Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров'яна непромислового використання за кодом CPV за ДК 021:2015-03410000-7 (паливна деревина)
Очікувана вартість
578 600,00 UAH
UA-2019-02-14-000363-b 31b324a8962848b98ab4f6d0a05b82ea
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Заруцька

+380966832114 06670635_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОНЗ "Нововелідницька ЗОШ І-ІІІ ступенів"
Код ЄДРПОУ: 06670635
Місцезнаходження: 11144, Україна , Житомирська обл., Овруцький район, c.Нові Велідники, вул.Центральна, 6
Контактна особа: Світлана Заруцька
+380966832114
06670635_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 13:10
Очікувана вартість: 578 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 893,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1091 метр кубічний
Деревина дров'яна непромислового використання за кодом CPV за ДК 021:2015-03410000-7(паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11144, Україна, Житомирська область, село Нові Велідники, вул.Центральна,6 Овруцький район, за адресою загальноосвітніх закладів ОНЗ " Нововелідницька ЗОШ І-ІІІ ступенів"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 09:50
ТД дрова велідники.doc
14 лютого 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 09:50
ТД дрова велідники.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-20-000019 ● 8771a107487747669e85b50466d27e0c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.02.2019
№ 10

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.02.2019 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-02-14-000363-b від 14.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 лютого 2019 13:49
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
21 лютого 2019 13:49
Електронний підпис
21 лютого 2019 13:47
Протокол 4.doc