Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Хмільниккомунсервіс"" |
Код ЄДРПОУ: | 32505648 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, Вул. Пушкіна, 107 А |
Контактна особа: |
Хмільниккомунсервіс КП +380433822551 32505648zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 14:18 |
Очікувана вартість: | 1 130 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 305,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2019 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 17:01 |
ЗМІНИ №2 до ТД - контейнери Хільник 05.03.2019.doc | |
05 березня 2019 17:01 |
Змінена №2 ТД контейнери Хмільник 05.03.19.doc | |
01 березня 2019 16:40 |
Змінений додаток 1 - тех. характеристики - 01.03.19.doc | |
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 4 - пеерлік документів по статті 17.doc | |
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 2- проект Договору.doc | |
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 5 - гарантійний лист.doc | |
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 3 - тендерна пропозиція.doc |
05 березня 2019 17:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2019 17:01 |
ЗМІНИ №2 до ТД - контейнери Хільник 05.03.2019.doc
|
||||||
05 березня 2019 17:01 |
Змінена №2 ТД контейнери Хмільник 05.03.19.doc
|
||||||
01 березня 2019 16:40 |
Змінений додаток 1 - тех. характеристики - 01.03.19.doc
|
||||||
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 4 - пеерлік документів по статті 17.doc
|
||||||
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 2- проект Договору.doc
|
||||||
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 5 - гарантійний лист.doc
|
||||||
13 лютого 2019 16:57 |
Додаток 3 - тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Керуючись п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником у Додатку 1 тендерної документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до контейнерів для збору твердих побутових відходів, які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів. Зазначені вимоги, які встановлені для контейнерів, обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання та повинні відповідати ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», стандарту EN 840-3.
ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Всі інші вимоги до контейнерів, включаючи вимоги щодо ребер жорсткості та кріплення важелів до корпусу контейнера, формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать ДСТУ.
Враховуючи вищенаведене, контейнери, які планує закупити наше підприємство, повинні чітко відповідати вимогам Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів), зокрема:
- для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях корпус контейнера повинен бути виготовлений з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних ребер жорсткості, стінки мають бути виготовлені з суцільного листа металу з наявністю ребер жорсткості шляхом глибокого штампування, дно заокруглене, боковини кріпляться до корпусу методом зварювання суцільним зварним швом, товщина металу має бути не менше 1,25 мм, що забезпечить міцність та довговічність конструкції контейнера;
- вузол кронштейну захвата та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі. Для підвищення ремонтопридатності кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шару.
Нормами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено, що Замовник зобов’язаний підтверджувати або обґрунтовувати вимоги, які він висуває до предмету закупівлі. Таким чином, Ваше твердження про неправомірність визначення Замовником конкретних технічних вимог до предмета закупівлі не відповідає дійсності, оскільки пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону, передбачено обов’язкове включення до тендерної документації детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
При цьому умови тендерної документації передбачають можливість надання Учасником еквіваленту Товару, із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару та відображенням у таблиці порівняльних характеристик його відповідності технічним вимогам Замовника.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як попередньо дослідивши систему електронних закупівель Prozorro.gov.ua, в частині закупівлі контейнерів для збору твердих побутових відходів, можливість поставки таких контейнерів є у щонайменше двох виробників, що можуть запропонувати продукцію з відповідними технічними та якісними характеристиками.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-15-000015 ● ec1941620e5e45008dc60241fa2d3380
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.02.2019 №8
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.02.2019 №8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-02-13-002599-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зміни внесені у Документацію. Розміщені у системі Прозоро.
2019-03-04 09:46:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
замовником усунуто порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації
2019-03-12 16:48:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2019 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
937 300,00
UAH з ПДВ
|
835 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС" |
906 840,00
UAH з ПДВ
|
867 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" |
1 008 000,00
UAH з ПДВ
|
867 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКО-Львів |
899 500,00
UAH з ПДВ
|
888 195,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
1 130 500,00
UAH з ПДВ
|
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЙ БІ ГРУПП" |
1 130 500,00
UAH з ПДВ
|
1 095 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Відхилено |
835 100,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 17:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС" #34396623 |
Відхилено |
867 300,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 16:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Відхилено |
867 600,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 17:53
|
ТОВ ЕКО-Львів #31362298 |
Відхилено |
888 195,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 15:35
|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Переможець |
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 11:06
|
контейнери 2019.pdf | укладений |
24 квітня 2019 10:46
|