Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 130 500,00 UAH
UA-2019-02-13-002599-b 03de3014ecf84b899fe1d1f0011583a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмільниккомунсервіс КП

+380433822551 32505648zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Хмільниккомунсервіс""
Код ЄДРПОУ: 32505648
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, Вул. Пушкіна, 107 А
Контактна особа: Хмільниккомунсервіс КП
+380433822551
32505648zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 14:18
Очікувана вартість: 1 130 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, Хмільник, вулиця Пушкіна,107 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічний опис
Дата подання: 14 лютого 2019 11:28
Дата відповіді: 18 лютого 2019 16:34
Добрий день! У технічному описі у Вас вказані умови, які дискримінують участь інших українських виробників. Товар, який Ви закуповуєте, має відповідати ДСТУ 8476:2015, в якому аж ніяк не прописано які саме мають бути ребра жорсткості, та яке саме має бути кріплення важелів до корпусу контейнера (це так само не вказується у євростандарті EN 840-3). Ми, як виробник, звертаємося до Вас з проханням внести відповідні зміни у технічне завдання (що буде більш коректно відповідати українському законодавству, а не лобіювати інтереси закордонного постачальника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись ст.ст.3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) КП «Хмільниккомунсервіс» розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів) (оголошення UA-2019-02-13-002599-b) та повідомляємо про те, що закупівля проводиться відповідно до принципів, встановлених ст. 3 Закону.
Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником у Додатку 1 тендерної документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до контейнерів для збору твердих побутових відходів, які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів. Зазначені вимоги, які встановлені для контейнерів, обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання та повинні відповідати ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», стандарту EN 840-3.
ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Всі інші вимоги до контейнерів, включаючи вимоги щодо ребер жорсткості та кріплення важелів до корпусу контейнера, формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать ДСТУ.
Враховуючи вищенаведене, контейнери, які планує закупити наше підприємство, повинні чітко відповідати вимогам Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів), зокрема:
- для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях корпус контейнера повинен бути виготовлений з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних ребер жорсткості, стінки мають бути виготовлені з суцільного листа металу з наявністю ребер жорсткості шляхом глибокого штампування, дно заокруглене, боковини кріпляться до корпусу методом зварювання суцільним зварним швом, товщина металу має бути не менше 1,25 мм, що забезпечить міцність та довговічність конструкції контейнера;
- вузол кронштейну захвата та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі. Для підвищення ремонтопридатності кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шару.
Нормами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено, що Замовник зобов’язаний підтверджувати або обґрунтовувати вимоги, які він висуває до предмету закупівлі. Таким чином, Ваше твердження про неправомірність визначення Замовником конкретних технічних вимог до предмета закупівлі не відповідає дійсності, оскільки пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону, передбачено обов’язкове включення до тендерної документації детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
При цьому умови тендерної документації передбачають можливість надання Учасником еквіваленту Товару, із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару та відображенням у таблиці порівняльних характеристик його відповідності технічним вимогам Замовника.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як попередньо дослідивши систему електронних закупівель Prozorro.gov.ua, в частині закупівлі контейнерів для збору твердих побутових відходів, можливість поставки таких контейнерів є у щонайменше двох виробників, що можуть запропонувати продукцію з відповідними технічними та якісними характеристиками.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-15-000015 ● ec1941620e5e45008dc60241fa2d3380
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

15.02.2019 №8
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.02.2019 №8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-02-13-002599-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зміни внесені у Документацію. Розміщені у системі Прозоро.

2019-03-04 09:46:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

замовником усунуто порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-03-12 16:48:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 937 300,00
UAH з ПДВ
835 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС" 906 840,00
UAH з ПДВ
867 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 1 008 000,00
UAH з ПДВ
867 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО-Львів 899 500,00
UAH з ПДВ
888 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 1 130 500,00
UAH з ПДВ
1 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ГРУПП" 1 130 500,00
UAH з ПДВ
1 095 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 17:06
Цінова пропозиція 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Цінова пропозиція 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 017.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 016.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 015.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 014.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 013.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 012.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 011.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 010.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 009.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 008.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 007.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 006.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 005.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 004.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Статут 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Статистика 004.jpg
13 березня 2019 17:06
Статистика 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Специфікація 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Специфікація 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Специфікація 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Сертифікат якості 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Протокол 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Проект договору 015.jpg
13 березня 2019 17:06
Проект договору 014.jpg
13 березня 2019 17:06
Проект договору 013.jpg
13 березня 2019 17:06
Проект договору 012.jpg
13 березня 2019 17:06
Паспорт підписанта 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Паспорт підписанта 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Наказ про призначення 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір тех база 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №3 005.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №3 004.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №3 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №3 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №3 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №2 005.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №2 004.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №2 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №2 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №2 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №1 005.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №1 004.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №1 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №1 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Договір аналог №1 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка тех база 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка ст. 17 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка про санкції 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка працівники 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 019.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 018.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 017.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 016.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 015.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 014.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 013.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 012.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 011.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 010.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 009.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 008.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 007.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 006.jpg
13 березня 2019 17:06
Довідка 005.jpg
13 березня 2019 17:06
Дипломи 004.jpg
13 березня 2019 17:06
Дипломи 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Дипломи 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Дипломи 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Гарантійний лист 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Витяг ПДВ 001.jpg
13 березня 2019 17:06
Витяг 005.jpg
13 березня 2019 17:06
Витяг 004.jpg
13 березня 2019 17:06
Витяг 003.jpg
13 березня 2019 17:06
Витяг 002.jpg
13 березня 2019 17:06
Витяг 001.jpg

Публічні документи

14 березня 2019 16:49
Електронний підпис
14 березня 2019 16:49
9.проект Договору.pdf
14 березня 2019 16:49
7.технічна_специфікація.pdf
14 березня 2019 16:48
6. гарантійний лист.pdf
14 березня 2019 16:48
5.довідка_працівники.pdf
14 березня 2019 16:48
37.опис.pdf
14 березня 2019 16:48
36.Фото.pdf
14 березня 2019 16:48
34.Сертифікат якості.pdf
14 березня 2019 16:48
33.Витяг ЄДРПОУ_14.01.2019.pdf
14 березня 2019 16:48
32.Лист-пояснення.pdf
14 березня 2019 16:48
30.Сертифікат.pdf
14 березня 2019 16:48
3.повноваження_підпису.pdf
14 березня 2019 16:48
27.pasport_840-3_1100Lua (01022018).pdf
14 березня 2019 16:48
26.Лист-гарантія_ЗУ.pdf
14 березня 2019 16:48
24.відгук_3.pdf
14 березня 2019 16:48
24.відгук_2.pdf
14 березня 2019 16:48
24.відгук_1.pdf
14 березня 2019 16:48
23.Аналог_договір_3.pdf
14 березня 2019 16:48
23.Аналог_договір_2.pdf
14 березня 2019 16:48
23.Аналог_договір_1.pdf
14 березня 2019 16:48
20.Витяг ЄДРПОУ_14.01.2019.pdf
14 березня 2019 16:48
2.Довідка_санкцій.pdf
14 березня 2019 16:48
17.лист-згода.pdf
14 березня 2019 16:48
16.інфо_2_17.pdf
14 березня 2019 16:48
15.інфо_10_1_17.pdf
14 березня 2019 16:48
14.інфо_6_1_17(договір).pdf
14 березня 2019 16:48
13.інфо_6_1_17.pdf
14 березня 2019 16:48
12.інфо_4_1_17.pdf
14 березня 2019 16:48
11.інфо_2_1_17.pdf
14 березня 2019 16:48
10.Протокол_4_2019.pdf
14 березня 2019 16:48
1.тендерна пропозиція_7557.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 16:52
Технічна специфікація.pdf
05 березня 2019 16:52
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2019 16:52
Інформація, ст17.pdf
05 березня 2019 16:52
Довідка про санкції.pdf
05 березня 2019 16:52
Гарантійний лист, Дод.5.pdf
05 березня 2019 16:52
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 10:16
Оновлена пропозиція
13 березня 2019 10:16
Електронний підпис
13 березня 2019 10:14
Пропозиція ЕКО-Львів.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 18:12
Сидоренко Н.М..pdf
14 березня 2019 14:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 березня 2019 14:12
Технічна специфікація.pdf
14 березня 2019 14:12
Опис характеристик.pdf
12 березня 2019 20:52
Технічна специфікація.pdf
12 березня 2019 20:52
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 20:52
Статут.pdf
12 березня 2019 20:52
проект Договору.pdf
12 березня 2019 20:52
паспорт директора.pdf
12 березня 2019 20:52
Опис характеристик.pdf
12 березня 2019 20:52
Довідка санкції.pdf
12 березня 2019 20:52
гарантійний лист заміна.pdf
12 березня 2019 20:52
Виписка Ренток груп.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 15:33
Установчі ЕЙ БІ ГРУПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ ЕКО-Львів

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ЕЙ БІ ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 835 100,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 17:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"
#34396623
Відхилено 867 300,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 867 600,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 17:53
ТОВ ЕКО-Львів
#31362298
Відхилено 888 195,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 15:35
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 1 056 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:45

Документи

21 березня 2019 17:38
Електронний підпис
15 березня 2019 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 16:24
Електронний підпис
26 березня 2019 16:14
№2.pdf
21 березня 2019 17:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 17:53
Електронний підпис
29 березня 2019 17:45
6конт.pdf
26 березня 2019 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 квітня 2019 15:35
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:27
контейнер.pdf
29 березня 2019 17:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 квітня 2019 15:45
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:17
конт 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
1 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 15:45
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:17
конт 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 11:06
контейнери 2019.pdf укладений
24 квітня 2019 10:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 056 000,00
UAH з ПДВ