Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
9 409,50 UAH
UA-2019-02-14-000259-b 70f59567f2574afc87ef8cc1d00363f6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Глинська Ольга Олександрівна

+380362635555 tenderrospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний центр служби крові" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000079
Вебсайт: http://rospk.communal.rv.ua
Місцезнаходження: 33014, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вул. Степана Бандери, 31
Контактна особа: Глинська Ольга Олександрівна
+380362635555
tenderrospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 20 лютого 2019 11:51
Очікувана вартість: 9 409,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 найменувань
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33014, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Ст. Бандери, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 10:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 7 610,70
UAH з ПДВ
7 466,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 8 279,52
UAH з ПДВ
7 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 16:41
Документи.zip

Публічні документи

18 лютого 2019 17:22
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 лютого 2019 17:22
Протокол.pdf
18 лютого 2019 17:22
Наказ.pdf
18 лютого 2019 17:22
Документи Ромус.pdf
18 лютого 2019 17:22
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2019 17:22
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 7 466,70
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 11:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
7 466,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 50.19 27.02.19.pdf укладений
27 лютого 2019 09:30