Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ (ОБЛІКУ КАДРІВ), БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ, БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ОБЛІКУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» для створення Єдиної підсистеми управління фінансово-господарськими процесами Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьоване програмне забезпечення (2 етап) (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)
Очікувана вартість
3 050 795,70 UAH
UA-2019-02-14-000719-c 5dbe88b5154441f2b417c9751ce59023
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зозуля Вячеслав

0442073550 inbox@ics.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Інформаційні судові системи"
Код ЄДРПОУ: 34614292
Місцезнаходження: 03045, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул, Плещеєва, 10
Контактна особа: Зозуля Вячеслав
0442073550
inbox@ics.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Консультативне повідомлення № 010/19 за результатом проведення комплексного експертного дослідження від 04.02.2019 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 16:13
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ (ОБЛІКУ КАДРІВ), БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ, БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ОБЛІКУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» для створення Єдиної підсистеми управління фінансово-господарськими процесами Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьоване програмне забезпечення (2 етап) (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03045, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Плещеєва, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Тендерна документація

14 лютого 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтелект-Сервіс
#22902418
Переможець 3 050 795,70
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:13

Документи

14 лютого 2019 16:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 16:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтелект-Сервіс
#22902418
3 050 795,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 16:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 17:21
Договір Інтелект Сервіс.pdf укладений
04 березня 2019 17:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 050 795,70
UAH (в тому числі ПДВ 508 465,95 UAH)