Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання вулиць м. Дрогобича
Очікувана вартість
3 372 500,00 UAH
UA-2019-02-13-002873-b a54ccb7a92114952bf147900b4278397
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 11:28
Очікувана вартість: 3 372 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196045 метр квадратний
Прибирання вулиць м. Дрогобича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, вулиці м. Дрогобича (згідно переліку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 17:46
Додаток № 2 Проект договору.doc
21 лютого 2019 16:49
технічне завдання додаток 4.docx
13 лютого 2019 19:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
21 лютого 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 17:46
Додаток № 2 Проект договору.doc
21 лютого 2019 16:49
технічне завдання додаток 4.docx
13 лютого 2019 19:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000018 ● a03ecccf3da24a09b9ed8e6ed92beaa5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2019 № 62

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-13-002873-b 13.02.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради надає роз'яснення щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель послуги з «Прибирання вулиць м. Дрогобич» за номером ID: UA-2019-02-13-002873-b. У відповідь на висновок західного офісу «Держаудитслужби», а саме: 1. У пункті 2 Додатку 1 Тендерної документації, яка затверджена і опублікована в системі ProZorro 13.02.2019, передбачено перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ФОП Волошином Ігорем Васильовичем завантажено ряд документів, в яких дата їх видачі (30.01.2019) передує даті оголошення про закупівлю та даті оприлюднення тендерної документації - 13.02.2019 року. Зокрема, 30.01.2019 року видані наступні документи: інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази; інформація про субпідрядника щодо закупівлі робіт;гарантійний лист про відсутність підстав відмови; інформація щодо оподаткування; гарантійний лист щодо розташування спецтехніки в межах міста Дрогобича на час надання послуг; бухгалтерська довідку про знаходження основних засобів; довідка щодо достовірності поданої в тендерній пропозиції інформації; гарантійний лист про зобов’язання укласти договір на % відвантаження (захоронення) прибраного сміття з території м. Дрогобича на полігон твердих побутових відходів (сміттєзвалище); гарантійний лист, в довільній формі, щодо вчасного та якісного виконання учасником послуг з прибирання; лист щодо включення в ціну тендерної пропозиції «ПДВ» та згодою із терміном дії тендерної пропозиції; гарантійний лист в довільній формі щодо надання учасником всіх передбачених тендерною документацією, тендерною пропозицією та норм законодавства послуг з прибирання в м. Дрогобич Львівської області без попередньої оплати (авансу); лист згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; інформація про застосування заходів із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі; лист щодо підтвердження згоди з проектом Договору. При цьому, зазначена інформація складена учасником ФОП Волошин Ігор Васильович з дотриманням форми та вимог тендерної документації, яка на момент складання довідок та документів ще не була оприлюднена. Вищезазначені довідки. які завантажив учасник торгів ФОП Волошин Ігор Васильович, в яких дата їх видачі (30.01.2019р.) передує даті оголошення про закупівлю та даті оприлюднення тендерної документації 13.02.2019р зумовлено тим, що вищезазначена процедура торгів по даній послузі оголошувалась тендерним комітетом департаменту міського господарства Дрогобицької міської попередньо декілька разів та в цій частині вимог до учасника не змінювалась. Виходячи з вищезазначеного,тендерним комітетом Департаменту міського господарства Дрогобицької міськои ради було прийнято правомірне рішення взяти до уваги завантажені довідки ФОП Волошин І.Б., так як зміст довідок відповідає умовам тендерної документації «Прибирання вулиць міста Дрогобич» ID: UA- 2019-02-13-002873-b. 2. Пунктом 5.7 договору передбачено, що строки надання послуг за цим договором, а також їх окремих обсягів, визначаються цим договором. У межах строків надання послуг, зазначених у Графіку, послуги виконуються на загальних умовах. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення частини 1 статті 10 Закону не завантажено технічне завдання та-Графік надання послуг, які згідно пунктом 13.10 договору від 21.03.2019 №36 є невід’ємною його частиною. Згідно частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару). Умови передбачені в тендерній документації та тендерній пропозиції учасника збережено та підтверджено умовами договору, а саме зі змісту абзац 2 п.1.2 та 5.2 Договору № 36, де вказано, що місце надання послуг: вулиці, площі, парки, газони м. Дрогобича Львівської області (Додаток 4 цієї тендерної документації)(відповідно до переліку вулиць, вказаних в технічному завданні), тобто, підтвердження з технічним завданням Тендерної документації, яка оприлюднена в умовах закупівлі. Оскільки, в тексті самого договору чітко не зазначено, що «Графік надання послуг» та «Технічне завдання до послуги з прибирання вулиць м. Дрогобича» є додатками до договору, такі документи хоча і підписані на час оприлюднення договору, з основним договором не оприлюднені. На виконання вимог висновку ДАСУ Замовником вчинено дії на усунення вказаного порушення. 3. В складі тендерної пропозиції переможця подано довідку, де вказано інформацію, що ФОП Волошин Ігор Васильович знаходиться на загальній системі оподаткування та не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку. Однак, на порушення частини 4 статті 36 Закону у пункті 13.5 договору, що відповідає проекту договору тендерної документації, передбачено, що на момент укладення договору виконавець є платником єдиного податку. Вищезазначена неточність, є механічною опискою та виправлена в пункті 5.7 умов договору №36 від 21.03.2019р., та викладена в Додатковій угоді №1 у наступній редакції: «На момент укладення цього договору Виконавець є на загальній системі оподаткування», як і вказано в тендерній пропозиції учасника переможця закупівлі послуги з «Прибирання вулиць м. Дрогобич» за номером UA- 2019-02-13-002873-b. У випадку неправильного тлумачення Замовником, вказаних у Висновку про результати моніторингу закупівлі, зауважень, просимо повідомити про необхідну форму вчинення таких виправлень.

2019-05-11 15:43:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошин Ігор Васильович 3 370 000,00
UAH з ПДВ
3 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біль Микола Орестович 3 372 500,00
UAH з ПДВ
3 372 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 15:08
МВС довідка
05 березня 2019 15:08
Довідка ДФС
28 лютого 2019 18:56
Електронний підпис
28 лютого 2019 18:55
Пропозиція.rar

Публічні документи

28 лютого 2019 18:20
ФОП БІЛЬ.rar
28 лютого 2019 16:46
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошин Ігор Васильович

ФОП Біль Микола Орестович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошин Ігор Васильович
#2054523998
Переможець 3 370 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошин Ігор Васильович
#2054523998
3 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 14:15
36 № 6.PDF зміни до договору
19 лютого 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 11:31
36 № 5 2019.PDF зміни до договору
31 січня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 15:54
36 № 4.PDF зміни до договору
03 січня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 13:38
36 №3.PDF зміни до договору
24 жовтня 2019 13:31
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 16:45
36 № 2.PDF зміни до договору
05 липня 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 15:12
додаткова угода № 1 до 36.PDF зміни до договору
11 травня 2019 15:10
графік.PDF зміни до договору
11 травня 2019 15:10
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.PDF зміни до договору
11 травня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 13:17
36 тенедерна.PDF укладений
21 березня 2019 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної описки та виконання вимог висновку про результати моніторингу Державною аудиторською службою України
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі на 99500,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору на 20 % до закінчення процедури закупівлі у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни на 2,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML