Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер по програмі фінансового забезпечення апарату управління
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-02-13-000511-b ● a67b81f87b3c4e57b7212fb381b23dad
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04357466 |
Вебсайт: | http://burshtyn-rada.if.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Тринчук Бурштинська МР Наталя Зіновіївна +380964696499 br-mradaek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
принтер для відділу економіки і промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77111, Україна, Івано-Франківська обл., Бурштин, С.Стрільців, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2019
—
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 10:46 |
типовий договір товар.docx |
13 лютого 2019 10:46 |
БФП Вимоги (екон).doc |
13 лютого 2019 10:46 |
ТЗ Принтер (екон).PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 13 лютого 2019 21:12
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:53
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та зазначити, щоб учасники у період кваліфікації надали серійний номер запропоновані моделі обладнання що постачається для перевірки у локального офісу виробника заради уникнення поставки сірого товару та підтвердження того, що обладнання ввозитися на територію України через офіційні канали зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Та усунення не добросовісної конкуренції від учасників, які можуть запропонувати «сірий» товар, який буде коштувати дешевше ніж офіційний, відповідно не матиме гарантії від виробника по усій території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 п. 10.1 Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, вичначених Замовником.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2019 09:49
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) відповідно до поданої технічної характеристики, аналоги не гіршої якості, торгова марка та модель замовником не вказана
2)допускаються учасники закупівлі всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
При оцінці пропозицій учасників з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ в межах бюджету закупівлі.
2)допускаються учасники закупівлі всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
При оцінці пропозицій учасників з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ в межах бюджету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Андросович Сергій Адамович |
4 486,00
UAH з ПДВ
|
4 486,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
6 880,00
UAH з ПДВ
|
6 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
7 030,00
UAH з ПДВ
|
7 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ |
7 415,00
UAH з ПДВ
|
7 235,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
7 311,00
UAH з ПДВ
|
7 311,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА" |
7 450,00
UAH з ПДВ
|
7 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Андросович Сергій Адамович #2371213034 |
Відхилено |
4 486,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 16:02
|
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3488607996 |
Переможець |
6 880,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 85.PDF | укладений |
06 березня 2019 15:27
|