Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72250000-2 «Послуги пов’язані із системами та підтримкою» (послуги консультування та технічної підтримки з питань програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-02-12-001836-a 46b90b2585724049851968e0b5f4def8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Ірина Олександрівна

+380462661310 centr.cn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛПЗ "Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Шевченка, буд. 160
Контактна особа: Сірик Ірина Олександрівна
+380462661310
centr.cn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 16:22
Початок аукціону: 28 лютого 2019 14:34
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72250000-2 «Послуги пов’язані із системами та підтримкою» (послуги консультування та технічної підтримки з питань програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 16:18
Додаток 1 до Договору.doc
12 лютого 2019 16:18
Проект договору.doc
12 лютого 2019 16:18
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" 359 955,00
UAH з ПДВ
359 955,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Євтушенко Володимир Іванович 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 10:04
Довідка МВС.jpg
27 лютого 2019 13:42
Статут.pdf
27 лютого 2019 13:16
Щодо робіт на об'єкті.pdf
27 лютого 2019 13:16
Щодо веб-сайту.pdf
27 лютого 2019 13:16
Щодо hot line.pdf
27 лютого 2019 13:16
Херсон акти.pdf
27 лютого 2019 13:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2019 13:16
Пропозиція.pdf
27 лютого 2019 13:16
Миколаїв акти.pdf
27 лютого 2019 13:16
лист згода.pdf
27 лютого 2019 13:16
Захист довкілля.pdf
27 лютого 2019 13:16
Договір_1810М-Миколаїв.pdf
27 лютого 2019 13:16
Договір 1808_Херсон.pdf
27 лютого 2019 13:16
Графік 24-7.pdf
27 лютого 2019 13:16
Відгук_Херсон.pdf
27 лютого 2019 13:16
Відгук_Миколаїв.pdf
27 лютого 2019 13:16
Витяг.pdf
27 лютого 2019 13:16
17 стаття.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 13:20
Уст.док.rar
27 лютого 2019 13:20
Всі довідки.pdf
27 лютого 2019 13:20
Пропозиція завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"

ФОП Євтушенко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Переможець 359 955,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 15:27

Документи

04 березня 2019 15:26
Електронний підпис
04 березня 2019 15:25
протокол переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
359 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 15:26
Електронний підпис
04 березня 2019 15:25
протокол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:51
ДУ4 дог 1912М.pdf зміни до договору
17 березня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 13:23
ДУ3 монтекс.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 13:15
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:05
ДУ Монтекс.pdf зміни до договору
02 січня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 11:55
ДУ МОНТЕКС 1912М.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 15:32
договір 1912М.pdf укладений
15 березня 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішень Чернігівської обласної ради від 26 червня 2019 року № 37-18/VII «Про реорганізацію лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради у комунальне некомерційне підприємство та від 25 вересня 2019 року № 44-19/VII «Про затвердження передавального акта лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради та проведення організаційно-правових заходів, пов’язаних з перетворенням у комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради та керуючись п.10.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 1912М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 8.2, 10.4 Договору №1912М від 15.03.2019 року, Сторони домовились щодо продовження строку дії договору, на строк, що є достатнім для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі та вирішили внести зміни до пункту 2.2 та 8.1. зазначеного вище договору
Номер договору про закупівлю: 1912М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 8.2, 10.4 Договору №1912М від 15.03.2019 року, Сторони домовились щодо збільшення обсягу закупівлі послуг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі №1912М від 15.03.2019 року, укладеному в попередньому році, та вирішили внести зміни в п. 2.1., та п. 2.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 1912М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою та, керуючись п.10.4 Договору №1912М від 15.03.2019 року, вирішили достроково розірвати даний договір
Номер договору про закупівлю: 1912М
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 359 955,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 992,50 UAH)