Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44165000-4 – Шланги, стояки та рукави , 44165100-5 – Шланги, 44165300-7 – Рукави, 44167200-0 – Ремонтні хомути та манжети, (труби, фітинги та супутні вироби, 2 лота)
Очікувана вартість
3 850 294,00 UAH
UA-2019-02-13-000982-c 542062e0831946298ead9a8b3274c2ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубкова Євгенія Анатоліївна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Голубкова Євгенія Анатоліївна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2019 20:07
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 20:07
Очікувана вартість: 3 850 294,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Тендерна документація

13 лютого 2019 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 20:03
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання
Дата подання: 21 лютого 2019 17:45
Дата відповіді: 25 лютого 2019 14:21
Просимо надати уточнення, які саме документи мають підтвердити, що учасник має досвід не менше 3-х років виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору.
Відповідь: На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію в частині надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає копію договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід не менше 3-х років (36 місяців на дату подання тендерних пропозицій) виконання аналогічного договору. Учасник на підтвердження виконання такого аналогічного договору може надати: видаткові накладні, акт приймання передачі товару тощо.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 лютого 2019 17:03
Дата відповіді: 25 лютого 2019 18:07
Замовник вимагає, щоб учасник мав досвід не менше 3-х років виконання аналогічного договору. Тобто, один єдиний договір учасник мав виконувати три та більше років. Дана вимога замовника обмежує коло учасників, замовником порушено ст.3 Принципи здійснення закупівель ЗУ "Про публічні закупівлі". ПрАТ "АК "Київводоканал" сам укладає договори на рік (договір по даній закупівлі не виключення, до 31.12.2019), а у тендерній документації вимагає аналогічний договір, який виконувався більше 3-х років. Просимо внести зміни до тендерної документації, прибравши дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічний договір повинен свідчити, що учасник має досвід не менше 3-х років (не менше 36 місяців до дати подання тендерних пропозицій) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. При цьому строк дії такого аналогічного договору може становити 1 рік (12 місяців) або мати інший строк дії.
Виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 лютого 2019 17:12
Дата відповіді: 25 лютого 2019 18:20
1. Чи може "досвід учасника не менше 3-х років виконання аналогічного договору" підтверджуватися не одним договором, а декількома договорами? 2. Договір, який повинен свідчити, що учасник має досвід не менше 3-х років (36 місяців на дату подання тендерних пропозицій) виконання аналогічного договору. Не менше 3-х років - це три роки та більше? Якою датою повинні бути видані видаткові накладні/акти приймання передачі товару тощо - раніше 36 місяців на дату подання тендерних пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник не заперечує надання декількох аналогічних договорів, які підтверджують досвід учасника.
2. Всі підтверджуючі документи, які свідчать про виконання учасником аналогічного договору повинні відповідіти умовам такого договору.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 27 лютого 2019 17:50
Дата відповіді: 04 березня 2019 11:01
Разом з банківською гарантією замовник вимагає "Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику". Згідно з Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою правління НБУ від 15.12.2004 № 639 Банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень. Банки-гаранти видають гарантії відповідно до внутрішніх своїх положень під будь-яку заставу учасника: грошову, рухоме майно (автомобіль, трактор ...), нерухоме майно, при цьому у разі настання гарантійного випадку банк-гарант перерахує замовнику кошти (у гривнях) як забезпечення тендерної пропозиції. Вимагаючи лише грошову заставу під банківську гарантію (перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку) замовник свідомо обмежує кількість учасників, а значить обмежує конкуренцію. Замовником порушено ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", тому просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Так, пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання учасником, зокрема копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику.
При цьому пунктом 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на вказану закупівлю передбачені випадки, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, вимога щодо надання учасником копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію учаснику передбачена замовником для захисту інтересів замовника від випадків, коли недобросовісні учасники торгів, надають банківські гарантії, що насправді не забезпечені грошовими коштами учасників торгів, а у разі настання випадку, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, замовник зміг отримати таке тендерне забезпечення.
Ураховуючи викладене, встановлення вимоги в тендерній документації щодо надання копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію учаснику є правом замовника та гарантією виконання учасником своїх зобов`язань перед замовником.
Відповідність технічним характеристиками
Дата подання: 01 березня 2019 09:11
Дата відповіді: 04 березня 2019 11:01
Доброго дня! Якщо учасник подає свою пропозицію тільки за одним із лотів, чи може він в інформації про відповідність встановленим технічним вимогам зазначити лише інформацію (табличку) по цьому лоту і прибрати табличку по іншому лоту? Дякую!
Відповідь: Пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі (лотів).
Учасники подають тендерні пропозиції або щодо окремих її частин (лотів) відповідно до умов та вимог, визначених в тендерній документації.
У разі надання тендерної пропозиції щодо частини предмета закупівлі (лоту) учасник може зазначити інформацію, що стосується саме окремої частини тендерної пропозиції (лоту) або тендерної пропозиції в цілому.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Труби, фітинги та супутні вироби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 987 024,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 29 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Аукціон

Початок: 14 березня 2019 14:25
Закінчення: 14 березня 2019 14:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1300 шт
Лот 1: ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44165000-4 – Шланги, стояки та рукави , 44165100-5 – Шланги, 44165300-7 – Рукави, 44167200-0 – Ремонтні хомути та манжети
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1 А, м. Київ; вул. Дніпроводська, 1 А, м. Київ, 04077, вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерекст LTD" 2 590 212,00
UAH з ПДВ
2 398 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК" 2 599 464,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 14:53
Тендерна документація.pdf
13 березня 2019 09:51
Електронний підпис
13 березня 2019 09:50
Технічна документація.pdf
13 березня 2019 09:50
Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2019 09:50
Тендерна документація.pdf
13 березня 2019 09:50
Документи Інтерекст.rar
13 березня 2019 09:50
БАНК.zip
13 березня 2019 09:50
антикорупция, №22,23.pdf
13 березня 2019 09:50
БАНК.zip
13 березня 2019 09:50
Документи Інтерекст.rar

Публічні документи

13 березня 2019 14:37
18 Довідка паспорт.pdf
13 березня 2019 14:37
17 Інформація довкілля.pdf
13 березня 2019 14:37
16 Відповідність ТХ.pdf
13 березня 2019 14:37
15 Платіжне доручення.pdf
13 березня 2019 14:37
13 Довідка санкції.pdf
13 березня 2019 14:37
12 Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2019 14:37
11 Витяг ЄДР.pdf
13 березня 2019 14:37
10 Статут.pdf
13 березня 2019 14:37
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
13 березня 2019 14:37
Підписаний_G0319-9484-GL_tender.pdf
13 березня 2019 14:37
9 Згода з договором.pdf
13 березня 2019 14:37
8 Проект договора.pdf
13 березня 2019 14:37
7 Довідки за ст.17.pdf
13 березня 2019 14:37
5 Довідка працівники.pdf
13 березня 2019 14:37
4 Довідка МТБ.pdf
13 березня 2019 14:37
3 Відомості про учасника.pdf
13 березня 2019 14:37
2 Повноваження.pdf
13 березня 2019 14:37
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерекст LTD"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерекст LTD"
#23708824
Переможець 2 398 980,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 18:52

Документи

21 березня 2019 18:52
Електронний підпис
21 березня 2019 18:18
Протокол
21 березня 2019 18:17
Повідомлення про намір
14 березня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 18:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерекст LTD"
#23708824
2 398 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 18:52
Електронний підпис
21 березня 2019 18:18
Протокол
21 березня 2019 18:17
Повідомлення про намір
14 березня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 13:18
Звіт виконання договору Інтерекст 688.docx укладений
01 червня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:32
ПОВІДОМЛЕННЯ 1 Інтерекст ЛТД 688.docx зміни до договору
26 грудня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 18:12
Договір укладений
09 квітня 2019 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 467 801,10 (чотириста шістдесят сім тисяч вісімсот одна грн. 10 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 2 398 980,00 (два мільйони триста дев’яносто вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 1 999 150,00 (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сто п’ятдесят грн. 00 коп.), ПДВ – 399 830,00 (триста дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот тридцять грн. 00 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 2 866 781,10 (два мільйони вісімсот шістдесят шість тисяч сімсот вісімдесят одна грн. 10 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 2 388 984,25 (два мільйони триста вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 25 коп.), ПДВ – 477 796,85 (чотириста сімдесят сім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 85 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 688/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 611 505,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 917,50 UAH)