.pdf
25 лютого 2019 11:23
Протокол.Наказ.pdf
25 лютого 2019 11:23
Паспорт ген.директора.pdf
25 лютого 2019 11:23
об открытии счета.pdf
25 лютого 2019 11:23
Кваліфікаційні.pdf
25 лютого 2019 11:23
Згода проект договору.pdf
25 лютого 2019 11:23
Витяг 01.02.2019.pdf
25 лютого 2019 11:23
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВ ЮЖМЕТИЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 74 900,00
UAH
04 березня 2019 10:42

Документи

04 березня 2019 10:42
21.03.03.03.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
74 900,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2019 10:42
21.03.03.03.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 6-В-РЕФ-19 Стальканат-Сілур.pdf укладений
21 березня 2019 15:42