Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
313 098,00 UAH
UA-2019-02-13-002739-b 580e6cd9558c43beb8464be0c4dc1dc2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Іванович Качина

+380686368746 clinic-v@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЙНИЛІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОЙНИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41901934
Місцезнаходження: 77316, Україна , Івано-Франківська обл., Калуський р-н., смт. Войнилів, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Контактна особа: Олексій Іванович Качина
+380686368746
clinic-v@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Тому єдиним можливим постачальником природного газу на період січень-березень може бути лише ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 17:32
Оскарження наміру укласти договір: 19 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

13 лютого 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 17:29
Протокол_про_проведення_закупiвлi.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-15-000023 ● f52e0cf6d09a4ba8991d07af6b7107db
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.02.2019 №11

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.

Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.02.2019 №11
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-13-002739-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 11:25:51

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі газового палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-002739-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1.На підставі яких документів (експертних, нормативних, технічних чи інших), Замовником застосовано переговорну процедуру відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи?
2. На підставі чого (як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 13.02.2019 №1) ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» постачає природний газ Замовнику, починаючи з 01.01.2019 року?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-27 09:32:37

Протокол

пояснення

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-26 16:52:27

Протокол

Щодо питань порушених при проведеному моніторингу

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

тендерний комітет комунального некомерційного підприємства "Войнилівський центр первинної медико-санітарної допомоги Войнилівської селищної ради об’єднаної територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області" розірвав договір №41FB767-632-19 від 19.02.2019 року додатковою угодою №2 від 05.03.2019 року у зв’язку з тим, що відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі Замовником проведена закупівля із порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі.

2019-03-06 16:41:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Договір розірвано за взаємною згодою сторін, відповідно до інформації, розміщеної замовником на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro.

2019-04-15 17:33:51

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"
#39595350
Переможець 313 098,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 17:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"
#39595350
313 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 17:07
Додаткова угода.pdf укладений
05 березня 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 15:10
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 15:07
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 11:58
Договір ...pdf укладений
19 лютого 2019 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 41FB767-632-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 41FB767-632-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін