Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЙНИЛІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОЙНИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 41901934 |
Місцезнаходження: | 77316, Україна , Івано-Франківська обл., Калуський р-н., смт. Войнилів, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій Іванович Качина +380686368746 clinic-v@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 17:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
13 лютого 2019 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 17:29 |
Протокол_про_проведення_закупiвлi.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-15-000023 ● f52e0cf6d09a4ba8991d07af6b7107db
- Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.02.2019 №11
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.02.2019 №11
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-13-002739-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-20 11:25:51
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі газового палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-002739-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1.На підставі яких документів (експертних, нормативних, технічних чи інших), Замовником застосовано переговорну процедуру відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи?
2. На підставі чого (як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 13.02.2019 №1) ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» постачає природний газ Замовнику, починаючи з 01.01.2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-27 09:32:37
Протокол
пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-26 16:52:27
Протокол
Щодо питань порушених при проведеному моніторингу
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
тендерний комітет комунального некомерційного підприємства "Войнилівський центр первинної медико-санітарної допомоги Войнилівської селищної ради об’єднаної територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області" розірвав договір №41FB767-632-19 від 19.02.2019 року додатковою угодою №2 від 05.03.2019 року у зв’язку з тим, що відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі Замовником проведена закупівля із порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі.
2019-03-06 16:41:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Договір розірвано за взаємною згодою сторін, відповідно до інформації, розміщеної замовником на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro.
2019-04-15 17:33:51
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" #39595350 |
Переможець |
313 098,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 17:07
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
05 березня 2019 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2019 15:10
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 11:58
|
Договір ...pdf | укладений |
19 лютого 2019 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 41FB767-632-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41FB767-632-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |